Bazılarına iyi malzeme çıktı ybr böyle ybr şöyle demek için kaçınılmaz fırsat.
Ybr ile ilgil her konunun altında aynı kişiden makara yapmaya alıştık artık muhattab almıyoruz.
alma cnm bnm hay sen ybrn le bin yaşa
bak sana biraz anlatayım ama biraz motorcu işi

ve pek anlatmaklada olmaz nie ugraşıyosunki dostum hiç tamirci yokmu oralarda ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------
senin bosurunun büyük ihtimal bobinden doalyı .bakır teller kopmus oalbilir yada ateşlemeyi saglayan elemanlarında sorun varki buda bir çok şey olabilir. motorun su anda normal şekilde ateşleme yapıyodamı çalışmıyo yoksa hiç mi ateşleme yapmıyo?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------
Kablolarda sorun yok baktım.O parça ile ilgili bi sorun var.20 lira dediğin bi para değil nerden alabilirim ?[/QUOTE]
çoğu motorcuda bulursun üstündekini sök göster al :cat: ama bana sorarsan bi motorcuya götür parana yazık olmasın :cat: