Mondial 150mc-150mr?????

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
forumda ki herkese selamlar...
bu forum da ki ilk günüm inşallah bundan sonra çok fikriniz alıcam :)
benim size danışmak istediğim konu mondial 150 MR ile kanuni windy S 125 arasında kalmış olmam...
1 aya kadar ehliyetimi alıyorum inşallah ve bu iki motor arasında seçim yapmam lazım...
bana hangisini önerirsiniz???
ilk motorum olacağı için beni motordan soğutmasın istiyorum :(
bana yardımcı olursanız çok sevinirim :)
şimdiden herkese çok teşekkürler...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bizi aydınlattıgın için cok teşşekkürler korkmadan alabileceğimiz bi motor oldugu kesinleşti. umarım butun kullanıcılar sorunsuz ve mutlu bi şekilde binerler parasını hakeden bir motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------

Adam yamahayla mondiali kıyaslıyor hayla.He kardeş yakında ybr yerine mondial alıcak millet :wiinkk::wiinkk:

kıyaslanmayacak bi nokta göremiyorum mondial karşı bi zorun varsa email at cevap vereceklerdir !

iletişim bilgileri :
[email protected]
tel : 0 256 315 50 00
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bizi aydınlattıgın için cok teşşekkürler korkmadan alabileceğimiz bi motor oldugu kesinleşti. umarım butun kullanıcılar sorunsuz ve mutlu bi şekilde binerler parasını hakeden bir motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------



kıyaslanmayacak bi nokta göremiyorum mondial karşı bi zorun varsa email at cevap vereceklerdir !

iletişim bilgileri :
[email protected]
tel : 0 256 315 50 00

Sen kıyaslamaya kendini tatmine devam et :wiinkk: Bune kardeşim attığın 1000 msj'ın 800'ünde ybr kötüleme amaçlı ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
Adam yamahayla mondiali kıyaslıyor hayla.He kardeş yakında ybr yerine mondial alıcak millet :wiinkk::wiinkk:

benim öyle bir derdim yok ama arkadasım hic birimiz parayı sokaktan bulmuyoruz adam gibi bakarsan bu motora 4 sene binersin ama ybr ye ne yaparsan yap 5 sene binersin bunu kastetmiyorum motorun kalkısları felan cok güzel merak etme cbf ybr caracal 200 600 lük kuba 2000 ka kullandım cahil degilim ama su anda bana para kazandırıyor nankörlük yapamam sehir icinde cok kıvrak direksiyonu digerlerine oranla daha genis mondial babamın oglu degil ben sadece memnuniyetimi belirtiyorum eger reklam gibi derdim olsaydı aldıgım gün burayas kayıt olur zırvalardım 1 bucuk ay motorumu test ettim ve simdi anlatıyorum istersen bi gün bulusalım test et o zaman hak verirsin
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Sen kıyaslamaya kendini tatmine devam et :wiinkk: Bune kardeşim attığın 1000 msj'ın 800'ünde ybr kötüleme amaçlı ?

çıldırtma beni recai ybr hakkında kötü bişimi demişim sen ybr nin ceo su falanmsıın ? ne demişim iyi oku millet artık ybr yerine bu motordan alıcak demişim sadece. mansız manasız konusma merak etme sizin ybr lerin fiyatı düşmez !
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
arkadaşlar benim sorduğum soruya cevap veren olmayacak mı???

ya kusura bakma ama ne desem yalan olur bi motorcu arkadasım windiy 125 kullanıyor ama mumnunmu bilemem yarın aksam cvplarım sorunu bi bakiyim sorayım yarın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------

çıldırtma beni recai ybr hakkında kötü bişimi demişim sen ybr nin ceo su falanmsıın ? ne demişim iyi oku millet artık ybr yerine bu motordan alıcak demişim sadece. mansız manasız konusma merak etme sizin ybr lerin fiyatı düşmez !

adam bi nevi haklı ybr ye kötü demiyoruz parasını hakeden bi yapısı var ama netice itibari ile su anda mondial 2007 sotaklarını cürüttü eskiden cine giderdi bana 250 tl ye motor yap dersdi cinliler cölerle biseyler yapardı ama artık o devir kapandı abi arrtık türkler her alanda kendini göstermek zorunda artık büyük türkiye var ve büytük türkiyeninde bütün sirketleri büyük oynamak zorunda türkiyemiz gücleniyor ve gelsiyor o yüzden sizde birseylerin farkına varın ben 100 milyarım olsun yine mondial alırım
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
valla zahmet olacak size yardımlarınız için çok teşekkür ederim :)
ama sanki mondial daha sıcak gibi geliyo özellikle bu titreşim olayı çok kafamı karıştırıyo...
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
benim öyle bir derdim yok ama arkadasım hic birimiz parayı sokaktan bulmuyoruz adam gibi bakarsan bu motora 4 sene binersin ama ybr ye ne yaparsan yap 5 sene binersin bunu kastetmiyorum motorun kalkısları felan cok güzel merak etme cbf ybr caracal 200 600 lük kuba 2000 ka kullandım cahil degilim ama su anda bana para kazandırıyor nankörlük yapamam sehir icinde cok kıvrak direksiyonu digerlerine oranla daha genis mondial babamın oglu degil ben sadece memnuniyetimi belirtiyorum eger reklam gibi derdim olsaydı aldıgım gün burayas kayıt olur zırvalardım 1 bucuk ay motorumu test ettim ve simdi anlatıyorum istersen bi gün bulusalım test et o zaman hak verirsin

Kardeşim Ben mondial kötü vs bişi dedim mi ? Sadece kıyaslanamaz dedim.Merak etmeyin bizde çin motor sahibi olduk ben başıma ne gibi sorunlar geldiğini çok iyi biliyorum Burada motoru kötüleme amaçlı hiç bi yazı yazmadım Zafer adlı arkadaş Sürekli 2 günde bir Ybr Karşıtı msjlar atıyor çileden çıkartıyor Kusura bakmayın..

çıldırtma beni recai ybr hakkında kötü bişimi demişim sen ybr nin ceo su falanmsıın ? ne demişim iyi oku millet artık ybr yerine bu motordan alıcak demişim sadece. mansız manasız konusma merak etme sizin ybr lerin fiyatı düşmez !

Zafer kendi msjlarını arattır bi oku bakalım :wiinkk: Ybr'nin kalitesi belii arkadaşım sen kendi çapında msjlar atıyorsun Bilmiyen adamlarada yanlış bilgiler veriyorsun bundan vazgeç..Biz gelip bi markaya kötüleme amaçlı ne zaman yazı yazmışız ? Uzatmıyıcağım Herkes neyin ne olduğunu biliyor.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
valla zahmet olacak size yardımlarınız için çok teşekkür ederim :)
ama sanki mondial daha sıcak gibi geliyo özellikle bu titreşim olayı çok kafamı karıştırıyo...

mc 150 kullanıyorum ve memnunum ne deyimki ama dedigim gibi aklındakini al ilk motorunsa oında bi pisman ol sonra akıllı karar verirsin simdi kimseyi dinleme git istedigin motoru al onla ögren ilk göz agrın olsun satarken git agla sonra dogru düzgün bi motor alırsın ama yine o ilk göz agrını özlersin iyi geceler yarın ögrenir haber veririm
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Bence güzel motor arkadaşlar kimse kusura bakmasın. 2.950tl'nize değer. Mondial devrim yaratmış diyebilirim. Selesi yüksek gayet, Hızı da tatmin edici, vibrasyon yok denecek kadar az... Alın güle güle binin...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
kullanan adam yazıyo işte hiç titşreşim yok dio :) kafa karışıcak bir nokta yok aslında. adamlar su sogutmalı atv bile getirdiler.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
Bence güzel motor arkadaşlar kimse kusura bakmasın. 2.950tl'nize değer. Mondial devrim yaratmış diyebilirim. Selesi yüksek gayet, Hızı da tatmin edici, vibrasyon yok denecek kadar az... Alın güle güle binin...

iste ya anlayan insan bu fiayata harkulede degilmi ustam
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Kardeşim Ben mondial kötü vs bişi dedim mi ? Sadece kıyaslanamaz dedim.Merak etmeyin bizde çin motor sahibi olduk ben başıma ne gibi sorunlar geldiğini çok iyi biliyorum Burada motoru kötüleme amaçlı hiç bi yazı yazmadım Zafer adlı arkadaş Sürekli 2 günde bir Ybr Karşıtı msjlar atıyor çileden çıkartıyor Kusura bakmayın..



Zafer kendi msjlarını arattır bi oku bakalım :wiinkk: Ybr'nin kalitesi belii arkadaşım sen kendi çapında msjlar atıyorsun Bilmiyen adamlarada yanlış bilgiler veriyorsun bundan vazgeç..Biz gelip bi markaya kötüleme amaçlı ne zaman yazı yazmışız ? Uzatmıyıcağım Herkes neyin ne olduğunu biliyor.


tamam sen haklısın arkadaş zaten ybr den başka motor yok piyasada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

evet arkadaşlar dünyanın en kaliteli motoru hatta ondan başka motor yok ybrsinden makaleler .
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/77697-ybr-125-krank-sorunu.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/76838-ybr-125-icin-beyin-sorunu-acil-yardim.html

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/70232-yamaha-ybr-125-stop-etme-sorunu.html

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/46244-ybr-125-atesleme-sorunu.html

http://www.motordelisi.com/forum/moto-servis/74792-yamaha-ybr-125-calisma-sorunu.html

http://www.motordelisi.com/forum/moto-servis/17124-ybr-125-1-vites-problemi.html

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-791.html


ve bunlar sadece nete yazılanalr gerisi düşünemiyorum bile karar sizin.ybr taraftarı biri diilim ama gerçekler de inkar edilemez !
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404

Zafer sen akıllanmazsın..%1 Bu sorunların ortaya çıkması.. Adamlar ybr'yle dünya turuna çıkıyor sorun çıkartmıyor %1 ihtimalle sorun çıkartan ybrlerimi gösteriyorsun bize kanıt olarak ? benim 4.motorum hala ybr alıyorum neden alıyorum ? http://www.re-moto.com/
http://www.talesfromthesaddle.com/ bu motorlar ne peki kardeşim uzaydanmı gelmiş ?

Sen nette Ybr sorunları diye aratıp bu motoru kötülemeye çalışıyorsun bukadar işte :) Adamlar o motorları 150 bin km sorunsuz kullanıyor..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404

Dünya turunamı çıkmış dostum ? Ben sendeki bu olayı anlamıyorum..Neden bi kötüleme çabasındasın Motorun ne olduğu belli nekadar çok satıldığı belli ? Biz gelip neden yazmıyoruz mondial kötüdür kuba kötüdür yok bu kötüdür diye Gereksiz yere tartışma çıkarıyorsun.Uzatmıyalım artık sendeki bu inat kimsede yok :cat:


Dünya zaten 1.400 km zafer tamam.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
pardon bunu unutmusum http://www.motosiklet.net/forum/etk...400-kmlik-yolculuk-ankara-bergama-ankara.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------

Dünya turunamı çıkmış dostum ? Ben sendeki bu olayı anlamıyorum..Neden bi kötüleme çabasındasın Motorun ne olduğu belli nekadar çok satıldığı belli ? Biz gelip neden yazmıyoruz mondial kötüdür kuba kötüdür yok bu kötüdür diye Gereksiz yere tartışma çıkarıyorsun.Uzatmıyalım artık sendeki bu inat kimsede yok :cat:

herkez mondiali kötülüyo biz azımızı actık iyi motorlar olmasada parasına göre iyi dedik
http://www.motosiklet.net/forum/mot...motor-alacak-arkadaslar-bu-yaziyi-okuyun.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/80375-cini-japonu-birakin-artik.html
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hadi beyler ayrılın artık yoruldum:cherry:
Zafer sen artık ybrnin lafını ağzına alma lütfen. ya banlanırsın ya kavga çıkar. en iyisi sen agk sayfasına uğra. yada cbf cilerle uğraş biraz da:p

Recai sen de ybr ile çok teker yapma:mrgreen:

bu mondiale gelince motor kısmı olarak şunu diyebilirim çok iyi bir motor. fiyat ta 2500 2700 olsa iyi olur. nakite verirler zaten.çok performanslı ve titreşimsiz.apacheye alternatif.apache den güçlü

tek eksiği bu motorun hiçbir parçası diğerleriyle uymuyor motor aksamı.30 bin m de bozulursa eğer ki daha öncede olabilir belli olmaz.çok ciddi maddi sıkıntı yaratır.
tek sorunu parça ve pahalı parça. özellikle motor kısmı çünkü başka moto ile uymuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst