Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
3
Geriye 2 seçenek kalıyor.. sanırım kappa nın uzun bir camı vardı onu araştıracaksın. Ya da xmax i olan bi tanıdığından rica edeceksin camını sökeceksiniz bu cam yapma işini bilen bir pleksici bulucaksınız aynısından ürettireceksin...Hemde çok daha ucuza yapıyorlar...
Bi arkadaşım beverly 500 crusiser a öyle bi yöntemle cam yaptırmıştı...
Bak beverly deki cam pleksicide yapıldı...
img0058fj.jpg

ilgin için teşekkür ederim. taksimde kasım paşa stadının orda bi tanıdık var da ben parçalarımın hepsini orjinal istediğim için o işe girmedim. yoksa zaten yine orda yaptırdığım bi cam var. spor camla orjinal camının arası özel yapım bi camım var ancak rüzgar zaten arazlı boynumu iyi bitiriyo. artık dayanamdığım için istiyorum.
görünüşe göre yine özel yaptırıcaz.
sizinde aklınızda olsun unkapanı köprüsünden taksime çıkarken soldan kasımpaşa stadının orda köşede bi yer var. gayette başarılılar ve sadece bu işi yapıyolar. tüm motorların camlarını hallediyo adamlar ya da size özel yapıyolar.


bende bakdım bulamadım xmax camı
cam yok peki aynalarıda sökünce nasıl bir şekil çıkar denedin mi
hoşunada gidebilir belki

esprili yaklaşımın için teşekkürler gece gece güldürdün beni. :) camım var orjinal ön camla spor camın arası uzunlukta neden orjinal istediğimi de yukarda anlattım :)
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
Arkadaşlar benim x max orjinal ön cam arıyorum ancak hiç bir yerde bulamadım. Var mı bildiğiniz bi yer?:pr:

engüzeli almanyadan alacaksın,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

Ya benim istedigim konforlu bi patapatım olsun kanuni yarım otomatik vardı gecen sattım şimdi askere gidicem geldigim gibi alıcam büyük ihtimal ikinci el xmax alıcam uzun yol yapmak istiyorum ve rüzgarla boğuşmak istemiyorum burgman 400 e aklım gidiodu bi ara ama boyutları büyük geldi xmaxı henüz kullanma şansım olmadı o zaman kararım daha net olucak eminim ama bizim buralarda xmaxın x i bile yok :)

1 senede 20.000 km yol yaptım eşim ve ben, ilk xmax ı türkiye yollarında ben sürdüm, emin ol ki sürebileceğin en güzel maxi scooter, keyifi maxi, şehir içinde mini
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
engüzeli almanyadan alacaksın,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------



1 senede 20.000 km yol yaptım eşim ve ben, ilk xmax ı türkiye yollarında ben sürdüm, emin ol ki sürebileceğin en güzel maxi scooter, keyifi maxi, şehir içinde mini

İlk kullananlar zamanında çok sorun yaşamış servislerin iş bilmezliğinden dolayı sanırım siz yaşamayanlardansınız ?
Ben sonradan aldığım için akü bitirme vs... herhangi bir sorun yaşamadım...
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
güzel arkadaşım, sorun yaşayacağımı çok iyi bildiğimden, servise el kitabı ile bende beraberinde girip servis bakımlarını kendim yaptım, garantisi sürmesi açısından, en basitinden şanzuman yağının bile motor yağı ile aynı olduğunu söyleyen servisler karşıma çıktı uzun zaman xmax için. bunun dışında ben motoru sattıktn sonra alan kişi kafasına göre birilerine gidip, sonunda sizlerin yaşadığı sorunları yaşamaya başladı. ne kötü değil mi??
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bugün 235km yol yapdım
motor canavar gibi
derby gp1 250 yerine iyiki xmax almışım ya
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
ohohooooo daha nice yollar yaparsınız, günde 600km yol yaptığımı biliyorum ben, arifiyeden girip bilecik üzerinden göynük sünnetgölü vs süper yollar valla
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
güzel arkadaşım, sorun yaşayacağımı çok iyi bildiğimden, servise el kitabı ile bende beraberinde girip servis bakımlarını kendim yaptım, garantisi sürmesi açısından, en basitinden şanzuman yağının bile motor yağı ile aynı olduğunu söyleyen servisler karşıma çıktı uzun zaman xmax için. bunun dışında ben motoru sattıktn sonra alan kişi kafasına göre birilerine gidip, sonunda sizlerin yaşadığı sorunları yaşamaya başladı. ne kötü değil mi??

Servislere fazla suç bulmamak lazım bu şanzuman yağı konusun da çünkü xmaxın servis manualinde şöyle bir uyarı mevcut(sae 10w30) yağ kullanın diyor...Dolayısı ile servislerde bu sebepten dolayı hata yapmış olabilirler...Gerçi bi arkadaşım bu yağdan koymuş ve şanzuman dan ses geldiği için geri boşaltmıştı yağı...
Şanzuman yağı olarak ne kullanmıştınız mrk ettim ?

transmissinoil1.jpg


resimler çıkmazsa direk link
http://yfrog.com/28transmissinoil1j
http://yfrog.com/g4transmissinoil2j


bugün 235km yol yapdım
motor canavar gibi
derby gp1 250 yerine iyiki xmax almışım ya

Gp1-250 çok beğendiğim bir motor ama almamakla çok doğru bi karar vermişsin...O motor u sadece almanya gibi çok temiz asfaltlı yolları olan ülkelerde kullanmak lazım...
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
inan şuan hatırlamıyorum 4 sene geçti üzerinden ama ipone firmasının scooter şanzumanı için çok güzel 125ml lik tüpte yağı var, çok kaliteli. tavsiye ederim
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
inan şuan hatırlamıyorum 4 sene geçti üzerinden ama ipone firmasının scooter şanzumanı için çok güzel 125ml lik tüpte yağı var, çok kaliteli. tavsiye ederim

tşkler... Şu şanzuman yağı konusunda kararsız kaldığım için hiç değiştirmedim motor 18,000 km civarı oldu...Söylediğin yağı araştırırım ben...
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
ben servise mototriple a gidiyorum, onlar bu yağ konusunda çok duyarlılar, tavsiye ederim,
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
ben servise mototriple a gidiyorum, onlar bu yağ konusunda çok duyarlılar, tavsiye ederim,

Hımm aklımda olsun sanırım onlar Maltepe tarafındaydı bana ters gelir...
Bu arada bahsettiğin şanzuman yağından buldum 2 adet de aldım...:cat:

http://www.motoek.com/IPONE-Transsc...ziman-ve-diferansiyel-yagi-125ML,PR-2302.html

Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.

Slm , Ustama sordum sorun olmaz çalıştırabilir dedi...
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Merhaba Arkadaşlar xmax'ı arabadan (45 A) şarj ile çalıştırmak istiyorum. Sakıncası olur mu? Acil bilgi rica ediyorum.

merhaba,aracınızda bulunan 45 amperlik akü ile xmax ınızın bitmiş aküsüne takviye yapıp motorunuzu çalıştırabilirsiniz,fakat tam bitmiş aküyü motor tam olarak geri dolduramıyor.en kısa zamanda söküp dışarda şarj ettirmeniz gerekli.kolaygele.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar,
Yukarıda yazdığım gibi benim arabanın 45 A aküsüyle motoru çalıştırdım. Bir sorun olmadı (Motor yaklaşık iki aydır çalışmıyordu.). 10 dk gezintiden sonra akü motoru çalıştıracak kadar doldu sanırım. Bir kontakta çalışıyordu. İlgilenen herkese çok teşekkür eder, herkesin bilgisine sunarım. Bu arada xmax,'ınızı laptopunuzun aküsü ile de çalıştırabilirsiniz (Benim laptobun aküsü 10.8 V, 3,6 A). Gerekli malzeme iki metre kablo ve iki küçük rondela. Kutupları biten aküye aynı polarizasyonda bağlıyorsunuz ve marşa basıyorsunuz. Dikkat edilecek olan nokta her laptobun aküsü aynı özelliklere sahip olmayabiliyor.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
merhabalar ısmım cem marmarisde yasıyorum
yaklasık 1 ay kadar once 2006 model yamaha xmax sahıbı oldum
benım bır sorunum var belkı basınıza gelmıstır
bu konuyu tam okuyamadım belkı daha once paylasılmıstır
benım sorunum soyle
motor 70 80 e kadar normal 80 den sonra pırlamaya baslıyorsankı benzın bıtıyormus gıbı oluyor
sımdıden tesekkur ederım

merhabalar benim böyle bir problemım vardı
kdzli cevap vermısdı ama fırsat bulupda soylenenlerı yapamadım :)
ama arkadasım bana katkı maddesi onerdı yakıtın ıcerısıne koyulan ondan kullandım bır depo benzını bıtırdıkden sonra pırlama olayı ortadan kalktı sımdı boyle bır sorunum kalmadı
kullandıgım katkı maddesının bu lınkde var ve ben faydasını gordum kullanmak ısteyen olursa dıye verıyorum tesekkurler

http://www.turkoilmarket.com/Double-Up-Benzin-Katkisi,PR-495.html
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Merhaba Arkadaşlar,
Yukarıda yazdığım gibi benim arabanın 45 A aküsüyle motoru çalıştırdım. Bir sorun olmadı (Motor yaklaşık iki aydır çalışmıyordu.). 10 dk gezintiden sonra akü motoru çalıştıracak kadar doldu sanırım. Bir kontakta çalışıyordu. İlgilenen herkese çok teşekkür eder, herkesin bilgisine sunarım. Bu arada xmax,'ınızı laptopunuzun aküsü ile de çalıştırabilirsiniz (Benim laptobun aküsü 10.8 V, 3,6 A). Gerekli malzeme iki metre kablo ve iki küçük rondela. Kutupları biten aküye aynı polarizasyonda bağlıyorsunuz ve marşa basıyorsunuz. Dikkat edilecek olan nokta her laptobun aküsü aynı özelliklere sahip olmayabiliyor.

motorun üzerinde bulunan aynı voltajdaki daha yüksek akımlı bir aküyle marş motorununa takviye yapıp çalıştırabilirsiniz,fakat boş bir aküyü 10 dk gezinti ile tam dolduramazsınız.ertesi sabah tekrar pırtlaması olasıdır.
ayrıca laptop piliylede motoru çalıştıramazsınız!14V 3A-4A bir pil ile belki biraz akünüzü geçici şarj edebilirsiniz ama marş motorunu çevirmek için gerekli akımı pil ile veremezsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst