Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
27
bujici arkadaşlar ngk distribütörü istanbuldada var kargo açısından rahat edersiniz...
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Merhaba,

son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.

ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler

bu arada herkesin kandili mübarek olsun.

bence biraz daha biriktirip daha az km'lilere bak. 3 gün önce bir arkadaşım 5000km 2009 model kırmızı cbf sini 3400tlye verdi.benim sıfır cbf alalı 2 ay oldu 1900km yaptım.valla o motor benimkinden çok daha temiz görünüyordu :) cbf150 i satan arkadaşla geç tanıştıgıma ve sıfır motor aldıgıma pişman oldum :D fazla uzatmadan...arkadaşım bence biraz daha biriktirip çok daha temiz ve iyi cbf bulabilirsin.2700e 14000 v.s. km de cbf bence pahalı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

bu arada arkadaşlar bana ne olur (kısa uzun) xenon hakkında biri yardımcı olsun.fiyat falan nedir kim satar(ist anadolu yakası) kim montajını yapar.. bu aydan sonra mutlaka taktırmam gerek...
far işini halledeyim hemen mıshelın ön arka lastik olayına giricem kış gelmeden :D
öneri tavsiye ve yardımlarınızı bekliyorum..yol gösterin bana lütfen.....
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
bence biraz daha biriktirip daha az km'lilere bak. 3 gün önce bir arkadaşım 5000km 2009 model kırmızı cbf sini 3400tlye verdi.benim sıfır cbf alalı 2 ay oldu 1900km yaptım.valla o motor benimkinden çok daha temiz görünüyordu :) cbf150 i satan arkadaşla geç tanıştıgıma ve sıfır motor aldıgıma pişman oldum :D fazla uzatmadan...arkadaşım bence biraz daha biriktirip çok daha temiz ve iyi cbf bulabilirsin.2700e 14000 v.s. km de cbf bence pahalı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

bu arada arkadaşlar bana ne olur (kısa uzun) xenon hakkında biri yardımcı olsun.fiyat falan nedir kim satar(ist anadolu yakası) kim montajını yapar.. bu aydan sonra mutlaka taktırmam gerek...
far işini halledeyim hemen mıshelın ön arka lastik olayına giricem kış gelmeden :D
öneri tavsiye ve yardımlarınızı bekliyorum..yol gösterin bana lütfen.....


14000 kmde cbf için 2700 pahalımı??? Bence oldukça uygun bir fiyat hatta düşük bile.

Xenon konusuna gelince kardeş çıkacak para senin bütçene bağlı. Montaj konusunuda ümraniye d&b motordan ali usta yapabilir. Tabi boş zamanlarına denk gelmesi lazım çünkü normalde yapmıyorlar montaj.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese gunaydın arkadaslar. Dun 6000 bakimi icin gittim. 4000 ile 6000 arasındaki 1000 km yi iki kişi full yüklü sonuna kadar sıkıştırdım ve sürekli dip gaz gittim ben yağ eksiltmesinin cok daha fazla olmasını beklerken 200 gr yağ eksiltmiş ve takip ettiğim kadari ile normal kullanımda da bu kadar eksiltiyor CBF 150 ler. Bence durum normaldir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
:cyclopsan hacım valla ö.m gelmemiş :cyclopsan benim motorun bakımı da geldi valla, 10'lu kutunun 7'sinin alıcısı var, son 3 kaldı.

yok yok sana değil ismail bey'e attım, cevap vermedi :).

bakımdan sonra bujiyi değiştirelim tamam fakat bu sefer garantide değişmedi olarak gozukuyor :) mecbur serviste hepsi değişmesi gerekio, yoksa buji değiştirmekten kolay ne var:bounce:

arkadaslar bakın sahibindende arkadas satıyor buna ne diyorsunuz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-motosiklet-cpr8ea-9-orjinal-ngk-buji/detay?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Öncelikle herkese tekrardan merhaba arkadaşlar.
Bir süre işlerimin yoğunluğu nedeniyle cevap yazamadım. Bazı arkadaşlarım Özel Mesaj'da yollamışlar, kusura bakmayın geç cevapladığım için.

günaydın arkadaşlar bazı sorunlardan her zaman giremiyorum jr ve metehan abimizin yokluğu çok belli oluyor.zincirimi geçen gaz yağı ile yıkadım sanknki özelliğini kaybetti hergün yağlıyorum sprey sıkıyorum ama belli bir yerden sonra aşağıda bi fışırtı gidiyor sinir oluyorum.bu ara allahdan bişe olmazsa cuma günü servise gidiyorum ismailcim senin emenetlerdi geç oldu ama inşallah cuma akşamı veya cumartesi yolluyorum.birde ufak bi sorunum var benim farın üzerindeki pilastik rüzgarlık geçen düştüğümde nasıl olduysa derin bir şekilde çizilmiş çatlak veya kırılma yok ama yenisi 68 tl tinerli boya plastiği eritir diyorlar tabelacıya mat siyağ kaplattım ama iyi yapamadı bi fikri olan varmı ne yapabilirm.

Zincirin baş düşmanı yağsız kullanmaktır. En geç 300-500 km.de bir yağlamakta fayda var. Ben genelde her benzin alışımda zinciride yağlarım. Nasıl olsa 300-400 arası bi km.de benzin alıyorum :).
Birde eğer zinciri yenilediğin zaman dişlilerin iyi durumda değilse, yeni taktığın zincirin ömrünü kısaltacaktır.

Arka kontra somunlarından iki tarafıda kontrol edip eşit uzunlukta olduğunu kontrol edebilirsin. Bir taraf daha uzunsa zincirin sesli ve dengesiz çalışmasına sebep verebilir.

Ayrıca Ferhatcım seninde geçmiş kandilin kutlu olsun. Dün sms mesajını geç gördüğüm için cevap yazamadım. Buradan kutlayım. :rendeer:

dün birçok mücadeleden ve aksilikten sonra kırmızı renkli cbf imi satın almış bulunmaktayım. d&b den aldık. mete_han ile birlikte gidip satın alma işini gerçekleştirdik. kart limit talebi peşin ayarla derken 150 zc den sonra artık benim de bir cbf im var. allah kısmet ederse bu akşam da aracı almaya gideceğiz.

Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Merhaba Arkadaşlar..

cbf 150 nin 16.000 km bakımında nelerin değişmesi gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim...

Standart Yağ değişimi
8 binde bir buji değişmesi lazım. Doğal olarak buji değişecek.
Hava filtresi değişimi.
Zincir gergi ayarı, Balata kontrolü
Fren, debriyaj tellerinin yağlanması, kontak ve depo kilidinin yağlanması.
vs. vs.

Başlıca bunlar yapılır.

selam dostlar cbf150 arayan varsa benim motor artık satılık . cruiser motor almak niyetiyle motoru satışa koydum. bu da linki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lu-cantalariyla-bir-satiliktir-28671894/detay

Oğuz hocam hadi hayırlı olsun. Senin motor hızlı satıldı gerçekten.
Temiz motor kendini belli ediyor.
Umarım kısa sürede gönlündeki cruiser motoruna kavuşursun.

abi sağolsun kargolar ne iş yapıyor acep :queen::queen:
buradan 10 kişi aldı bu bujilerden farklı illerde, kargoyla yollandı.Ben de İstanbul'dayım

10 değil 20 kişiye dağıtım yapılmıştı erdi :)

İsmail Abiiii oralardaysan ses veriver.

1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
4- stand_by (1 tane)
5- cbr125cbr (2 tane)
bu liste buji için yapılıyor.sana zahmet olacak ama...

Estağfirullah Erdi ne zahmeti. Bahsettiğim gibi gerek işlerimin yoğunluğu gerekse başka sebeplerden ötürü pek uğrayamadım topiğe.

Liste 10'a tamamlansın gerekeni yaparız.


bu arada arkadaşlar bana ne olur (kısa uzun) xenon hakkında biri yardımcı olsun.fiyat falan nedir kim satar(ist anadolu yakası) kim montajını yapar.. bu aydan sonra mutlaka taktırmam gerek...
far işini halledeyim hemen mıshelın ön arka lastik olayına giricem kış gelmeden :D
öneri tavsiye ve yardımlarınızı bekliyorum..yol gösterin bana lütfen.....

Mercekli xenonun montajını bildiğim kadarıyla ancak kendin halledebilirsin. Çünkü çok el emeği gerektiren bir işlem. Forumlarda gördüğüm bir çok kişi kendisi montaj yapmıştı.

