Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Dostum imrendim şimdi,keşke ben de denk getirebilsem.Aklında bulunsun bende Kocaeli'deyim haber bıraktığın biri ararsa bende GS 500 arıyorum.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
hayırlı olsun.. kit türkiyede bulunmuyor. yalnızca f grenajlı modellerde mevcut. yağ radyatörü+hortumları+alt karterden mevcut. buraya bir fiyat yazmam yanıltıcı olur.
durum tamamen gümrük memurunun size ne kadar vergi çıkaracağı ile alakalı..
o motor istanbuldaki pilotun motoru sanırım.. ama 6000 den satılmıştı o bildiğim kadarıyla siz alandan mı satınaldınız. batlax lastikler bayattır..2 lastik almanız tavsiye olunur.amortisör keçesine gelince yağ sızdırmıyorsa kurcalamayın bence.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Amin sağol teşekkür ederimm ;)

Dostum sıkıştırmak maksatlı yazmıyorum fakat birkaç kişi fiyatı hakkında bilgi istemiş.Sanıyorum ki benim gibi özel mesaj atan da olmuştur,bu mesajları ve iki ayrı konuda yazılanları atladığını sanmıyorum.Zahmet edip fiyatı bende kalsın yazsaydın bizi merakta bırakmamış olurdun:)

Pek ihtimal vermesem de yazılanları okuyamadığını varsayarsak yazdıklarım affola..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
hayırlı olsun.. kit türkiyede bulunmuyor. yalnızca f grenajlı modellerde mevcut. yağ radyatörü+hortumları+alt karterden mevcut. buraya bir fiyat yazmam yanıltıcı olur.
durum tamamen gümrük memurunun size ne kadar vergi çıkaracağı ile alakalı..
o motor istanbuldaki pilotun motoru sanırım.. ama 6000 den satılmıştı o bildiğim kadarıyla siz alandan mı satınaldınız. batlax lastikler bayattır..2 lastik almanız tavsiye olunur.amortisör keçesine gelince yağ sızdırmıyorsa kurcalamayın bence.

Lastikler mutlaka bayatlamıştır dedim ama gayet tatmin edici bir yumuşaklığı var.Özellikle de bir süre ER5 kullandıktan sonra lastikler ayna çal çal oyna :D
Amortisör keçesi sol tamamen bozulmuş sağda azda olsa sızdırma yapıyor.Evet istanbul beylikdüzü'nde ki pilot'un motosikleti.Motor satılmadı.Satıcı beni 1 aydır oyalıyor.Şehirdışındayım gibi bahanelerle ancak işin rengi sıkıştırmamla belli oldu.Birisinden gidip kapora almış adam sallıyorda sallıyor.Oda bana yalan konuşuyor herneyse zaten durumu sonradan çözdük bir hafta süre verdi kapora verene oda kredi falan çekecekmiş ama durumu kırmızı kalemli olduğu için vermiyorlarmış haliyle bende hafta sonunda gittim aldım geldim.Fiyat olarak 6Bin TL diyordu.Fazlada kurcalamadım 5950TL'ye aldım.Bu 1 ay süresince o kadar motora baktım Allah nasip etmedi.Olacağın önüne geçilmiyor.Hayırlısıyla bineyim de başka birşey istemiyorum.
Vites keçesini aldım değiştirdik.Amortisör için bayram sonrasını bekliyorum.Asıl başka bir sorunum vukuu buldu.
İlk önce benzin hortumlarım kırıldı :D gece gittim yapı marketten ölçülerinde bahçe hortumu ile geçici çözüm sağladım.Ancak sorunun büyük olanı sonra anlaşıldı.Motor hava filtre kazan tahliye hortumundan benzin akıtıyor.Ayrıca bu benzin önce motora dolarak motorun çalışmasını sıkıntılı hale sokuyor.Şamandıralarla ilgili bir iki işlemden geçirdik.Kocaeli izmit'te ustam var.Gerekenleri sağolsun kendisi ile yapıyoruz.Karbüratör alt haznelerini söktük.İçersinde pislik birikintisi oluşmuş.Ardından kapattık.Lakin tekrar akıtma devam etti.Bugün tekrar açıp şamandıraların seviye ayarlarını yaptık.Kısa süre içinde akıtma yapmıyor ancak az önce 5 saatlik yan sehpa beklemesinden sonra baktımki ciddi bir sızıntı yapmış tekrar.Ne yapacağız bilmiyorum.Tekrar soracağım ancak araya bu defa bayram girdi.
Herkesinde bayramı şimdiden mübarek olsun bu arada.... !!!


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------

hayırlı olsun.sahibi ahlaksız dediğin motoru almışsın:wiinkk:

Evet dediğin gibi sahibi benim moralimi bir hayli altüst etti.Ancak olacağın önüne geçilmiyor sanırım.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

Dostum sıkıştırmak maksatlı yazmıyorum fakat birkaç kişi fiyatı hakkında bilgi istemiş.Sanıyorum ki benim gibi özel mesaj atan da olmuştur,bu mesajları ve iki ayrı konuda yazılanları atladığını sanmıyorum.Zahmet edip fiyatı bende kalsın yazsaydın bizi merakta bırakmamış olurdun:)

Pek ihtimal vermesem de yazılanları okuyamadığını varsayarsak yazdıklarım affola..

6Bin TL ilan fiyatı vardı 5.950TL ye aldım hayırlısıyla kardeşim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------

Arkadaşlar yaptığım 5 fotoluk fotoğraf albümümün linki aşağıda mevcut.

ALBÜM İÇİN TIKLAYIN !
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
6Bin TL ilan fiyatı vardı 5.950TL ye aldım hayırlısıyla kardeşim :)

İlgine teşekkürler,Kocaeli'yi hiç bilmiyorum.Bu sene hatta Pazar günü Kocaeli'ye yerleşeceğim.GS 500 bakınıyorum ama ne tanıdığım usta var ne birşey.Eğer önerebileceğin birisi varsa iyi olur,teşekkürler..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
İlgine teşekkürler,Kocaeli'yi hiç bilmiyorum.Bu sene hatta Pazar günü Kocaeli'ye yerleşeceğim.GS 500 bakınıyorum ama ne tanıdığım usta var ne birşey.Eğer önerebileceğin birisi varsa iyi olur,teşekkürler..

Adam gibi adam olan zaten bir kişi var.Diğerleri hep tombalacı.Bir ara görüşelim öğrencisin galiba ? GS500 bakarız dert değil hele tanışalım ;)
Aynı zamanda S&T'nin bayi ve servisidir zaten ;=)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
işte demiyorlarmı temiz sıkıntısız motor,bir bakıyorsun lastikler bitmiş,fren balataları yatmaktan özelligini kaybetmiş,yağ,yağ filtresi,elektrik tesisatında ufak tefek sıkıntılar ne anladık 10.000 km de motor olsa ne olur.yazık günah baksanıza kardeşim motorunuza illa sattıgınız vatandaşmı yapsın masrafları.zaten bu yüzden fiyatları düşük tutuyorlar...bu arada sormadan geçemiyecegim er 5 'i neden sattınız kaç model ne kadara verdiniz.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
işte demiyorlarmı temiz sıkıntısız motor,bir bakıyorsun lastikler bitmiş,fren balataları yatmaktan özelligini kaybetmiş,yağ,yağ filtresi,elektrik tesisatında ufak tefek sıkıntılar ne anladık 10.000 km de motor olsa ne olur.yazık günah baksanıza kardeşim motorunuza illa sattıgınız vatandaşmı yapsın masrafları.zaten bu yüzden fiyatları düşük tutuyorlar...bu arada sormadan geçemiyecegim er 5 'i neden sattınız kaç model ne kadara verdiniz.

ER5'i satmadım ER5 yine duruyor.Ben ER5 alacaktım.Kuzenim aldı.Bende iki ER5 olmasın diye önceden beri zaten kendimi kurmuştum GS500 arıyordum bulamıyordum sonunda buldum aldım.Dediğiniz aksamları kontrol ettim.Başka hiçbir yerine çok şükür problem yaratacak bir husus söz konusu değil.Sadece dediğim gibi problem söz konusu.Onları göze aldım zaten.Sıfır gibi temiz oluşu benim için bu tarz ufak tefek şeylerden daha önemli.Makinanın üstüne oturunca anlıyorsunuz showroom'dan yeni çıktığını.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ER5'i satmadım ER5 yine duruyor.Ben ER5 alacaktım.Kuzenim aldı.Bende iki ER5 olmasın diye önceden beri zaten kendimi kurmuştum GS500 arıyordum bulamıyordum sonunda buldum aldım.Dediğiniz aksamları kontrol ettim.Başka hiçbir yerine çok şükür problem yaratacak bir husus söz konusu değil.Sadece dediğim gibi problem söz konusu.Onları göze aldım zaten.Sıfır gibi temiz oluşu benim için bu tarz ufak tefek şeylerden daha önemli.Makinanın üstüne oturunca anlıyorsunuz showroom'dan yeni çıktığını.

güzel motordur kazasız kullanımlar.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
rüzgar olamdığından 260 yapmış karşıdan gelen bir etki yok ..dah önceki deneyimlerime dayanarak. düzgün bir gs 500yaklaşık 190 km hıza çıkar.yakıta ve sürücünün ebatlarına göre +- 10 km farkedebilir. ben daha önce 93 model gs 500 üm varken yaklaşık 5 sene önce. kullandığım yağ 20/50 castrol idi, bujiler o zaman iridyum felan yoktu veya popüler değildi.şimdi bakımdan çıktığım zaman iridyum buji+kn filtre+yağ radyatörü+15-40 veya 15-50 sentetik yağ koyucam...maksadım son süret ..değil sağlıklı ve uzun ömürlü bir makinaya sahip olmak.

dostum lastiklerinin 6 sene sonra hala bayat olmaması beni şaşırttı masraf çıkmamasından dolayı da senin adıan sevindim.bu benzin dökme durumuna. benim aklıma başka bişey geldi.2004 gslerde euro 2 dalgası mı ne var. bak üst kapak silindirkarbüratör aralığında bir dünya ne üdüğü belirisiz çiğ benzinin karbüratöre geri dönüşümünü sağlayan alet edevat var.orada bir filtre veya benzer bişey olmalı ve tıkandıysavs senin sorununun orda da kaynaklı olabilme ihtimali var...
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hayırlı olsun,güle güle kullan.Benim makinadada benzer bir hastalık vardı yaz başında seninki kadar taşırmasada sabahları ilk çalıştırmada tek silindirde aynı sıkıntı vardı.İsmini hatırlamadığım bir benzin katkısını 2 depo kullandım.Bir tarafı sökmeden sorun halloldu.

İnanç slm.Hatırlarsan bir ara bende yağ radyatörüne takmıştım,sonra vaz geçtim.Ama kullandıkça bu makinede vazgeçemeyeceğimi anladım.Şu an 53.000 e geldi.Geçen üst kapağı söküp zincir,eksantrik ve sibop ayarlarına baktım.İlk günki gibi halen,çizik yok.:).
Kısaca en az bir o kadar daha gidecek gibi görünüyor.Senden ricam aldığın kitin bir kaç resmini ve linkini paylaşman,birde fiyatı ne kadar?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
dostum lastiklerinin 6 sene sonra hala bayat olmaması beni şaşırttı masraf çıkmamasından dolayı da senin adıan sevindim.bu benzin dökme durumuna. benim aklıma başka bişey geldi.2004 gslerde euro 2 dalgası mı ne var. bak üst kapak silindirkarbüratör aralığında bir dünya ne üdüğü belirisiz çiğ benzinin karbüratöre geri dönüşümünü sağlayan alet edevat var.orada bir filtre veya benzer bişey olmalı ve tıkandıysavs senin sorununun orda da kaynaklı olabilme ihtimali var...

Valla inanç bey aslında dediğiniz gibi onları da göz önünde bulundurmak lazım tabi.Acaba motoru suzuki servisine götürsem hassasiyet gösterirler mi ?
Sizce nereye götürmeliyim ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

Hayırlı olsun,güle güle kullan.Benim makinadada benzer bir hastalık vardı yaz başında seninki kadar taşırmasada sabahları ilk çalıştırmada tek silindirde aynı sıkıntı vardı.İsmini hatırlamadığım bir benzin katkısını 2 depo kullandım.Bir tarafı sökmeden sorun halloldu.

Acaba katkı v.b. bir ürün kullanarak elimizle yapamadığımız işi çözebilir miyiz ki ?
Karbüratör alt hazneleri açıldı temizlendi olmadı,tekrar açıldı şamandıralara pozisyon verildi yine olmadı.Almanyada 100€ fiyata çok temiz çıkmalar var Mikuni BSR34 olarak.Acaba uğraşmasam da alsam mı ? Ama İnanç Bey in dediği gibi benimde kafama takılmıştı acaba geri dönüşüm için uygulanan teferruat buna etki ediyor olabilir mi ? Zira şüphe uyandırabilecek bir ip ucum var ama emin değilim :S
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
İnanç'ın bahsettiği zımbırtılar benimkinde yok,1999 model,o yüzden bir yorum yapamayacağım.Karbüratörleri komple söküp temizledinizmi? Değişmeden önce dağıtıp bir elden geçirmenizi tavsiye ederim.Birde şamandıra iğnelerini ve depo musluğunun arkasındaki vakum membranını kontrol edin.Şamandıralar kapamasa bile o membranın, motor stop ettiğinde karbüratörlere gelen benzini kesmesi lazım.Anladığım kadarı ile o da kapatmıyor ve taşıyor benzin.kontrol edin,Mikuni kolay arıza vermez çünki.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
İnanç slm.Hatırlarsan bir ara bende yağ radyatörüne takmıştım,sonra vaz geçtim.Ama kullandıkça bu makinede vazgeçemeyeceğimi anladım.Şu an 53.000 e geldi.Geçen üst kapağı söküp zincir,eksantrik ve sibop ayarlarına baktım.İlk günki gibi halen,çizik yok..
Kısaca en az bir o kadar daha gidecek gibi görünüyor.Senden ricam aldığın kitin bir kaç resmini ve linkini paylaşman,birde fiyatı ne kadar?
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
17
Slm

Suzuki gs 500 almayı düşünüyorum ne dersiniz bu sayfayı bayagı okudum ama sizlerden de yardım istiyorum.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar merhaba.Ne o sesi çıkan yok :D)
12bin km'yi devirdim.1 Ayda 3Bin km yol yapmışım.Genel itibariyle zaten 3-5 bin km yol yaparım motosikletimle.Bununlada aşağı yukarı öyle oldu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst