Ybr 125 için beyin sorunu acil yardım

Katılım
27 May 2010
Mesajlar
4
arkadaşlar motorun beyni yandı sanırım buji ateşleme yapmıyo beyinden olduğunu düşünüyorum.Yalnız şöle bi durum var motoru aldığım kişi orjinal beyni yandığı için mondial beyin takmış soketleride kesmiş lehimleyerek yenisini takmış.Şimdi farklı bi beyin takmak istesem nasıl takıcam ? beyin uçlarını nasıl ölçebilirim ? Teşekkürler şimdiden
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
ybr de beyin varmıydı varsada ben bilmiyorum ne işe yarıyor bu beyin nerden anladın arızalı olduğunu en azından bilgi edineyim diye soruyorum :)
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
4
Doğru aslında beyin değil ismi ama burdaki dingil ustalar öle diyolar ağız alışkanlığı bende öle dedim :) deponun altında siyah kibrit kutusu kadar bi elektronik parça.Bujiyi o ateşleme yapıyo.Arızalı olduğundan şüpheleniyrom çünkü ateşleme yapmıyo.Başka bi nedeni olabilir mi ?
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
4
Evet soketleri kesmişler ve mondialden bi parça takmışlar ve onuda lehimleyerek takmışlar.Bozulmayan arıza yapmayan motor mu var.Bende ki ybr kurye motoruydu km üçüncü turu attı arıza olması çok normal.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
ateşleme yapmıyor ise CDI,BOBİN VE KABLOLARINI kontrol et,onuda mı yapamadın arkadasın dedıgı gıbı buji kablosunu şaseye doğru tut marşa basarak ateşleme varmı yok mu diye!Geçenlerde bende değiştirdim CDI unitesini orjınalı 20 lıraymıs ben gıttım yan sanayıı 5 liraya aldım herhangı bır sorun cokta guzel calısıyor.Tavsıyede ederım netten yedek parca sıtelerıne bı bak goruceksın zaten var cogu sıtede fıyatlarıda cok makul.
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
4
yok arkadaşım makara yapıyoz sen bize bakma :):queen:

:) Peki şimdi bana yardımcı olabilirmisiniz. X-Fi dediğini denemiştim ama bobine elektrik hiç gelmio ve ateşleme yapmıyo.Yani o parçadan elektrik çıkmıo.Önere bileceğin başka birşey var mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 ----------

ateşleme yapmıyor ise CDI,BOBİN VE KABLOLARINI kontrol et,onuda mı yapamadın arkadasın dedıgı gıbı buji kablosunu şaseye doğru tut marşa basarak ateşleme varmı yok mu diye!Geçenlerde bende değiştirdim CDI unitesini orjınalı 20 lıraymıs ben gıttım yan sanayıı 5 liraya aldım herhangı bır sorun cokta guzel calısıyor.Tavsıyede ederım netten yedek parca sıtelerıne bı bak goruceksın zaten var cogu sıtede fıyatlarıda cok makul.


Kablolarda sorun yok baktım.O parça ile ilgili bi sorun var.20 lira dediğin bi para değil nerden alabilirim ?
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bazılarına iyi malzeme çıktı ybr böyle ybr şöyle demek için kaçınılmaz fırsat.

Ybr ile ilgil her konunun altında aynı kişiden makara yapmaya alıştık artık muhattab almıyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Bazılarına iyi malzeme çıktı ybr böyle ybr şöyle demek için kaçınılmaz fırsat.

Ybr ile ilgil her konunun altında aynı kişiden makara yapmaya alıştık artık muhattab almıyoruz.

alma cnm bnm hay sen ybrn le bin yaşa :)


bak sana biraz anlatayım ama biraz motorcu işi :) ve pek anlatmaklada olmaz nie ugraşıyosunki dostum hiç tamirci yokmu oralarda ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------

senin bosurunun büyük ihtimal bobinden doalyı .bakır teller kopmus oalbilir yada ateşlemeyi saglayan elemanlarında sorun varki buda bir çok şey olabilir. motorun su anda normal şekilde ateşleme yapıyodamı çalışmıyo yoksa hiç mi ateşleme yapmıyo?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------

Kablolarda sorun yok baktım.O parça ile ilgili bi sorun var.20 lira dediğin bi para değil nerden alabilirim ?[/QUOTE]

çoğu motorcuda bulursun üstündekini sök göster al :cat: ama bana sorarsan bi motorcuya götür parana yazık olmasın :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
:) Peki şimdi bana yardımcı olabilirmisiniz. X-Fi dediğini denemiştim ama bobine elektrik hiç gelmio ve ateşleme yapmıyo.Yani o parçadan elektrik çıkmıo.Önere bileceğin başka birşey var mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 ----------




Kablolarda sorun yok baktım.O parça ile ilgili bi sorun var.20 lira dediğin bi para değil nerden alabilirim ?

http://www.rialli.com/urunler/yamah...-cdi-blok-125-ybr-2004-model-6-soketli-ms932/

bu adresten hangi parça olduğunu kontrol edebilirsin.hemen hemen tüm motosiklet parçası satan firmalarda bulunur.

model yaşına göre fiyat değişebiliyor,kolay arıza vermez ybr büyük ihtimal taktıkları uydurma cdi gereken güce yada kaliteye sahip değildi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst