- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 2,203
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.
güzel gezi ve cesaret, keyfin ve sürüşün daim olsun.
Güzel bir gezi olmuş, tebrik ederim.
Paylaşım içinde teşekkür ederim.
Tebrikler, güzel bir gezi olmuş. :cat:
Bende cbf150 ile önceden çıkıyordum ara sıra böyle gezilere ama ne yalan söyleyim artık uzun yolda tek kişi ve düşük hız, can sıkıcı oluyor.
İnsan şöyle gazı çevirdimmi en azından kamyonları rahat sollayabileyim diyor.
Aslında arkadaşlardan birisinin bahsettiği gibi "Yoldan zevk almak" önemli :cat:
abi senin bu koulardaki cesaretine hayran olmamam mümkün değil. tekerine sağlık iyi yolculuk yapmışsın![]()
öncelikle bu güzel paylaşım ve fotolar için tşkrlr eline sağlık güzel olmuş.
kt 125lerin farkınıda ortaya koymuş oluyorsun bu gezi ile.
benimde günde 400 km yol yaptığım zamanlar oldu tık demedi.birgün bilecikten geçersen çay içmeye uğra derim.
Güzel bir gezi yapmışsın ve iron butt olmana az kalmış...:cat:
Daha çok vibra butt olmuştur![]()
güzel gezi olmuş elinize yüreğinize sağlık..
Daha çok vibra butt olmuştur![]()
Güzel gezi yapmışsın devamınıda beklerizYanlız merak ettıgım asagı yukarı ne kadar benzın yaktıgını hesapladın mı ? Paylasabılırsen sevinirim.