125 cc ile 1.400 km'lik yolculuk. Ankara - Bergama - Ankara

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Leven abi,mükemmel bir gezi olmuş ''ağzımın suyu aktı,tişörtüm sırılsıklam oldu'':mrgreen:

Gel karadenize gidelim dedik gelmedin,hadi ben gidiyorum dedim,bende gidemedim sebep(dükkan tadilatı ve kapanışı):pr:

Yani çatlıcam şimdi burda:queen:

Tebrik ederim Levent abi,resmen ilham kaynağı olmuşsun:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Leven abi,mükemmel bir gezi olmuş ''ağzımın suyu aktı,tişörtüm sırılsıklam oldu'':mrgreen:

Gel karadenize gidelim dedik gelmedin,hadi ben gidiyorum dedim,bende gidemedim sebep(dükkan tadilatı ve kapanışı):pr:

Yani çatlıcam şimdi burda:queen:

Tebrik ederim Levent abi,resmen ilham kaynağı olmuşsun:rendeer:

Valla Mehmet benim o gezi için önce Ankara'dan çıkıp gelmem lazımdı ki bu o süreçte mümkün değildi. Bayram tatilini ailemin yanında geçirerek değerlendirmem gerektiğinden Bergama'ya gittim.

Nasip işi bunlar sıkma canını :) Bakarsın başka sefere denk gelir beraber gazlarız. Hiç beklemediğin anda da bir imkan yakalayıp gezi yapabilirsin belli olmuyor bu işlere.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
güzel paylaşım, keyifli bir seyahat yapmışsınız :rendeer:

125cc'leri niye bu kadar küçümsendiğini anlamadım :) cbf 150ler ile uzun seyahatler yapılabiliniyorda 125'ler ile niye yapılamasın..? bodrum'a gidip geldim bende, daha sonra altınoluk'a gidip geldim. altınoluk - yalova arası 30dk'lık mola ile birlikte 4saat45dakika sürdü.

bence herşey beklenti ve yoldan zevk almakla ilgili.:cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
güzel paylaşım, keyifli bir seyahat yapmışsınız :rendeer:

125cc'leri niye bu kadar küçümsendiğini anlamadım :) ....
bence herşey beklenti ve yoldan zevk almakla ilgili.:cat:

Teşekkür ederim.
Son satırdaki tesbit çok doğru :cat:
125 cc'ler küçümsenmiyor aslında, sadece uzun yol için korkuluyor gibi geliyor bana. Bu korkuya gerek olmadığını göstermek için başlıkta 125 cc vurgulamasını yaptım.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Valla Mehmet benim o gezi için önce Ankara'dan çıkıp gelmem lazımdı ki bu o süreçte mümkün değildi. Bayram tatilini ailemin yanında geçirerek değerlendirmem gerektiğinden Bergama'ya gittim.

Nasip işi bunlar sıkma canını :) Bakarsın başka sefere denk gelir beraber gazlarız. Hiç beklemediğin anda da bir imkan yakalayıp gezi yapabilirsin belli olmuyor bu işlere.



Valla Levent abi son noktada verdin ''fort ara gazını'':queen:

İnşallah beraber gazlarız,aslında mesafe çok yakın,duble yol,temiz asfalt,3saat demek.

Belki bir süpriz yapa bilirm:wiinkk::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ederim,güzel ve cesaret verici bir gezi olmuş
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Levent Abi tebrik ederim, güzel bi gezi olmuş.
Ama bişey dikkatimi çekti ve çok beğendim
06 LV 898

Güle güle yaşlan plakanla.. :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tebrik ederim,güzel ve cesaret verici bir gezi olmuş

Teşekkürler.
Cesaret öncelikli unsur oluyor bu tür yolculuklarda.

Diğer önemli unsurlar:

Yola çıkmadan veya kısa süre öncesinde motosiklet mutlaka genel kontrol/bakımdan geçmiş olmalı.

Zincir yağı, lastik tamir köpüğü, yedek buji vs gibi gerekli olabilecek tüm malzemeler çantada bulunmalı.

İnternet üzerinden araştırma yapılarak güzergahtaki yetkili servislerin telefon numaraları not alınmalı.

Ne motorun limitlerini, ne de kendi limitlerimizi zorlamamalıyız.

Yorgunluk, zihin dağınıklığı hissedildiğinde mutlaka mola verilmeli. Ancak benim yaptığımı daha doğru buluyorum. Tüm molaları yorgunluk hissetmeye başlamadan verdim. Molalarımı "aslında daha devam edebilirim" düşüncesindeyken verdim.

Tam korumalı yola çıkılmalı, değişecek hava koşullarına göre ek giysiler mutlaka bulundurulmalı. Tüm bunlar motorun eşek gibi yüklenmesine neden oluyor ama gerekiyor. Nitekim bana gerekti.

Sorunsuz yolculuğun formülünü böyle özetleyebilirim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------

Levent Abi tebrik ederim, güzel bi gezi olmuş.
Ama bişey dikkatimi çekti ve çok beğendim
06 LV 898

Güle güle yaşlan plakanla.. :)

Eyvellah gözüm sağolasın :cherry:

O plaka tesadüf oldu. Plakam çıkarılırken ben de emniyetteydim. Motoru satan firmanın yetkilisi yanıma gelerek trafikten boşa çıkan plakalar olduğunu ve seçim yaptırdıklarını söyleyince ben de bunu buldum kendime :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Teşekkürler.
Cesaret öncelikli unsur oluyor bu tür yolculuklarda.

Diğer önemli unsurlar:

Yola çıkmadan veya kısa süre öncesinde motosiklet mutlaka genel kontrol/bakımdan geçmiş olmalı.

Zincir yağı, lastik tamir köpüğü, yedek buji vs gibi gerekli olabilecek tüm malzemeler çantada bulunmalı.

İnternet üzerinden araştırma yapılarak güzergahtaki yetkili servislerin telefon numaraları not alınmalı.

Ne motorun limitlerini, ne de kendi limitlerimizi zorlamamalıyız.

Yorgunluk, zihin dağınıklığı hissedildiğinde mutlaka mola verilmeli. Ancak benim yaptığımı daha doğru buluyorum. Tüm molaları yorgunluk hissetmeye başlamadan verdim. Molalarımı "aslında daha devam edebilirim" düşüncesindeyken verdim.

Tam korumalı yola çıkılmalı, değişecek hava koşullarına göre ek giysiler mutlaka bulundurulmalı. Tüm bunlar motorun eşek gibi yüklenmesine neden oluyor ama gerekiyor. Nitekim bana gerekti.

Sorunsuz yolculuğun formülünü böyle özetleyebilirim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------



Eyvellah gözüm sağolasın :cherry:

O plaka tesadüf oldu. Plakam çıkarılırken ben de emniyetteydim. Motoru satan firmanın yetkilisi yanıma gelerek trafikten boşa çıkan plakalar olduğunu ve seçim yaptırdıklarını söyleyince ben de bunu buldum kendime :)

Bende istiyorum onlardan. GG veya go plaka, ankaradan alacm zaten plakamı. Ins bana da denk gelir istediğim plaka :)

Ankaraya gelince uğrarım yanına abi, bulacağım seni :D
Ufak bi gezi de allah izin verirse beraber yaparız.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Levsy bizim aliağadan geçmişsin :) bileydim buradan geçiçeğini seni ağırlardık,biraz tüpraş gazı ve petkim kokusu ikram ederdik :) bu arada aynı geziyi bende planlıyorum ama seneye inşallah aliağadan ankaraya gideceğim ama arada sivrihisarada uğramak istiorum orasıda baba memleketi :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Levsy bizim aliağadan geçmişsin :) bileydim buradan geçiçeğini seni ağırlardık,biraz tüpraş gazı ve petkim kokusu ikram ederdik :) bu arada aynı geziyi bende planlıyorum ama seneye inşallah aliağadan ankaraya gideceğim ama arada sivrihisarada uğramak istiorum orasıda baba memleketi :)

Ne bereketli güzergahmış :) Her noktada bir dost var :)

Ankara'ya gelme durumunda haberim olsun, görüşmekten memnuniyet duyarım.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Ne bereketli güzergahmış :) Her noktada bir dost var :)

Ankara'ya gelme durumunda haberim olsun, görüşmekten memnuniyet duyarım.

bende tekrar aliağaya gelme durumunuzda beklerim,tanışmak bizide mutlu eder.
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
38
merhaba;
tam da yolculukta dikkat edilmesi gereken şeyleri soracaktım ki bir kaç mesaj üstte cevaplamışsınız :)

ne kadar benzin harcamanız oldu.

bende ankaradayım inşallah bir gün beraber bir gezi yaparız.
:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
cok güzel gezı yapmışsınız tebrıkler fakat alınacak ders yola cıkmadan konu açıp yol üzerındeki onca mt li arkadaşımızla tanışamamak olmuş
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
tekerin hep düz bassın :cat:
ve asla pişmanlık duymayacağın güzelliklerle karşılaşman dileğiyle..
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
İzlediğim gezi yazılarından hem metin hemde resim olarak anlaşılır ve akıcı olmuş tebrik ederim. ilk mola 135 km sonra demişsin uyuşma olmadı mı seleye temas ettiğiniz yerde?
hava kuvvetlrei ıskartaya çıkan uçakları görsel olsun diye dağıtıyor anlaşılan,Sivri hisardaki jetin bir benzeride bizim sekapark ımızda var,
Yeni ve güzel mekan ve gezi yazılarınla buluşmak üzre
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Abi güzel bir yolculuk olmuş darısı başımıza:)))

İnşallah, umarım kısa sürede gerçekleştirisin :cat:

merhaba;
tam da yolculukta dikkat edilmesi gereken şeyleri soracaktım ki bir kaç mesaj üstte cevaplamışsınız :)

ne kadar benzin harcamanız oldu.

bende ankaradayım inşallah bir gün beraber bir gezi yaparız.
:)

Gidişte yaptığım hesaba göre 660 km için 70 TL civarı yaktı.
Umarım gezeriz iyi olur, organize etmek lazım.


cok güzel gezı yapmışsınız tebrıkler fakat alınacak ders yola cıkmadan konu açıp yol üzerındeki onca mt li arkadaşımızla tanışamamak olmuş

Evet güzel bir fırsatı değerlendiremediğimin farkındayım. Sonraki gezilerde mümkün olur umarım.

tekerin hep düz bassın :cat:
ve asla pişmanlık duymayacağın güzelliklerle karşılaşman dileğiyle..

Teşekkürler :) Aynı dileklerin 10 katı sana olsun :)

İzlediğim gezi yazılarından hem metin hemde resim olarak anlaşılır ve akıcı olmuş tebrik ederim. ilk mola 135 km sonra demişsin uyuşma olmadı mı seleye temas ettiğiniz yerde?

:mrgreen: Geziye yeni başladığım için bu durum ilk 135 km'de değil daha sonraki kilometrelerde hafiften oldu. Ancak arkaya bağladığım çanta belime destek yaptı ve daha önceki yolculuklarımda yaşadığım yorgunluğu tattırmadı bana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst