- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1,421
Motor kimindir acaba sinanÜzerindeki modifiyeler hakkında bilgin varmı?
Modifiyesi yok..Mz in BAGHİRA sı o... :cat::cat::cat:
Motor kimindir acaba sinanÜzerindeki modifiyeler hakkında bilgin varmı?
Yaklaşık 6000e mal oldu bana, ama fazlasına bile değer bu canavar :wiinkk:Nesim kac paraya aldın baghirayı ,?
Yaklaşık 6000e mal oldu bana, ama fazlasına bile değer bu canavar :wiinkk:
Link için teşekkürler sinan. orayı inceleyim biraz![]()
arkadaşlar mzlerın 301 lerin yakıt tüketini bilen var mı ve bu motorların diğer motorlardan farkı nedir dış görünümü pek iç açıcı deilde tercih edilmesinin bi sebebi olmalı
bi tane 2004 model mz buldumda duruma göre alıcam
arkadaşlar mzlerın 301 lerin yakıt tüketini bilen var mı ve bu motorların diğer motorlardan farkı nedir dış görünümü pek iç açıcı deilde tercih edilmesinin bi sebebi olmalı
bi tane 2004 model mz buldumda duruma göre alıcam
fiyat olarak pahalı bence
mz'in 660cc lik eski tenere motoru kullanan baghira gibi modelleri, ureticiyi malezyali bir firma satin aldiktan sonra cikti, su an Almanyadaki fabrika kapali hatta gece klubu oldu, yedek parcalari hala yurt disindan temin edilebiliyor, uygun fiyatli olursa alinabilir, wp amortusorlu motor isterseniz bunlar disinda tek alternatifiniz KTM'ler.
S.a Millet Mz in Şanzuman vidaları acılmıo tornavidanın en iyisini aldım gene acamadım vidalar Nasıl Acılcak Yawwwww tamirciyede para vermek istemiom Bi vidaları Acamadım KALDI :mrgreen::mrgreen: