[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Arladaşlar, tophaneyi bilen var bilmeyen var. İnceden bir kroki, güzergah, buluşma saati vesair şeyleri yazalımda elalem yollarda sürünmesin. Muhtemelen yağmurda yağar, lütfen yani:bounce:

Valla ben böreklerin siparişini verdim ama buluşma saati bilemediğimizden millet sıcak sıcak yiyemeyecek, umarım mikrodalga(dalga ortamda muhakkat olacaktır ama mikro olanıda çıkar gibime geliyor: ) buluruzda löpürdetiriz böörekleri. Müdahale olmasın diye, baş elemanlar topiğin üstüne inceden kroki ve buluşma saatini eklerse sağlıklı olacaktır.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Arladaşlar, tophaneyi bilen var bilmeyen var. İnceden bir kroki, güzergah, buluşma saati vesair şeyleri yazalımda elalem yollarda sürünmesin. Muhtemelen yağmurda yağar, lütfen yani:bounce:

Valla ben böreklerin siparişini verdim ama buluşma saati bilemediğimizden millet sıcak sıcak yiyemeyecek, umarım mikrodalga(dalga ortamda muhakkat olacaktır ama mikro olanıda çıkar gibime geliyor: ) buluruzda löpürdetiriz böörekleri. Müdahale olmasın diye, baş elemanlar topiğin üstüne inceden kroki ve buluşma saatini eklerse sağlıklı olacaktır.

Tophane ve nargile dedin mi herkes gösterir , bu topluluğu da inan orada ayırt eder tanırsın , yani bende öyle yapacağım kimseyi tanımıyorum ama tanırım diyorum :cherry:

http://www.haritalar.net/harita/Tophane-İskele-Cd--İstanbul/(41.025845,28.981876,12,3).aspx
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
88
Motosikleti
NC750X '22
Valla bu kadroya kar da yağsa gelirdim ama, Kabil'deyim maalesef. Arada bi tekrarlayın ama, elbet birine denk gelirim. İyi eğlenceler.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Valla bu kadroya kar da yağsa gelirdim ama, Kabil'deyim maalesef. Arada bi tekrarlayın ama, elbet birine denk gelirim. İyi eğlenceler.

Okancım özledik hee, baya oldu görüşmeyeli. Bundan sonra buluşmaları sıklaştırıcaz. İllaki ayağının yerde olduğu bi gün denk gelir:cat:

Take, bende kimseyi tanımıyorum, mekanı biliyorum ama yukarıda yazılanlara bakılırsa kocaeliden yada civar yerlerden gelenler olacaktır niyetiylen şeettim:cat:

Supermotocu kardeşim, tophanenin beşiktaş tarafından yani istanbul modern kapısından girişte Nargilem kafe var. Muhtemelen orda oluruz.
Bulamayanlar için
benim tel. 534 955 07 74
jes in tel. 0900 910 69 69

:p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
ben jessi aradım ..
bi hanım arkadaş açtı..boya falan dedi...anlamadım...
yok dedim boya değil...tophane...hani buluşma...nargile ...
bişiler saydı saydı ...sonra aradığınız için teşekkür ederiz dedi..
bende rica ederim dedim kapattık...
hoşsohbet birine benziyorudu ama sanırım numara yanlış...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Valla bu kadroya kar da yağsa gelirdim ama, Kabil'deyim maalesef. Arada bi tekrarlayın ama, elbet birine denk gelirim. İyi eğlenceler.

Okanim benim aklimdaydin tam demekki sende takip ediyosun mt yi ama yazacak bı ortam yok dımı :))))) özledik seni en kısa zamanda görüşmek üzere.

Arkadaslar bana ulaşmak isteyen çekinmeden arya bilir

Numaram : 0536 343 50 69

Aksam 7 8 Gibi ordayim daha erkende gidebilirim sagım solum belli olmaz ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

ben jessi aradım ..
:mrgreen:​
bi hanım arkadaş açtı..boya falan dedi...anlamadım...
yok dedim boya değil...tophane...hani buluşma...nargile ...
bişiler saydı saydı ...sonra aradığınız için teşekkür ederiz dedi..
bende rica ederim dedim kapattık...
hoşsohbet birine benziyorudu ama sanırım numara yanlış...

Muhtemelen bı Hanim çıkmıştır zaten:cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
bende gelmeyi düşünüyorum ama bi finalcut(ünal)'ı tanıyorum pek yabancı kalcam sanırım ortama :) saat kaçta buluşma peki arkadaşlar
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
Okancım özledik hee, baya oldu görüşmeyeli. Bundan sonra buluşmaları sıklaştırıcaz. İllaki ayağının yerde olduğu bi gün denk gelir:cat:



Supermotocu kardeşim, tophanenin beşiktaş tarafından yani istanbul modern kapısından girişte Nargilem kafe var. Muhtemelen orda oluruz.
Bulamayanlar için
benim tel. 534 955 07 74
jes in tel. 0900 910 69 69

:p

Okanim benim aklimdaydin tam demekki sende takip ediyosun mt yi ama yazacak bı ortam yok dımı :))))) özledik seni en kısa zamanda görüşmek üzere.

Arkadaslar bana ulaşmak isteyen çekinmeden arya bilir

Numaram : 0536 343 50 69

Aksam 7 8 Gibi ordayim daha erkende gidebilirim sagım solum belli olmaz ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------



Muhtemelen bı Hanim çıkmıştır zaten:cherry:

Evet arkadaşlar bende gelicem bir aksilik çıkmazsa,ilk buluşma tanışmak isterim herkesle,telefon numaralarınızı kaydettim

Bu arada GKN bende anadolu yakasındayım sen kaç gibi gidersin,eğer saatler uyarsa beraber geçebiliriz karşıya benim telefonum 0532 202 98 00,numaran kayıtlı arayabilirsen tanırım :queen:,arayabilirsen diyorum çünkü ne zaman müsait olacağını bilemediğimden rahatsızlık vermemek açısından
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

sabahlama olayı olur mu bilmem sabahına görev bekliyo gerçi orda kestirme imkanımız varsa zaten beyoğlunda çalışıyorum ordan direk geçerim herhalde olmazsa gece aradan sıvışırım :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
gelmeyi çok isterdim fakat abimin doğum gününü kutluyoruz cumartesi akşamı. her buluşmada bir işim oluyor ve gelemiyorum, şansa bak :silent:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
15-mavi prens :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

sabahlama olayı olur mu bilmem sabahına görev bekliyo gerçi orda kestirme imkanımız varsa zaten beyoğlunda çalışıyorum ordan direk geçerim herhalde olmazsa gece aradan sıvışırım :)

güzel bir gün olacağı kadrodan belli,liste 15 + 15 de ilave olur gibi geliyor şimdiden :)

sizde gelecek misiniz :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gelmeyi çok istediğim bir organizasyon Teşekkürler Jesse.Ama o akşam nöbetim var.Güzel ve eğlenceli geçeceğine eminim .İnşallah o eski mt ruhu canlanır yeni dostluklar oluşur.:cat::rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens
16-hattat_hasan

bende bir görüneyim :)
Gönül ne kahve ister ne kahvehane. Gönül muhabbet ister içmek bahane
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende gelmeyi düşünüyorum ama bi finalcut(ünal)'ı tanıyorum pek yabancı kalcam sanırım ortama :) saat kaçta buluşma peki arkadaşlar

Jes 7-8 gibi karşılama ve ön konuşmayı yapıcak, 9 dan sonra bende aranıza katılıp konuşmamı yapıp yerimi Marv a devredicem :p

Evet arkadaşlar bende gelicem bir aksilik çıkmazsa,ilk buluşma tanışmak isterim herkesle,telefon numaralarınızı kaydettim

Bu arada GKN bende anadolu yakasındayım sen kaç gibi gidersin,eğer saatler uyarsa beraber geçebiliriz karşıya benim telefonum 0532 202 98 00,numaran kayıtlı arayabilirsen tanırım :queen:,arayabilirsen diyorum çünkü ne zaman müsait olacağını bilemediğimden rahatsızlık vermemek açısından


Hondacı kardeşim, ben 3 te geçicem karşıya bi işim var o tarafta, ordan geçicem buluşmaya 9 gibi, dönüşte gazlarız beraber dönüşte delerim seni :p

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D

Nasıl mı, senin eklediğin 3 kişiye kurban olsun kardeşim, sen bile geliyosun ya fena duygulandım :salut:

gelmeyi çok isterdim fakat abimin doğum gününü kutluyoruz cumartesi akşamı. her buluşmada bir işim oluyor ve gelemiyorum, şansa bak :silent:

Bi dahaki sefere kardeşim.
güzel bir gün olacağı kadrodan belli,liste 15 + 15 de ilave olur gibi geliyor şimdiden :)
Sen geliyosun dmi:cat:
Gelmeyi çok istediğim bir organizasyon Teşekkürler Jesse.Ama o akşam nöbetim var.Güzel ve eğlenceli geçeceğine eminim .İnşallah o eski mt ruhu canlanır yeni dostluklar oluşur.:cat::rendeer:

Korkutum bi dahaki sefere inşallah:rendeer:
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens
16-hattat_hasan

bende bir görüneyim :)
Gönül ne kahve ister ne kahvehane. Gönül muhabbet ister içmek bahane

İçmek bahane olmazki, şahane olur :p
Anadolu yakasında hava açık bulut yok , Avrupa'da nasıl ?

Canını sıkma kardeşim, çok bulut olursa jes i yollarız bulutlara bi kaz çeker havayı açar gelir :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
organizasyon full time devam ediyor.. hava açık yagmur yagabilir ama akşam sanırım ( tuh)
biraz ıslanmak güzel olurdu...

tophanede en otoparkın köşesindeki nargilem cafede olacaz zaten motosikletler çogunlukta olacagı için nerde bunlar die aramanıza gerek kalmayacak.. girerken herkez teker ve stopie ile otoparktaki yerlerini alacaklar..:p

süprizler oyunlar tanışmalar pastalar börekler olacak...

ayrıca tüm mt üyeleri için hazırlanan rozetlerden almak isteyenler için yanımda getirecegim ..

gecenin ilerleyen saatleri nde sabahlamak isteyenler için zaten oldugu yerde sızma imkanı verilecektir..

yanlız önemli duyuru.... daha önceki buluşmalarda başımıza sık gelen bir sorun olarak .. hesap toplama işi özenle ve titizlikle yapılacak kaynak olan vermeden kaçan vebunun gibi abidik gubidik işler çeviren arkadaşları emin arikoglu laneti bekliyor .... bilginize ...

gününüz aydın olsun kendinizi çok yormayın .. akşam yoracam hepinizi :D :D :D
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
Şu an itibari ile son liste

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens
16-hattat_hasan
17-carpe diem

tamamdır GKN üstadlara respeckt :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst