Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
kırmızı trafikte kolay fark edilmeni saglar :) wala kaçtır söylüyorum zn'ciler olarak ufak bi gezinti yapsak diyorum ama kimseden ses çıkmıyor bende ist-yalova ve dün gündüz sazlıbosna gezilerine katıldım güzel bir grup kurmuş olduk,geziler siteden herkeze açıktır ama benden başka zn'ci yok en küçük motor benim :)

sızın gezılerde az buzdegıl hanı yasam ıste hayatı yasamak denır ya ayne oyle katılamadım gıttı :)
arada 5 6 zn fena olur yalnız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 gündür kimse bişey yazmamış konu aşağılara inmiş :)
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
22
arkadaşar sis farları için kullanılabilecek şöyle bir yer buldum hoşunuza giderse eğer :)



 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
doancan cok güzel olmuş, sis farlarını nerden ve kaç liraya temin edebiliriz?
bende istiyorum :)
 
Katılım
20 Tem 2010
Mesajlar
16
arkadaşlar 850 tl ye cuma günü elimde olmak kaydıyla vergisi sigortası ödenmiş 9bin km de 2009 model bi motor aldım..hayatımda 3 kez motor kullandım..yani tecrübe sıfır..motordan anlayan bir çocuğu yanıma alıp ona test ettirdim..

fakat motor yağ kaçırıyor..sahibi söyledi..yaptırsam bile 2 ayda yine kaçırıyor ama önemli değil..3-4 günde kontrol eder ve takviye yaparsın sıkıntı olmaz dedi...bir kere ufak bi kaza yapmışş..ön grenajında ufak bir kırk var..çok çirkin gözükmüyor..onun haricinde motor temiz...850 tl sizce uygun mu?
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar 850 tl ye cuma günü elimde olmak kaydıyla vergisi sigortası ödenmiş 9bin km de 2009 model bi motor aldım..hayatımda 3 kez motor kullandım..yani tecrübe sıfır..motordan anlayan bir çocuğu yanıma alıp ona test ettirdim..

fakat motor yağ kaçırıyor..sahibi söyledi..yaptırsam bile 2 ayda yine kaçırıyor ama önemli değil..3-4 günde kontrol eder ve takviye yaparsın sıkıntı olmaz dedi...bir kere ufak bi kaza yapmışş..ön grenajında ufak bir kırk var..çok çirkin gözükmüyor..onun haricinde motor temiz...850 tl sizce uygun mu?

iyi almışsın. hayırlı olsun güle güle kullan. grenajı kırığı yada çiziği seni çok rahatsız etmiyorsa öyle kullan. ama illa değiştiririm diyorsan mondial'in yedek parça bölümünden fiyatına bakar değiştirirsin. çok pahalı bi şey değil zaten.

yağ kaçırma olayını pek anlamadım iyi bi usta yapar. motoru komple elden geçeceği zamana ertele aciliyeti yoksa.

keyifli sürüşler.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
doancan SEN NERDE OTURUYORSUN ? KADIKÖY BELEDİYESİ YAZIYOR ÇÖP KONTEYNIRINDA :) KOMŞUMUYUZ YOKSA :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
doancan SEN NERDE OTURUYORSUN ? KADIKÖY BELEDİYESİ YAZIYOR ÇÖP KONTEYNIRINDA :) KOMŞUMUYUZ YOKSA :)

kerem çok iyi yakalamışsın. evet bence orası kadıköyde sahil çalışmasının olduğu şantiyenin önü.

doancan baktım fiyatı bayağı bi uygun. aydınlatma nasıl yeterlimi? bende sayfa 188'deki toros araba farı uygulamasını yapmayı düşünüyordum kararsız kaldım şimdi!
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
22
kerem çok iyi yakalamışsın. evet bence orası kadıköyde sahil çalışmasının olduğu şantiyenin önü.

doancan baktım fiyatı bayağı bi uygun. aydınlatma nasıl yeterlimi? bende sayfa 188'deki toros araba farı uygulamasını yapmayı düşünüyordum kararsız kaldım şimdi!

küçükyalıda oturuyorum normalde ama çoğu günüm kadıköyde geçiyor :) bostancı - kadıköy dolmuş duraklarının orda çektim o fotoğrafı da.. ben kısa fara bağladım uzağı değilde daha geniş bi alanı aydınlatması için yarın akşam karanlıkta fotoğraflarını çekip koyarım geç saatte bile olsa.. şuan için memnunum aydınlatmasından..
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ertanos bende toros farı ile değiştirmeyi düşünüyordum ama doancanın sis farlarıda hep şık hem hesaplı geldi.
bende arada kaldım aslında.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
Herkese bol selamlar

Öncelikle merhaba ;

Aranıza yeni katılıyorum konuyu yanlış yere açmış olabilirim kusuruma bakmayın.Biraz kendimi tanıtayım 19 yaşında öğrenciyim ismim serkan 2007 model as 125t bir dostum var sıfır km aldım 1.5 yılda 20 bini geçmiş durumdayız.Biraz problem yaşasamda verdiğim emeği fazlasıyla hakediyor olması beni mutlu eden tarafı işin açıkçası.Dostumun lakabı da böğürtlen bu arada .Velhasıl aranıza yeni geldim yanlış yere yazdıysam tekrar kusuruma bakmayın iyi günler


Not : En çok değiştirdiğim parça buji oldu ve sahte ngk lara dikkat arkadaşlar.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Herkese bol selamlar

Öncelikle merhaba ;

Aranıza yeni katılıyorum konuyu yanlış yere açmış olabilirim kusuruma bakmayın.Biraz kendimi tanıtayım 19 yaşında öğrenciyim ismim serkan 2007 model as 125t bir dostum var sıfır km aldım 1.5 yılda 20 bini geçmiş durumdayız.Biraz problem yaşasamda verdiğim emeği fazlasıyla hakediyor olması beni mutlu eden tarafı işin açıkçası.Dostumun lakabı da böğürtlen bu arada .Velhasıl aranıza yeni geldim yanlış yere yazdıysam tekrar kusuruma bakmayın iyi günler


Not : En çok değiştirdiğim parça buji oldu ve sahte ngk lara dikkat arkadaşlar.

hosgeldın aramıza kazasız surusler tanısma bolumunede konu acarsan daha cok ınsanla tanısır kaynasırsın keyıflı forumlar :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
arkadaşar sis farları için kullanılabilecek şöyle bir yer buldum hoşunuza giderse eğer :)




selam dostum güzel bir yere takmışsın ama kısa farlara anahtar koyupta mı yaptın yoksa direk mi bağladın ? ben süspansiyondaki nikelaj kapakların oraya taktım ve çok şık odu bence resimleride bunlar



 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
serkan-17 bende oraya koymayı düşünüyorum.
sende doancanın aldığı yerden mi aldın?
memnun musun? gece kullanımda yeterli görüş sağlıyor mu ?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
serkan-17 bende oraya koymayı düşünüyorum.
sende doancanın aldığı yerden mi aldın?
memnun musun? gece kullanımda yeterli görüş sağlıyor mu ?

merhaba ;
ben doancan arkadaşımızın aldığı yerden almadım bizim burada aksesuarcı bir abi vardı onun dükkanından elim boş çıkmamayım diye aldım düşündüm oraya çok güzel duracağına karar verdim ve uzun lambalara bağlayıp içeriden kabloları geçirerek çamurluk içinden zaten rahat rahat gizliyor kabloları uzunları yaktığımda yada sellektör yaptığımda ön taraf aydınlık oluyor bendekilerin watt ı yüksekmiş sanırım güzel bir görüntüsü var ve yolu iyi aydınlatıyor uzunlarla beraber mükemmel ikili diyebilirim bu motorun heryerini söktüm topladım iyiakşamlar
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
serkan-17 bende oraya koymayı düşünüyorum.
sende doancanın aldığı yerden mi aldın?
memnun musun? gece kullanımda yeterli görüş sağlıyor mu ?

öncelikle serkan hoşgeldin aramıza. bende senin gibi asya 125t kullanıyorum.

far olayına gelince senin taktığın yer çok kısa mesafe aydınlatma sağlar diye düşünüyorum. ama ilginç olmuş. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst