Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar,
Okuduğum kadarıyla çoğu kullanıcı xmaxların farlarında değişiklik yapmak istiyor. Ben gece de yola giden birisi olarak bu güne kadar hiç sorun yaşamadım. Acaba bu değişiklikler yalnızca ışığın rengi (fantezi) için mi yapılıyor? Bu değişikliğin fonksiyonel bir faydası var ise ben de düşünmek isterim. Selamlar.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Slm arkadaşlar bi sorum olucak xmax ın hangi modelden sonrası enjeksiyonlu ve dış görünüşünden nasıl anlarız enjeksiyonlu olup olmadıgını.?

2007 ve sonrası enjeksiyonlu ama 2007 lerin bazıları karbüratörlü olarak ta satıldı...
selenin sağ ve sol alt tarafında xmax 250 yazan yerde sonradan i harfi ekli ise onlar enjeksiyonlu oradan anlayabilirsin....

Bu arada yaklaşık 3-4 gündür tekirdağ daydım motorla geldim...
sabah 6 gibi yola çıkıp istanbula direk işe döneceğim...
Sende Tekirdağ daymışsın önceden farketseydim belki kısa da olsa görüşürdük...
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
Tamyak dostum bilgiler için saol. Ben tekirdağın ilçesindeyim çerkezköydeyim yolun ne zaman düşerse buyur gel hem bizim buralarda bi xmax görmüş olsun he he :)
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
ben kaza yapmışdım 1 ay önce falan
radyatörde 1-2cm alttan yukarıya doğru ezik var
tamirat yapabilirlermi acaba
orjinali çok pahalı
2el falan alsak xmaxın hiç radyatörü yok
başka motorların radyatörü uyarmıki?
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Merhaba Arkadaşlar,
Okuduğum kadarıyla çoğu kullanıcı xmaxların farlarında değişiklik yapmak istiyor. Ben gece de yola giden birisi olarak bu güne kadar hiç sorun yaşamadım. Acaba bu değişiklikler yalnızca ışığın rengi (fantezi) için mi yapılıyor? Bu değişikliğin fonksiyonel bir faydası var ise ben de düşünmek isterim. Selamlar.

mtech 55/60 cool blue çiftini kullanmıştım,zifiri karanlık yolda daha iyiydi,fakat ısı fazlalaştığı için çanağa zarar verdi.daha sonra tek farda h4 6000k xenon kullandım,sonuç çok daha iyi olmuştu.bahsettiğiniz gibi orjinal ampulleride yeterli.

ben kaza yapmışdım 1 ay önce falan
radyatörde 1-2cm alttan yukarıya doğru ezik var
tamirat yapabilirlermi acaba
orjinali çok pahalı
2el falan alsak xmaxın hiç radyatörü yok
başka motorların radyatörü uyarmıki?

eğer yarık varsa aliminyum kaynağı yapan radyatör tamircileri var akdeniz sanayi tarafında.çatlak varsa sızıntı şeklinde kaynak işide pahalı geliyorsa radyatör onarıcı katkılar var onlardan kullanabilirsin son çare.motor nerde.?
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
motor bende
140 km de 2dakika kadar sürdüm zorladım radyatör çalışıyor sızıntı yok
ama eziklik var işte
dün ön diskimi vermişdim hafif yamukluk vardı balataya sürtüyordu
30tl verdik %40 düzelmiş 70km hızda basınca motor sarsılıyor ileri geri yapar gibi yani
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
motor bende
140 km de 2dakika kadar sürdüm zorladım radyatör çalışıyor sızıntı yok
ama eziklik var işte
dün ön diskimi vermişdim hafif yamukluk vardı balataya sürtüyordu
30tl verdik %40 düzelmiş 70km hızda basınca motor sarsılıyor ileri geri yapar gibi yani

sızıntı yoksa soğutucu kanatlar ezilmiştir,sıvının geçtiği kanal delinmemiştir ama incelmiş olabilir.ayaklıkta fan devreye girinceye kadar ısıtıp fan çalışırken biraz gazlayıp denersen iyi olur.
disk tornada tam düzelmişse jantta yamukluk olabilir.
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
Yamaha Xmax 250

Herkese selam bende 2 ay önce kadar Yamaha Xmax 250 sahibi oldum.
Uzun araştırmalardan sonra aldım 2.el olarak
2006 model 12.500 km de 5.150 tl peşin aldım.Lastik - sisybar - akü - yağ değişimi bakımı derken motor yaklaşık 6.000 tl'ye mal oldu ama son derece memnunum çok güzel sürüş keyfi sunuyor inmek istemezsiniz..
Darısı bu motoru almak isteyip de alamayanlara...
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
ben ls2 full face kask kullanıyorum
kaskın camından dolayı koltuk altına sığmıyordu
camı çıkarınca kapanıyordu
koltuğun altında 2 adet kask yeri var
çukurda olan yuva daha büyük kalıyor
ama kaskın camı kapalıda olsa engel oluyor
koltuğun altındaki 2adet çıkıntıyı sipiralle kesdim
şimdi ls2 arai agv sığıyor
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
Herkese selam bende 2 ay önce kadar Yamaha Xmax 250 sahibi oldum.
Uzun araştırmalardan sonra aldım 2.el olarak
2006 model 12.500 km de 5.150 tl peşin aldım.Lastik - sisybar - akü - yağ değişimi bakımı derken motor yaklaşık 6.000 tl'ye mal oldu ama son derece memnunum çok güzel sürüş keyfi sunuyor inmek istemezsiniz..
Darısı bu motoru almak isteyip de alamayanlara...

hayırlı olsun, 2006 aldım 2007 de sattım ve tam 20.000 km yaptım ve çok güzel sürüş keyifleri yaşattı. halen gözümdedir xmax

tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Herkese selam bende 2 ay önce kadar Yamaha Xmax 250 sahibi oldum.
Uzun araştırmalardan sonra aldım 2.el olarak
2006 model 12.500 km de 5.150 tl peşin aldım.Lastik - sisybar - akü - yağ değişimi bakımı derken motor yaklaşık 6.000 tl'ye mal oldu ama son derece memnunum çok güzel sürüş keyfi sunuyor inmek istemezsiniz..
Darısı bu motoru almak isteyip de alamayanlara...

Hayırlı olsun yeni motorunuz :) Kazasız belasız binmeniz dileğiyle...

ben ls2 full face kask kullanıyorum
kaskın camından dolayı koltuk altına sığmıyordu
camı çıkarınca kapanıyordu
koltuğun altında 2 adet kask yeri var
çukurda olan yuva daha büyük kalıyor
ama kaskın camı kapalıda olsa engel oluyor
koltuğun altındaki 2adet çıkıntıyı sipiralle kesdim
şimdi ls2 arai agv sığıyor

Fotoğraf çekip gösterirsen iyi olur nasıl göründüğünü mrk ettim spiralle kestiğin yerlerin...

-------------------------------------------------------------------
Geçenlerde otoshow da yeni bir 2010 x-max a denk geldim...Buyrun mrk edenlere eskisi ve yenisi yanyana bir foto...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
grnt007n0.jpg

grnt008ll.jpg


geçenlerde motorcuya gitmişdim başka bir motor parçası alacakdım
henüz gelmedi bir telefon açalım ne zaman gelecek soralım dedi
bakdım birtane sarı xmax geldi
muhabbet aynen bu
ben anlamıyorum ne oldu hararet sürekli yükseliyor
adam daha problemi söylemeden motordan anlamıyorum diyor:pr:
abartmıyorum 1cm kalınlığında çimento gibi olmuş artık pislik fanda
söyledim bozuk değil diye nerdeyse motorcuyla birbirimize giriyorduk
daha öncede radyatör arıyorum diye yazmışdım
sahibinden.comda 3adet fan var
ama radyatör yok
belliki en ufak şeyde fana kadar söküp sonrada ilan veriliyor
yeni gelen fanın poşetinide motordan sökdüğü fanı koyuyor
0 ayarında fan çok temiz satılık 150-230tl nuara yazılıyor
sebebine gelince fan çok çamur alıyor ve dönmüyor
çok nadirende fan münşüründe problem çıkıyor
ama motorcular direk fan münşürü ve fanı değiştiriyor
300-400 tl kapatıyorlar dikkat edin
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
Xmax Aydınlatma

Arkadaşlar xmax için xenon far tavsiye edecek olan var mı ya da farklı bir aydınlatma sistemi çünkü motorun orjinal farları hiç tatmin edici bir aydınlık vermiyor uzun yolda uzunları yaktığım halde belli bir süratten sonra korkuyorm kısa bir mesafeyi aydınlatıyor ayarlarını yaptırdım fakat yine memnun değilim

[email protected] bilgisi olan varsa bu adresi eklerseniz sevinirim :)
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
x-maxın far çanakları çok güzel ve xenon takdırdığında beklediğinden fazlasını göreceksin
kötü tarafı 2005-2009modeller arasında far içinde 2 ampül var birisi yukarıda -küçük ampül-
işte o yukarıdaki sarı kalıyor ve biraz çirin gösteriyor
garantili ve onaylı xenon al
kendin becerebilirsen hepsiburada.comda var 150tl güzel birsey alırsın
ama aksesuarcı bunu 220-240 takmasıyla birlikde alır
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Burak , resimler için tşkler...Daha önce kullandığım kasklarda sorun yoktu .Hepsi öndeki ya da arkadaki yere sığıyordu son aldığım shoei kask öndeki yere sığmıyor ama arkadaki yere sığıyor....
Büyük ihtimalle müsait bir zamanda senin yaptığın şu kesme olayını bende yaparım ama orayı bir şekilde kapar siyaha boyarım yoksa gözüme batar :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst