[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
hahaha MT hareketlenmiş gene :) bu güzel MT buluşmalarının hiçbirini kaçırmazdım. Bunuda kaçırmaya niyetim yoktu Ama malum havalar yağışlı :p bi dahakilere artık :mrgreen: yenilere bu oranizasyon şiddetle tavsiye edilir :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
acar muhabirimiz selim mahmutbeyden bildiriyor .. evet selim sendeyiz.... son durum nedir oralarda.. tamolarak mevkin nedir. gişelerden geçtinmi yoksa girmek üzeremisin .. kısadan sizdeyiz selim.. evet selim .. selim ...
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
noluyo yahu bu işin sonu pek iç açıcı deill gibi :)tophaneye boş gelmeyin elinizden haydarı eksik etmeyin filan :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
sizi bulacamm olm!!! özellikle creyzimidir nedir ayağını denk al gardaşş. ok kib by
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ünlü dans şovum ve gece kıyafetimle bende orda olacam :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

ama jess kardeşim benle dans ederse :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

Bu arada emin kardeşimizde ünlü zeytinyağlı sıvı sabunu ve hulk flimi ile bize katkıda bulunacakmış son duyumlarla beraber:queen::queen:

hahahahhahaaahhahahahaha :mrgreen:

pık pık pık pık :queen:

hahahahahhahahhahaha pık pık pık eyi gunler :mrgreen:

dün rolo yu gördüm :)
rolo nun çiftetelli oynadıgı
istburak ın kabuğuyla portakal yediğini
emin di galiba şemsiyenin direginde striptiz yaptıgını
birinin mhrrmkpnr ın bacagını öptüğünü
gkn in tophane yolunda şuursuzca arabalara trafik polisiymiş gibi yönlendirmesini

hepsini hatırlıyorum
siz hatırlıyormusunuz

bizde hatırlıyoruz da sen gelecen inşAllah? :)

Anaaa askere giderken emin ben almıştım bu bebegi hediye göbek atarak yaylaları söylüyorduuuu :queen::queen::queen::queen:

şuan bilgisayar dolabımın kapaklı gözünden bana bakıyıor o asker :mrgreen: sağolasın tekrardan :)

bende gelmeyi düşünüyorum ama bi finalcut(ünal)'ı tanıyorum pek yabancı kalcam sanırım ortama :) saat kaçta buluşma peki arkadaşlar

akşam 7 gibi ordayız üstad :wiinkk:
yabancı olmazsın merak etmek özellikle sana ben özel ilgi göstericem :p
Lennnn Cem arada bir pitstop yaparız Emin hocayla anladın sen onu:thumleft:
hahahahhahahahaha:mrgreen: abi ben aslında tophanede sabahlayıp ordan eyüp sultana namaza gitmeyi düşünüyorum istersen geceden gel yada sabah direk eyüp e gel :)
sizi bulacamm olm!!! özellikle creyzimidir nedir ayağını denk al gardaşş. ok kib by
kıreyzikeko neden ayağını denk alsın arkadaşım simetri hastasımını sen?

bu da son liste;
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D (süper kirve :D )
15-mavi prens
16-hattat_hasan
17-carpe diem
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hahahahh

hahahahhahahahaha:mrgreen: abi ben aslında tophanede sabahlayıp ordan eyüp sultana namaza gitmeyi düşünüyorum istersen geceden gel yada sabah direk eyüp e gel :)

olm o gecenin sabahına 5kez abdest alsan gene ise yaramaz :))))))

her carsidayim ben gel istiyosan beraber ineriz
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
tamam o zaman :) görüştüğümüz anda anlık bi kıvılcıma bakıyo herşey :cherry: ilk bakışta aşk gibi bişi olcak herhalda yada olmicak olmazsada başka bişiler deneriss :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eski mt lilerden güzel bir hareket daha bakalım iş durumlarını ayarlama peşindeyim arkadaşa nöbeti çakabilirsem bende gelicem
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
yılmaz gel dostum hoş bir ortam olacak kesin bende sabah 10'da işe gitcem 1-2 ye kadar takılırım gibi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst