Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
dediğiniz gibi ruhsat işlemlerini onlar karşılıyorsa 1.200 liraya 5bin kmde motor almak mantıksız..400 lira daha koyup sıfır almak daha iyi :) Denizlide 2.el motor bakabileceğim yerleri yazarmısınız bilginiz varsa genede bi araştırayım belki temiz ekonomik denk gelir:)

Zn 125 kırmızı gördüm rüyamda zaten :D

Valla hocam bir uğra istersen Şahlan Ticaret' e. Belki bana yaptıkları uygulamayı sanada yaparlar ama tabii peşin alıcaksan. Bu arada Denizli' de ikinci el motor bakabileceğin sınırlı yer var. Bayramyeri' nde bir iki yer var tam tarif edemiyorum şimdi. Bir de çevre yolu üzerinde Lunaparkın karşı hizalarında bir kaç yer var ama oralar daha çok büyük motorsiklet satıyorlar. Bu arada Denizli MT yede el atmışsın:) bende takip ediyorum orayı ama biraz durgun bir sayfa..:)
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
bikaç saat önce lastiklerle ilgili uyarı yaptıktan sonra tamamen kendi hatamdan dolayı kaza yaptım..

artçımla beykoz yuşa tepesini geçip yoros kalesine gidiyorduk, yokuş aşağı inerken yavaş girmem gereken viraja hızlı girdim ve virajı alamayıp yan tarafa toprak çukur karışımı yere daldım..bir iki metre gidip düştüm..kaskım vardı ama dizlik takmamıştım..allah korudu ki sadece çenem biraz çizildi ve sol dizim de azıcık agrıyor..artçımda bişey yok ve allahtan o da erkek..kız olsa ne yapardım diye düşünüyorum... ön far camı kırılmadan oldugu gibi çıktı..garip..onu bagaja attım ön farı yerine oturtup motoru çalıştırdım ve kaleye gittim.. ugruna kaza yaptıgım kaleye gitmekten hiçbirşey yıldıramazdı :) kaleye girmek yasakmış antik kazı varmış..tel örgü demir kapı falan yapmışlar..3 metrelik kapıdan da atladım ve kalenin içine girdim..allahım boyle bir manzara yok... motorun bikaç fotosunu çektim yüklerim.. pazartesi servise bırakacam bakalım ne kadar masraf çıkacak..

dikkat edin arkadaşlar..dikkat..dikkat..dikkat.. bizim motorların gidonu geniş oldugu için manevra kabiliyeti oldukça düşük..ummadıgınız yerde beklemediginiz bir durumla karşılaşmamak için..aman dikkat..
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
bikaç saat önce lastiklerle ilgili uyarı yaptıktan sonra tamamen kendi hatamdan dolayı kaza yaptım..

artçımla beykoz yuşa tepesini geçip yoros kalesine gidiyorduk, yokuş aşağı inerken yavaş girmem gereken viraja hızlı girdim ve virajı alamayıp yan tarafa toprak çukur karışımı yere daldım..bir iki metre gidip düştüm..kaskım vardı ama dizlik takmamıştım..allah korudu ki sadece çenem biraz çizildi ve sol dizim de azıcık agrıyor..artçımda bişey yok ve allahtan o da erkek..kız olsa ne yapardım diye düşünüyorum... ön far camı kırılmadan oldugu gibi çıktı..garip..onu bagaja attım ön farı yerine oturtup motoru çalıştırdım ve kaleye gittim.. ugruna kaza yaptıgım kaleye gitmekten hiçbirşey yıldıramazdı :) kaleye girmek yasakmış antik kazı varmış..tel örgü demir kapı falan yapmışlar..3 metrelik kapıdan da atladım ve kalenin içine girdim..allahım boyle bir manzara yok... motorun bikaç fotosunu çektim yüklerim.. pazartesi servise bırakacam bakalım ne kadar masraf çıkacak..

dikkat edin arkadaşlar..dikkat..dikkat..dikkat.. bizim motorların gidonu geniş oldugu için manevra kabiliyeti oldukça düşük..ummadıgınız yerde beklemediginiz bir durumla karşılaşmamak için..aman dikkat..

@mtrsz hyt :( hocam öncelikle çok çOk geçmiş olsun.:pale: Bizim motorlarla yapılması gereken en son şeyi yapmışsın, viraja hızlı girmişsin:) Neyseki önemli bişey olmamış, tekrar geçmiş olsun. Fotoğrafları en kısa zamanda bekliyoruz..
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
bikaç saat önce lastiklerle ilgili uyarı yaptıktan sonra tamamen kendi hatamdan dolayı kaza yaptım..

artçımla beykoz yuşa tepesini geçip yoros kalesine gidiyorduk, yokuş aşağı inerken yavaş girmem gereken viraja hızlı girdim ve virajı alamayıp yan tarafa toprak çukur karışımı yere daldım..bir iki metre gidip düştüm..kaskım vardı ama dizlik takmamıştım..allah korudu ki sadece çenem biraz çizildi ve sol dizim de azıcık agrıyor..artçımda bişey yok ve allahtan o da erkek..kız olsa ne yapardım diye düşünüyorum... ön far camı kırılmadan oldugu gibi çıktı..garip..onu bagaja attım ön farı yerine oturtup motoru çalıştırdım ve kaleye gittim.. ugruna kaza yaptıgım kaleye gitmekten hiçbirşey yıldıramazdı :) kaleye girmek yasakmış antik kazı varmış..tel örgü demir kapı falan yapmışlar..3 metrelik kapıdan da atladım ve kalenin içine girdim..allahım boyle bir manzara yok... motorun bikaç fotosunu çektim yüklerim.. pazartesi servise bırakacam bakalım ne kadar masraf çıkacak..

dikkat edin arkadaşlar..dikkat..dikkat..dikkat.. bizim motorların gidonu geniş oldugu için manevra kabiliyeti oldukça düşük..ummadıgınız yerde beklemediginiz bir durumla karşılaşmamak için..aman dikkat..

Hocam çok geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
geçmiş olsun,bizim böcüklerin tekeri küçük oldugundan yatma imkanı yok eğimli giremiyorsun viraj konusu pek sıkıntılı normalden daha yavaş girmek gerekiyo zorlanıyo belli ediyor yön veremiyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dediğiniz gibi ruhsat işlemlerini onlar karşılıyorsa 1.200 liraya 5bin kmde motor almak mantıksız..400 lira daha koyup sıfır almak daha iyi :) Denizlide 2.el motor bakabileceğim yerleri yazarmısınız bilginiz varsa genede bi araştırayım belki temiz ekonomik denk gelir:)

Zn 125 kırmızı gördüm rüyamda zaten :D

Valla hocam sana tek söyleyebiliceğim şey eğer bu motoru alıcaksan 0 alıcaksın bunu bilir bunu söylerim ben.

@mtrsz hyt=:( geçmiş olsun hocam
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
@mtrsz hyt=:( cok gecmıs olsun hocam
umarım bırsey yoktur sende ve artcında buyuk gecmıs olsun

evet lastıkler sorun olmaya devam yokmu arttıran :) aman olmasın sakası bıle kotu

su ılanı okudum kırıldım yahu bu adam halamı satamadı su motorunu :D

gezı ısıne gelınce kımsedenses cıkmıor aslında bı grup kurmak lazım soyle 125t ler 125 znler olarak sadece
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
15
geçmiş olsun motorsuz hayat kaza haberleri duyudkça ürküyorum motorsiklet tecrübem yok hiç zaten :( otomobili 2 teker üstünde götürürüm ama motor ürkütüyor :)
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
70
bikaç saat önce lastiklerle ilgili uyarı yaptıktan sonra tamamen kendi hatamdan dolayı kaza yaptım..

artçımla beykoz yuşa tepesini geçip yoros kalesine gidiyorduk, yokuş aşağı inerken yavaş girmem gereken viraja hızlı girdim ve virajı alamayıp yan tarafa toprak çukur karışımı yere daldım..bir iki metre gidip düştüm..kaskım vardı ama dizlik takmamıştım..allah korudu ki sadece çenem biraz çizildi ve sol dizim de azıcık agrıyor..artçımda bişey yok ve allahtan o da erkek..kız olsa ne yapardım diye düşünüyorum... ön far camı kırılmadan oldugu gibi çıktı..garip..onu bagaja attım ön farı yerine oturtup motoru çalıştırdım ve kaleye gittim.. ugruna kaza yaptıgım kaleye gitmekten hiçbirşey yıldıramazdı :) kaleye girmek yasakmış antik kazı varmış..tel örgü demir kapı falan yapmışlar..3 metrelik kapıdan da atladım ve kalenin içine girdim..allahım boyle bir manzara yok... motorun bikaç fotosunu çektim yüklerim.. pazartesi servise bırakacam bakalım ne kadar masraf çıkacak..

dikkat edin arkadaşlar..dikkat..dikkat..dikkat.. bizim motorların gidonu geniş oldugu için manevra kabiliyeti oldukça düşük..ummadıgınız yerde beklemediginiz bir durumla karşılaşmamak için..aman dikkat..

Çok geçmiş olsun mtrsz hyt bu aralar kaza haberleri çok canımızı sıkmaya başladı :(
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar zn 125 lere ön ve arkaya en geniş takılabilen sorun çıkarmayan yani hiç bi şekilde sürtme yapmayan lastik ebatını bilen varmıa acaba
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
@mtrsz hyt=:( cok gecmıs olsun hocam
umarım bırsey yoktur sende ve artcında buyuk gecmıs olsun

evet lastıkler sorun olmaya devam yokmu arttıran :) aman olmasın sakası bıle kotu

su ılanı okudum kırıldım yahu bu adam halamı satamadı su motorunu :D

gezı ısıne gelınce kımsedenses cıkmıor aslında bı grup kurmak lazım soyle 125t ler 125 znler olarak sadece

evet hoş bir grup kursak isteyene kapımız açık arada buluşsak çay kahve gokart langırt bilorda küçük bir gezinti vs :) istanbulda olan arkadaşlarrrr :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bu 403 sayfayı okumaya kalksam kaç saatimi alır :queen:
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
hiç deneme bir gününü harcarsın.. ben atlaya atlaya okudum gecenlerde tekrardan, bir öğlenimi aldı :) bu arada benim bebek serviste çıkınca ekibe katılırım bi çay faslı yapıp sezonu kapatırız heralde.. kış geliyo..
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
aynen bişiler yapmak lazım pazar günü yalovaya gidices bakalım benim taze böcük bana ne gibi zevkler ve güzellikler yaşatacak heyecanla bekliyommm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst