Arkadaşlar merhaba,
Ben aranıza yeni katılan bir xmax250 kullanıcısıyım.2006 model bir xmax 250 im var artık.aldğım kişiye güvenemediğim için baştan bakıma verdim.hepinize iyi günler
bu motorun suyunu değiştirmeyi ihmal etme dostum en önemli bakımı budurDikkat et bak su temizlenene kadar değişmelisin..1 kere değiştirirsen tek seferde sadece yüzeysel temizlersin sistemi 2 3 te ise motorun içindeki pislikleri de atarsın ve motoru çok daha rahatlatırsın...2000 de ise yağını ihmal itme her 5000 de hava filtresi bunları zamanında yaparsan xmax sana tuvalette bile eşlik eder
Not : Eğer suyunu değiştirmezsen devir daim pompan uçar ve 600 Tl masrafın çıkar tahminen Allah kimseye göstermesin...Su değiştirirken konulan antifiriz devirdaim pompasını yağlıyor kardeşim yani onun bakımını yapıyor...Sevgilerimle
xmax ancak scooterlar ortadan kalkınca gözden düşer dostum![]()
E hani gezi fotoları o zamanbanada yardımcı olunda bende gezilere katılayım ama xmaxtan memnun olan kadar pişman olanda var okudugum kadarıyla siz hangi taraftasınız
ale:
ya gelişme dediğim hani yapılan geziler bilmemneler fln modifikasyonlar, resimler, tecrübeler, kullanıcı yorumları))
merhabalar ısmım cem marmarisde yasıyorum
yaklasık 1 ay kadar once 2006 model yamaha xmax sahıbı oldum
benım bır sorunum var belkı basınıza gelmıstır
bu konuyu tam okuyamadım belkı daha once paylasılmıstır
benım sorunum soyle
motor 70 80 e kadar normal 80 den sonra pırlamaya baslıyorsankı benzın bıtıyormus gıbı oluyor
sımdıden tesekkur ederım
bılgısı olan yokmu arkadaslar