- Katılım
- 31 Ağu 2010
- Mesajlar
- 107
kırmızı trafikte kolay fark edilmeni saglarwala kaçtır söylüyorum zn'ciler olarak ufak bi gezinti yapsak diyorum ama kimseden ses çıkmıyor bende ist-yalova ve dün gündüz sazlıbosna gezilerine katıldım güzel bir grup kurmuş olduk,geziler siteden herkeze açıktır ama benden başka zn'ci yok en küçük motor benim
![]()
sızın gezılerde az buzdegıl hanı yasam ıste hayatı yasamak denır ya ayne oyle katılamadım gıttı
arada 5 6 zn fena olur yalnız