125 cc ile 1.400 km'lik yolculuk. Ankara - Bergama - Ankara

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Tebrikler, güzel bir gezi olmuş. :cat:

Bende cbf150 ile önceden çıkıyordum ara sıra böyle gezilere ama ne yalan söyleyim artık uzun yolda tek kişi ve düşük hız, can sıkıcı oluyor.

İnsan şöyle gazı çevirdimmi en azından kamyonları rahat sollayabileyim diyor.

Aslında arkadaşlardan birisinin bahsettiği gibi "Yoldan zevk almak" önemli :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
paylaşım için teşekkürler.

Senden de bekleriz :cat:

güzel gezi ve cesaret, keyfin ve sürüşün daim olsun.

Sağolasın, hepimizin öyle olsun :)

Güzel bir gezi olmuş, tebrik ederim.
Paylaşım içinde teşekkür ederim.

Gerçekten güzel geziydi, teşekkürler.

Tebrikler, güzel bir gezi olmuş. :cat:

Bende cbf150 ile önceden çıkıyordum ara sıra böyle gezilere ama ne yalan söyleyim artık uzun yolda tek kişi ve düşük hız, can sıkıcı oluyor.

İnsan şöyle gazı çevirdimmi en azından kamyonları rahat sollayabileyim diyor.

Aslında arkadaşlardan birisinin bahsettiği gibi "Yoldan zevk almak" önemli :cat:

Ben henüz 125 cc ile yol yapmaktan sıkılmadım :)

Çünkü benim için yolda olmak ve sonuçta hedefe varmak önemli. Motorla gidiyor olmayı seviyorum yani, ama geçtiğim yollar da önemli.

Yıllardır otobüs ve diğer araçlarla onlarca kez gelip gittiğim bu güzergahtaki nice güzellikleri bu yolculuk sayesinde şaşkınlıkla farkettim ve son derece keyif aldım.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
abi senin bu koulardaki cesaretine hayran olmamam mümkün değil. tekerine sağlık iyi yolculuk yapmışsın :)
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
53
öncelikle bu güzel paylaşım ve fotolar için tşkrlr eline sağlık güzel olmuş.
kt 125lerin farkınıda ortaya koymuş oluyorsun bu gezi ile.
benimde günde 400 km yol yaptığım zamanlar oldu tık demedi.birgün bilecikten geçersen çay içmeye uğra derim.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
abi senin bu koulardaki cesaretine hayran olmamam mümkün değil. tekerine sağlık iyi yolculuk yapmışsın :)

Sağol estelik, cesaretin yanısıra alınması gereken tedbirler önemli. Önceki sayfada bahsetmiştim. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 ----------

öncelikle bu güzel paylaşım ve fotolar için tşkrlr eline sağlık güzel olmuş.
kt 125lerin farkınıda ortaya koymuş oluyorsun bu gezi ile.
benimde günde 400 km yol yaptığım zamanlar oldu tık demedi.birgün bilecikten geçersen çay içmeye uğra derim.

Sağolasın. KT'ler fena motor değil Çinliler içinde. Daha önce de günübirlik yaptığım 400-600 km'lik yolculuklarım mevcut. Bakımları ihmal edilmezse epey iş görüyor bunlar. Parasına göre fena değiller.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Daha çok vibra butt olmuştur:)

Adamın oturduğu seleyi bile titreten bir motor var mı??? Öyle bir motorla böyle değil şehiriçi bile dolaşamazsın.

Abartmayalım kardeşim. :) Hadi başka Çinlileri bilmiyorum diyelim, en azından bunlar o kadar titreşimli değil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

güzel gezi olmuş elinize yüreğinize sağlık..

Teşekkürler :cat: Islak olsa da sizinki de güzel gezi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Güzel gezi yapmışsın devamınıda bekleriz :) Yanlız merak ettıgım asagı yukarı ne kadar benzın yaktıgını hesapladın mı ? Paylasabılırsen sevinirim.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Güzel gezi yapmışsın devamınıda bekleriz :) Yanlız merak ettıgım asagı yukarı ne kadar benzın yaktıgını hesapladın mı ? Paylasabılırsen sevinirim.

Önceki mesajlarımdan birinde belirttiğim gibi gidiş mesafesi olan 660 km'de 70 TL civarı yaktı. Birkaç lira fazlası olabilir. Dönüş yolculuğu parçalı olduğu için bir hesap yapma gereği görmedim. Onda da yaklaşık 80 TL yakmış olsam, gidiş dönüş 150 TL civarı birşeye maloldu sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsan gelir de söylemez mi abi ya :(
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bergama güzel bir yer. Anılarımı hatırladım o fotoğrafları görünce :D Kızılavlu aslında kırmızı renk ama fotoğrafta beyaz çıkmış :D Akrapol'a da mutlaka gidilmeli :D
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Evet Ayhan2, aslında kiremit rengidir. Ama zaman geçtikçe kararıyor, şu an yer yer siyah bölümler mevcut. Sanırım o siyahlıkların hasar vermeden temizlenmesi gerekiyor.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
sıcak denizlere yolculuk gerçekten zevkli olmuştur bu kış günü içim ısındı :)
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
3
selam arkadaşlar.. benim şehir içinde kullandığım 100 lük bir mondial aldım.uzun yola çıkacağım motor büyük olmalı.onun için bana uzun yolda yormayacak 7000 tl ye kadar bir motor ne alabilirim.sizin engin fikirleriniz benim için önemli olacak. bu arada ben yeni üye oldum inşallah güzel bir dostluk yakalarız.
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
101
ayagına yüregine saglık cok gusel bır gezı olmustur umarım bızıde gezmıs kadar ettın salihliden sonra güney yolu harıc ne tarafa gıdersen aynı şekilde özellıkle gölmarmara yolunu benden ıyı bılen olmas neler cektım o yolda balık esır kestırme oluyor diye ah ahhhh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst