Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
13
merhaba bizde 1 sene öncesine kadar gs500 vardı.motoru 3500 tlye aldık. 3000tl masraf yaptık ve 3000 tl ye keeway super shadow ile takasladık.piyasadaki çoğu gs 500 sorunlu.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
merhaba bizde 1 sene öncesine kadar gs500 vardı.motoru 3500 tlye aldık. 3000tl masraf yaptık ve 3000 tl ye keeway super shadow ile takasladık.piyasadaki çoğu gs 500 sorunlu.

ilginç bi yorum...
problemli bi makineye denk gelmiş olabilirsiniz ama Gs500 uzzzzuuuuuunnnn seneler üretimde kalan ve kendini ispatlamış bi motosiklettir.
125 cc parasına aldığınız motorun sıkıntı yaratmış olması sürpriz olmasa gerek...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
öncelikle merhaba gs 500 aklmıda olmayan bir modeldi aslında geçen gün bir büyüğümün vasıtasıyla hadi bir bakalım dedik bi tanıdığın elinde vardı , üzerinde yoshimura egzoz vardı ve sesi mükemmeldi , danışmak istediğim bu motorlar nasıldır bana fazla mı gelir , bunu şundan dolayı söylüyorum baktığım 2000model orjinal 30binde boyası muayyer egzoz boruları falan biraz paslıydı onlarda halledilebilir. bana olacak fiyatıda 4500 TL ne kadar yakar masraf açar mı yoksa uzun yıllar yağını suyunu koyar binermiyim , öğrenci olduğum için bi masraf açarsa altından kalkamam çünkü , aslında cbr 125 r düşünüyordum ama bi büyüğümüz vasıtasıyla bakmış olduk bu modelede en iyisi yorumunu kullanıcısından dinlemektir bu yüzden yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Gnusher in sahibiden linki açılmıyor =/arkadaşlar hiç kafamda yokkken birinden takas teklifi geldi 93 gs500 bir bakayım dedim nedir ne değildir, motorda km teli fln yok,marş alırken sıkıntılı vs..bu motoru komple sıfırlasam piston sekman vs nekadara patlar bana?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam arkadaşlar,son durum nedir acaba varmı 2004-2005 temiz uygun satılık GS 500.bir kaçtane var 2004 model ama güvenememe durumu var,hiç yoktan burdan bir arkadaşın motoru olursa daha iyi olur gibi geliyor.zaten bu hafta içi bulamazsam vaz geçiceğim artık GS 500 aramaya :pale: kısmet değilmiş deyip yelken açacağım denizlere :p
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Selam arkadaşlar başlık uzun zamandır kullanılmamış, acaba motorlar hiç sorun çıkarmıyo mu ? Ben bir buçuk senedir cbr 125 kullanıyorum da sezon sonunda bi tane gs500 almayı düşünüyorum ne dersiniz başlığı okudum tamamen, motorun sağlamlığı oldukça güvenilir sanırım ama piyasada 2005 model altı motorlar var hep bildiğiniz üzere yani en büyüğü 5 yaşında 50000 altında alınır mı ne dersiniz ? Parça fiyatları ne durumdadır bu arada cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Beyler kimse kalmamış bu forumda yaz tatili ramazan derken piyasada ne gs500 var ne kullanıcıları :)
Son 3 haftadır GS500 alabilmek için gezmediğim yer kalmadı.Eğer satan varsa anında alıcıyım bilginiz olsun.
Aradığım özellikler

2004 kasa ve üzeri,düşük km,kazasız,boyasız,mümkünse çantalı ve koruma demirli.
Ölücü değilim ciddi alıcıyım değeri neyse konuşur anlaşırız.
Satıcı arkadaşlardan haber bekliyorum.Yüksek km düşünmüyorum uzun süre biniciyim ve bana uzun vadede masraf açmaması lazım.
Saygılarımla...
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
suzuki distribütörüne mesaj atın :).Niye getirmiyorsunuz uleynnnn deyin.:p.Bakınız 2010 suzuki GS 500 F.



146_1001_77_z+2010_SR_buyers_guide+suzuki_GS500F.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Beyler kimse kalmamış bu forumda yaz tatili ramazan derken piyasada ne gs500 var ne kullanıcıları :)
Son 3 haftadır GS500 alabilmek için gezmediğim yer kalmadı.Eğer satan varsa anında alıcıyım bilginiz olsun.
Aradığım özellikler

2004 kasa ve üzeri,düşük km,kazasız,boyasız,mümkünse çantalı ve koruma demirli.
Ölücü değilim ciddi alıcıyım değeri neyse konuşur anlaşırız.
Satıcı arkadaşlardan haber bekliyorum.Yüksek km düşünmüyorum uzun süre biniciyim ve bana uzun vadede masraf açmaması lazım.
Saygılarımla...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...00-ilk-sahibinden-full-bakimli-29313036/detay


benim gözüme ilk takılan motor:)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590

Sahibi düzenbaz , ahlaksız bir insan.20 gün boyunca beni acil işim çıktı memlekete gidiyorum ben olmadan halledemeyiz biladerim motorcu ama burada yok diyerek oyaladı.Geçen hafta bugün dönecekti telefonlarımı açmadı başkası aracılığı ile görüştüm bugün gelecekti gelmiş arattım motor satıldı demiş.
Zaten diğer bir kanaldan da öğrendim ki motoru başkasına zaten satmış bizi sanırım emniyet sübabıı olarak bekletti.Neyse hakkım helal değildir beni kandırdı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

suzuki distribütörüne mesaj atın :).Niye getirmiyorsunuz uleynnnn deyin.:p.Bakınız 2010 suzuki GS 500 F.



146_1001_77_z+2010_SR_buyers_guide+suzuki_GS500F.jpg

Aradım onları onlarda ayrı bir cins.Rekabet ortamı yokmuş fiyattan dolayı.E dedim tamam doğrudur yüksek oluyordur da bu meretin kategorisinde motor zaten yok rekabete ihtiyacı da yok ne cbf kaldı ne er5 :) Bare siz üretilen motoru getirin dedim.İkna edemedim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

Ayrıca F Model motosiklet almam.F alacaksam racing motor bakarım oda benim hiç ilgi alaım değil.Ben motosikletimin motorunun en ufak parçasını bile görebileceğim.Cbf150'm vardı mesela onda bile canım sıkılıyordu plastik parçalardan.Sevmiyorum yani çıplak olacak...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Ben de 2004 kasa 40 binde var satılık değil. Biniciyim. Yurtdışından yağ radyatörü kiti getirttim. Bu hafta kısmetse takıcam.forumu canlı tutmaya çalışıcam. 7 liraya ibretlik gs ler var sahibindende 6500 e felan biter gibime geldi. O motoru ilan ilk geldiğinde aradık 1 saat sonra satılmıştır. Zaten 6000 e kalsaydı gs 500 lere ayıp olurdu :::)))
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Ben de 2004 kasa 40 binde var satılık değil. Biniciyim. Yurtdışından yağ radyatörü kiti getirttim. Bu hafta kısmetse takıcam.forumu canlı tutmaya çalışıcam. 7 liraya ibretlik gs ler var sahibindende 6500 e felan biter gibime geldi. O motoru ilan ilk geldiğinde aradık 1 saat sonra satılmıştır. Zaten 6000 e kalsaydı gs 500 lere ayıp olurdu :::)))

aynen olabilir.Bu yağ radyatörü kiti konusunu bende motoru alınca araştıracaktım.Birinin bunu yapmış olması hoşuma gitti açıkçası.Kitin maliyeti ne oldu size acaba ?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Yaaa bu GS500'cüler ne kadar kanı donuk motorcular ben bütün gün ER5'e biniyorum kalkıp buraya gelip muhabbet açıyorum ama sizde tık yok ... !
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar sonunda motorumu çok çaba harcayarak zorla aldım :queen::cherry:

2004 Model 9800Km De herşeyi orjinal darbesi kazası yok.
Koruma demiri mevcut anlaşıldığı kadarıyla da bir iki kez yan yatmış buda normal zaten.46Kappa çanta,kappa artçı sırtlığı,kappa çanta demiri,koruma demiri,givi öncam (daha almadım sahibinden),tankpad mevcut.Lastikler orjinal bridgestone battax.Zincir dişli seti orjinal.Yanlız bir iki sorun var buda uzun süre kullanılmamasından kaynaklı olarak , ön amortisör keçeleri değişmeli,vites mili keçesi değişmeli ve motora konulan 444 yağ katkısı atılmalı.Aküsü yeni sayılabilecek durumda,kitapçıkları,yedek anahtarı v.s. mevcut.Motorun 9800Kmde olmadığını gösteren herhangi bir ibare söz konusu değil.Zaten üstüne oturunca anlatıyor motor kendini.Neyse bir iki resim ekliyim de gözleriniz şenlensin :D))) :bounce::rendeer:

01032010015.jpg

hpim1690.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst