Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
sen onu el bebek gül bebek bakarsın şimdi:cherry:
sonra lavuğun biri gelir çize:p
depo kılıfı da al

bir de çocuklara sadaka 10 ar lira dağıt ya da kurban kes kaza olmaz inşallah


bilmiyorum ama
ben Allaha şükür Besmele sticker yapıştrdım , o gün bu güdür kaza yapmıyorum

Aynen abi Para dağıtmamda bişiler dağıtırım yemek üzerine çocuklara :) Zaten baya para giricek gibi 4.300 motora Verdim +200 xenon + 300 lira Kafa grenajı(70 lira diye biliyordum) + 500 lira mont(Kasımda alırım artıkın..) işin içinden çık çıkabilirsen..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Aynen abi Para dağıtmamda bişiler dağıtırım yemek üzerine çocuklara :) Zaten baya para giricek gibi 4.300 motora Verdim +200 xenon + 300 lira Kafa grenajı(70 lira diye biliyordum) + 500 lira mont(Kasımda alırım artıkın..) işin içinden çık çıkabilirsen..

ohoo şekerle olmaz. ben çocuk olacam 10 lira vermediğin an çizerim:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ohoo şekerle olmaz. ben çocuk olacam 10 lira vermediğin an çizerim:queen:

Abi sen iyiki antalyada değilsin yoksa şuan bile çizersin :p allahtan kapalı yerde duruyor motor üzerinede bişiler örtücem artıkın JapoN Bu Kardeşim :p:p abi bu arada 300 lira kafa grenajı çok değilmi ? yuvarlak kafaya çevirticeğim
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Recai 1 Ay İçinde Antalyaya Gelicem Dayımın Yanına Gördügüm Yerde Çizcem Motoru Kaçarı Yok Ya Hediye Kask Alıcan Bize Yada Çizicez Motoru... :):)::)

Hayırlı Olsun O zaman Allah Kaza Bela Vermesin...

Serseri Dedirtme Kendine Adabıyla Kullan :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi sen iyiki antalyada değilsin yoksa şuan bile çizersin :p allahtan kapalı yerde duruyor motor üzerinede bişiler örtücem artıkın JapoN Bu Kardeşim :p:p abi bu arada 300 lira kafa grenajı çok değilmi ? yuvarlak kafaya çevirticeğim

korkunç çok.

yan sanayi yuvarlak kafalar zaten çok ucuz 25-30 lira orjinali de 100 olsun 150 olsun. far sonuçta

oto farından pahalı:mrgreen:

bak
http://www.rialli.com/urunler/yamah...lite-far-komple-125-ybr-yuvarlak-2005-ms1625/


rialli den 2. kazığı yedim 3 süne fırsat vermem sanırım bir daha zor alışveriş yaparım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Recai 1 Ay İçinde Antalyaya Gelicem Dayımın Yanına Gördügüm Yerde Çizcem Motoru Kaçarı Yok Ya Hediye Kask Alıcan Bize Yada Çizicez Motoru... :):)::)

Hayırlı Olsun O zaman Allah Kaza Bela Vermesin...

Serseri Dedirtme Kendine Adabıyla Kullan :)

Sağolasın :) Geldiğinde bana ulaş gezdirem seni adabın ne demek olduğunu altına s...arken Anlatırım sana :queen: Şaka bi yana geldiğin zaman ulaş gezelim
korkunç çok.

yan sanayi yuvarlak kafalar zaten çok ucuz 25-30 lira orjinali de 100 olsun 150 olsun. far sonuçta

oto farından pahalı:mrgreen:

bak
http://www.rialli.com/urunler/yamah...lite-far-komple-125-ybr-yuvarlak-2005-ms1625/


rialli den 2. kazığı yedim 3 süne fırsat vermem sanırım bir daha zor alışveriş yaparım
Abi 300 lira fara vermem vallaha :p Bu 2005 farıyla 2008 farı arasında fark varmıdır ? 2008 alıp takıyım diyorum Bu rialli markası kötümü abi ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Sağolasın :) Geldiğinde bana ulaş gezdirem seni adabın ne demek olduğunu altına s...arken Anlatırım sana :queen: Şaka bi yana geldiğin zaman ulaş gezelim

Abi 300 lira fara vermem vallaha :p Bu 2005 farıyla 2008 farı arasında fark varmıdır ? 2008 alıp takıyım diyorum Bu rialli markası kötümü abi ?

2 oldu sorunlu alışveriş oluyor. ben bu adamlardan 2 senede 400 liralık malaldım. hersene zam yapıyorlar yüklü yüklü. eskiden bizim buradaki parçacı pahlıydı şimdi rialli burayı geçti.parçacıdan alıyorum parçaları rialili yerine.

kargoya verdim diyor . fatura ya bakıyorsun verdimdediğğinden 2-3 gğn sonra kesilmiş. kargo da 4-5 gün sürüyor zaten kırıkhandan osmaniyeye(50km:queen:

şanzıman aldım komple f5 e. dandik mal mış. 3 . vites uğulduyordu. ustaya götürdüm dediki bana rialli mi markası:queen: şaşırdım. söktü yeni şanzıman aldık taktı. 150 lira daha gitti.

1 hafta önce de depo kapağı aldım çatlak depo kapağı geldi. aradım görmedim dedi olabilir. fatura da kesmemiş ürüne. nasıl yapalım 1-2 ay sonra kırılırsa alırmısınız garantiye diyorum parçalar garantiye girmez diyor. tamam diyorum şimdi göndereyim yenisini gönderin. elimde başka yok diyor ama ürün satışta hala internette stokta yok yazmıyor. sinir oldum
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
vay anasını bizede ders olsun alışveriş yaparsak ordan dikkat edelim =) recai kardeş verilmiş sadakan varmış ne diyim tek bir kazanı biliyorum oda 70km giderken önüne araba cıkmıs sanırım onuda sag saglim atlatmıssın =) yalnız halil abi ile recainin bu motor çekişmeleri yazışmalarını okurken çok eglenıyorum :D halil abi her halikarda yarışırım diyor vallaha :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
vay anasını bizede ders olsun alışveriş yaparsak ordan dikkat edelim =) recai kardeş verilmiş sadakan varmış ne diyim tek bir kazanı biliyorum oda 70km giderken önüne araba cıkmıs sanırım onuda sag saglim atlatmıssın =) yalnız halil abi ile recainin bu motor çekişmeleri yazışmalarını okurken çok eglenıyorum :D halil abi her halikarda yarışırım diyor vallaha :D

Halil abin hiç benle yarışmadı tabikide yarışır(!) her halükarda :cherry: 500km yol olmasa gidip hesabını görürdümde işteee :queen: Eyvallah dostum allah bi daha kaza bela vermez inşallah hepimize :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
sizin yarışınızı izlemek için bile izmirden gelirim yahu :D kim kazanır cokta merak ediyorum :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
83081241127570679768.jpg

17165273341003254511.jpg

06981357236944673886.jpg

19751033905849209099.jpg
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
beyler güncel olarak bu motorun artı ve eksilerinden bahsedecek bir arkadaş varmı alırken neye dikkat etmeliyiz vs...140 sayfa yazı var biraz baktım ama tek tek bakarsak oo..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
GençLik Yine Uyuyonuzmu Yaw Bi Canlanıyo Bi duruyo Topic :)
Valla ben rödaj yapıorum paso geziyorum halil abide Çalışıyodur herhalde :p
beyler güncel olarak bu motorun artı ve eksilerinden bahsedecek bir arkadaş varmı alırken neye dikkat etmeliyiz vs...140 sayfa yazı var biraz baktım ama tek tek bakarsak oo..

Geçmiş sayfalara bakarsan defalarca tartışılmıştır +ları eksileri :wiinkk: İyidir hoştur fazla para vermediğin sürece.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst