- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
bırak ulan benle bıdı bıdı!!! mahmutbeyden yazıyorum bu mesajı 5 dk içinde gelmessen gişelerden kaçak geçicem.
Takaşi, makat, hiroşi??
Laflara bak çavuşbaşı terk..
bırak ulan benle bıdı bıdı!!! mahmutbeyden yazıyorum bu mesajı 5 dk içinde gelmessen gişelerden kaçak geçicem.
hepimiz apaçiyiz! problemmi vardı gardaşşş????::150::
arkadaşım.. polemik yapmayamı geldin :silent:
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------
ama jess kardeşim benle dans ederse
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------
Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:
pık pık pık pık :queen:
dün rolo yu gördüm
rolo nun çiftetelli oynadıgı
istburak ın kabuğuyla portakal yediğini
emin di galiba şemsiyenin direginde striptiz yaptıgını
birinin mhrrmkpnr ın bacagını öptüğünü
gkn in tophane yolunda şuursuzca arabalara trafik polisiymiş gibi yönlendirmesini
hepsini hatırlıyorum
siz hatırlıyormusunuz
Anaaa askere giderken emin ben almıştım bu bebegi hediye göbek atarak yaylaları söylüyorduuuu :queen::queen::queen::queen:
bende gelmeyi düşünüyorum ama bi finalcut(ünal)'ı tanıyorum pek yabancı kalcam sanırım ortamasaat kaçta buluşma peki arkadaşlar
hahahahhahahahaha:mrgreen: abi ben aslında tophanede sabahlayıp ordan eyüp sultana namaza gitmeyi düşünüyorum istersen geceden gel yada sabah direk eyüp e gelLennnn Cem arada bir pitstop yaparız Emin hocayla anladın sen onu:thumleft:
kıreyzikeko neden ayağını denk alsın arkadaşım simetri hastasımını sen?sizi bulacamm olm!!! özellikle creyzimidir nedir ayağını denk al gardaşş. ok kib by
hahahahh
hahahahhahahahaha:mrgreen: abi ben aslında tophanede sabahlayıp ordan eyüp sultana namaza gitmeyi düşünüyorum istersen geceden gel yada sabah direk eyüp e gel![]()
akşam 7 gibi ordayız üstad :wiinkk:
yabancı olmazsın merak etmek özellikle sana ben özel ilgi göstericem![]()
olm o gecenin sabahına 5kez abdest alsan gene ise yaramaz)))))
her carsidayim ben gel istiyosan beraber ineriz
Yeni uyelerde potansiyel var![]()
wala sevineyim mi tırsayım mı :cherry: çok fazla ilgi olmasında sınırları aşarsak sonrasını kimse bilemez :cherry:
eski mt lilerden güzel bir hareket daha bakalım iş durumlarını ayarlama peşindeyim arkadaşa nöbeti çakabilirsem bende gelicem