- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #61
sıcak denizlere yolculuk gerçekten zevkli olmuştur bu kış günü içim ısındı![]()
Özellikle Uşak'tan sonra İzmir'e yaklaştıkça oluşmaya başlayan tatlı, sanki daha oralarda deniz kokmaya başlayan havasını yararak ilerlemek çok keyifliydi
selam arkadaşlar.. benim şehir içinde kullandığım 100 lük bir mondial aldım.uzun yola çıkacağım motor büyük olmalı.onun için bana uzun yolda yormayacak 7000 tl ye kadar bir motor ne alabilirim.sizin engin fikirleriniz benim için önemli olacak. bu arada ben yeni üye oldum inşallah güzel bir dostluk yakalarız.
Hoşgeldin ama sorunu yanlış yerde yazmışsın
Neyse konuyu hortlatmış oldun bu arada
ayagına yüregine saglık cok gusel bır gezı olmustur umarım bızıde gezmıs kadar ettın salihliden sonra güney yolu harıc ne tarafa gıdersen aynı şekilde özellıkle gölmarmara yolunu benden ıyı bılen olmas neler cektım o yolda balık esır kestırme oluyor diye ah ahhhh
Çok sağol
Ama o yola girdiğime var yaaa
Nasıl anlatsam bilemiyorum. Neyse ki fazla uzun sürmedi. Yahu bir ara bunaldım, sağa çekip bir sigara tüttüreyim de kendime geleyim dedim, inan epey bir süre sağa çekecek yer bile bulamadım
Son düzenleme: