- Katılım
- 13 Eyl 2007
- Mesajlar
- 54
35w sadece philips de var zaten bizim ülkede maaledef, bendekilerde üzerinde ilk aldığımda çıkarttıklarım, halen kutu içinde duruyor. 35w olarak cool blue veya beyaz bulamazsınız
sızdekılerı almak ıstesek fıyatı nedır
35w sadece philips de var zaten bizim ülkede maaledef, bendekilerde üzerinde ilk aldığımda çıkarttıklarım, halen kutu içinde duruyor. 35w olarak cool blue veya beyaz bulamazsınız
Slm arkadaşlar bi sorum olucak xmax ın hangi modelden sonrası enjeksiyonlu ve dış görünüşünden nasıl anlarız enjeksiyonlu olup olmadıgını.?
Merhaba Arkadaşlar,
Okuduğum kadarıyla çoğu kullanıcı xmaxların farlarında değişiklik yapmak istiyor. Ben gece de yola giden birisi olarak bu güne kadar hiç sorun yaşamadım. Acaba bu değişiklikler yalnızca ışığın rengi (fantezi) için mi yapılıyor? Bu değişikliğin fonksiyonel bir faydası var ise ben de düşünmek isterim. Selamlar.
ben kaza yapmışdım 1 ay önce falan
radyatörde 1-2cm alttan yukarıya doğru ezik var
tamirat yapabilirlermi acaba
orjinali çok pahalı
2el falan alsak xmaxın hiç radyatörü yok
başka motorların radyatörü uyarmıki?
motor bende
140 km de 2dakika kadar sürdüm zorladım radyatör çalışıyor sızıntı yok
ama eziklik var işte
dün ön diskimi vermişdim hafif yamukluk vardı balataya sürtüyordu
30tl verdik %40 düzelmiş 70km hızda basınca motor sarsılıyor ileri geri yapar gibi yani
Herkese selam bende 2 ay önce kadar Yamaha Xmax 250 sahibi oldum.
Uzun araştırmalardan sonra aldım 2.el olarak
2006 model 12.500 km de 5.150 tl peşin aldım.Lastik - sisybar - akü - yağ değişimi bakımı derken motor yaklaşık 6.000 tl'ye mal oldu ama son derece memnunum çok güzel sürüş keyfi sunuyor inmek istemezsiniz..
Darısı bu motoru almak isteyip de alamayanlara...
Herkese selam bende 2 ay önce kadar Yamaha Xmax 250 sahibi oldum.
Uzun araştırmalardan sonra aldım 2.el olarak
2006 model 12.500 km de 5.150 tl peşin aldım.Lastik - sisybar - akü - yağ değişimi bakımı derken motor yaklaşık 6.000 tl'ye mal oldu ama son derece memnunum çok güzel sürüş keyfi sunuyor inmek istemezsiniz..
Darısı bu motoru almak isteyip de alamayanlara...
ben ls2 full face kask kullanıyorum
kaskın camından dolayı koltuk altına sığmıyordu
camı çıkarınca kapanıyordu
koltuğun altında 2 adet kask yeri var
çukurda olan yuva daha büyük kalıyor
ama kaskın camı kapalıda olsa engel oluyor
koltuğun altındaki 2adet çıkıntıyı sipiralle kesdim
şimdi ls2 arai agv sığıyor
