MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2009
Mesajlar
31
Bilmezmiyim canımmm, bende de aynısı var :)
Sadece değiştirilen parçaları sormak istemiştim, benzin kapağı, ön zincir muhafaza, arka stop lambası ve plakalık, egzos üstü ve ön fren yağının olduğu kaptaki baghira amblemi, gidon, ve bir kaç parça daha :wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
6
herşeyi güzel motorun ama yolda kilitledimi insanın hayatı gözünün önünden geçiyor yasadım o duyguyu ama benzini yaglı kattınmı kilitleme olayı olmuyor arkadslar 97 yaglı benzin katın tavsiyem motor daha saglam oluyor
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Mz lerin yağlama deposuna güven olmaz kendin koyucan yağını bişe olmaz :D bnm mz'de yağlama deposunu iptal ettim
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
Yaklaşık 6000e mal oldu bana, ama fazlasına bile değer bu canavar :wiinkk:

Link için teşekkürler sinan. orayı inceleyim biraz :)

birşey değil ne demek:cat:
vermiş olduğum link http://www.mz-baghira.de/index1.htm bu sitenin forum kısmı eğer bu linkten bakarsan başka bölümleride görebilirsin. bu arada sen deki baghira kaç model ne kadar zamandır kullanıyorsun? Aslında ben de bir baghira sahibi olmak istiyorum ama Türkiye ye az sayıda geldi diye biliyorum temiz ve orjinal bulabilmek de çok zor olur diye düşünüyorum.
yani böyle olsun istiyorum ama nerdeee, geç kaldık anlayacağın:pale:
cimg4160zl9.jpg

cimg4168kleinerkv5.jpg

cimg4170ao7.jpg

cimg4174gr2.jpg

cimg4175vf7.jpg

cimg4180zn9.jpg

cimg4181za5.jpg

2345234532.jpg

imag00024vt.jpg
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
arkadaşlar mzlerın 301 lerin yakıt tüketini bilen var mı ve bu motorların diğer motorlardan farkı nedir dış görünümü pek iç açıcı deilde tercih edilmesinin bi sebebi olmalı
bi tane 2004 model mz buldumda duruma göre alıcam
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
arkadaşlar mzlerın 301 lerin yakıt tüketini bilen var mı ve bu motorların diğer motorlardan farkı nedir dış görünümü pek iç açıcı deilde tercih edilmesinin bi sebebi olmalı
bi tane 2004 model mz buldumda duruma göre alıcam

ortalama 20 kuruş kmde yakıyo.karbüratör memesi küçülterek 15 kuruşa düşürebilirsin.mz lerin en tutulanı 251 olanı. 301 ler ise daha fazla beygiri olduğu için alınıyo daha güçlü yani. 251 lere nal toplatır
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
234
mz'in 660cc lik eski tenere motoru kullanan baghira gibi modelleri, ureticiyi malezyali bir firma satin aldiktan sonra cikti, su an Almanyadaki fabrika kapali hatta gece klubu oldu, yedek parcalari hala yurt disindan temin edilebiliyor, uygun fiyatli olursa alinabilir, wp amortusorlu motor isterseniz bunlar disinda tek alternatifiniz KTM'ler.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
33
mettoxin kardeşim valla bende 2003 251 var kmde 0,24-0,25 falan yakıyodu.karbüratör,hava filtresi,buji falan değiştim nihayet 0,16 ya düşürdüm şehir içi.301 lerde heralde bi 20 kuruş fazla yakar.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
arkadaşlar mzlerın 301 lerin yakıt tüketini bilen var mı ve bu motorların diğer motorlardan farkı nedir dış görünümü pek iç açıcı deilde tercih edilmesinin bi sebebi olmalı
bi tane 2004 model mz buldumda duruma göre alıcam

Doğru MZ bağlılık yapan bir motor.Sağlamlığı,basit gibi görünen tasarımının altında yatan mühendisliği,düşünsenize aynı tarz makine silsilesi1960 lardan beri kullanımda ki bu kanıtlanmışlığının göstergesidir.Bu tarz en son kullandığımız modellere kadar ulaşmıştır.Hızı yol tutuşu ,motosikletin neredeyse tamamında kullanılan alüminyum verdiği hafiflik ,sağlamlık ,paslanmazlık,seriliği,benzin deposu(bu benim kişisel tercihim) bu motorun tercih sebepleri.Her ne kadar 2 zamanlı olup biraz yağ ve duman dışarı çıkarsada ,elektronik marşı olmayıp geri tepsede bilenin bildiği vazgeçemediği kolay öldürülemez makine MZ ler....
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
fiyat olarak pahalı bence

mz'in 660cc lik eski tenere motoru kullanan baghira gibi modelleri, ureticiyi malezyali bir firma satin aldiktan sonra cikti, su an Almanyadaki fabrika kapali hatta gece klubu oldu, yedek parcalari hala yurt disindan temin edilebiliyor, uygun fiyatli olursa alinabilir, wp amortusorlu motor isterseniz bunlar disinda tek alternatifiniz KTM'ler.

http://motoron.com.tr/1196-mz-yasiyor!.aspx
gece klubu olduğu dediğin fabrika uzun zamandır kapalı zaten malezyalı şirketten sonra Zschopau -Hohndorf ta üretim yapmaya başladı. Kişisel fikrim MZ artık son kozlarını oynuyor..
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
sesi sesiiiiiiii:) hele gazlayınca hafif dişli tıkırtısıyla beraber motorun o ince metalik sesi:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:40 ----------

"gece klubu olduğu dediğin fabrika uzun zamandır kapalı zaten malezyalı şirketten sonra Zschopau -Hohndorf ta üretim yapmaya başladı. Kişisel fikrim MZ artık son kozlarını oynuyor.. "
MZ fabrikasıyla ilgili yorum yapmam hata olur tabiki özellikle de geleceği ile ilgili ama eski şaşalı günlerinde olmadığıda bir gerçek.İki Almanya nın birleşmesinden sonra kalkan devlet desteği neticesinde dünya ölçütünde rekabet edemediği de ...Ama yıllar yılı geniş halk kesimleri için üretim yaptı MZ .Belkide en çok sevilme nedenlerinden biride bu.Ona binenler pahalı makinedaşlarına binenlerden pekde geri kalmadı doğrusu.
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
S.a Millet Mz in Şanzuman vidaları acılmıo tornavidanın en iyisini aldım gene acamadım vidalar Nasıl Acılcak Yawwwww tamirciyede para vermek istemiom Bi vidaları Acamadım KALDI :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
S.a Millet Mz in Şanzuman vidaları acılmıo tornavidanın en iyisini aldım gene acamadım vidalar Nasıl Acılcak Yawwwww tamirciyede para vermek istemiom Bi vidaları Acamadım KALDI :mrgreen::mrgreen:

pas sökücü sık tornavidayı çevirmeden önce çekiçle üzerine tıkla biraz. ve önce sıkma yönüne biraz çevirmeye çalış oynaması için.toplarkende alyan başlı civata kullan.benimkilerin hepsi 5 alyan çok kolay sökülüp takılıyo
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
affola ama şanzıman vidalarında bu problemin olmaması gerekir(yağın içindeler çünkü) bahse konu olan sol kapak mı acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst