- Katılım
- 26 Eyl 2007
- Mesajlar
- 701
Arladaşlar, tophaneyi bilen var bilmeyen var. İnceden bir kroki, güzergah, buluşma saati vesair şeyleri yazalımda elalem yollarda sürünmesin. Muhtemelen yağmurda yağar, lütfen yani:bounce:
Valla ben böreklerin siparişini verdim ama buluşma saati bilemediğimizden millet sıcak sıcak yiyemeyecek, umarım mikrodalga(dalga ortamda muhakkat olacaktır ama mikro olanıda çıkar gibime geliyor: ) buluruzda löpürdetiriz böörekleri. Müdahale olmasın diye, baş elemanlar topiğin üstüne inceden kroki ve buluşma saatini eklerse sağlıklı olacaktır.
Valla ben böreklerin siparişini verdim ama buluşma saati bilemediğimizden millet sıcak sıcak yiyemeyecek, umarım mikrodalga(dalga ortamda muhakkat olacaktır ama mikro olanıda çıkar gibime geliyor: ) buluruzda löpürdetiriz böörekleri. Müdahale olmasın diye, baş elemanlar topiğin üstüne inceden kroki ve buluşma saatini eklerse sağlıklı olacaktır.