Oto elektrikçileri vs. pek uğraşmıyorlar. Tabi yinede sormanda fayda var.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Arkadaşlar üzülerek söylüyorum;

Ailemi Ankara'dan İstanbul'a taşıyorum. Masraf olacak. Motorumu satmak zorundayım. Burada bilen bilir arkadaşlar, forumdan cbf arayan arkadaşlardan birine satmak istiyorum.o benim gözbebeğimdi :(

Dogan88 buji listesi artık sana emanet. beni de listeden çıkarmanı rica edeceğim.

Motorum 8000 km'de, bakımını yaptıracağım bu haftaiçi. Takılı xenon far + shad 45 lt çanta + motor koruma demiri extradır. Motorum 16 Mart 2010 trafiğe çıkışlıdır. Fiyatı 3500 TL'dir. Pazarlık payı vardır. Buradaki arkadaşlar motoruma gösterdiğim özeni bilirler.
Motorda yan yatmadan dolayı kırılan ön sağ grenaj yüzünden sağ ve sol grenajlar beraber yan sanayi parçalarla değişti.

İletişim:0506 205 52 75

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------

Arkadaşlar üzülerek söylüyorum;

Ailemi Ankara'dan İstanbul'a taşıyorum. Masraf olacak. Motorumu satmak zorundayım. Burada bilen bilir arkadaşlar, forumdan cbf arayan arkadaşlardan birine satmak istiyorum.o benim gözbebeğimdi :(

Dogan88 buji listesi artık sana emanet. beni de listeden çıkarmanı rica edeceğim.

Motorum 8000 km'de, bakımını yaptıracağım bu haftaiçi. Takılı xenon far + shad 45 lt çanta + motor koruma demiri extradır. Motorum 16 Mart 2010 trafiğe çıkışlıdır. Fiyatı 3500 TL'dir. Pazarlık payı vardır. Buradaki arkadaşlar motoruma gösterdiğim özeni bilirler.
Motorda yan yatmadan dolayı kırılan ön sağ grenaj yüzünden sağ ve sol grenajlar beraber yan sanayi parçalarla değişti.

İletişim:0506 205 52 75
+ ön-arka michelin lastikler var
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Arkadaşlar üzülerek söylüyorum;

Ailemi Ankara'dan İstanbul'a taşıyorum. Masraf olacak. Motorumu satmak zorundayım. Burada bilen bilir arkadaşlar, forumdan cbf arayan arkadaşlardan birine satmak istiyorum.o benim gözbebeğimdi :(

Dogan88 buji listesi artık sana emanet. beni de listeden çıkarmanı rica edeceğim.

Motorum 8000 km'de, bakımını yaptıracağım bu haftaiçi. Takılı xenon far + shad 45 lt çanta + motor koruma demiri extradır. Motorum 16 Mart 2010 trafiğe çıkışlıdır. Fiyatı 3500 TL'dir. Pazarlık payı vardır. Buradaki arkadaşlar motoruma gösterdiğim özeni bilirler.
Motorda yan yatmadan dolayı kırılan ön sağ grenaj yüzünden sağ ve sol grenajlar beraber yan sanayi parçalarla değişti.

İletişim:0506 205 52 75

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------


+ ön-arka michelin lastikler var

erdi bu kararından dolayı oncelikle uzuntumu bilmeni isterim ve hakkında hayırlısı olmasını dilerim. umarım istediğin fiyata satarsın.

diğer konu smdi honda servisten geldi cpr8ea buji gelmiş takma dahil 20 tl dediler takın o zman dedim. haberin olsun:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Arkadaşlar üzülerek söylüyorum;

Ailemi Ankara'dan İstanbul'a taşıyorum. Masraf olacak. Motorumu satmak zorundayım. Burada bilen bilir arkadaşlar, forumdan cbf arayan arkadaşlardan birine satmak istiyorum.o benim gözbebeğimdi :(

Dogan88 buji listesi artık sana emanet. beni de listeden çıkarmanı rica edeceğim.

Motorum 8000 km'de, bakımını yaptıracağım bu haftaiçi. Takılı xenon far + shad 45 lt çanta + motor koruma demiri extradır. Motorum 16 Mart 2010 trafiğe çıkışlıdır. Fiyatı 3500 TL'dir. Pazarlık payı vardır. Buradaki arkadaşlar motoruma gösterdiğim özeni bilirler.
Motorda yan yatmadan dolayı kırılan ön sağ grenaj yüzünden sağ ve sol grenajlar beraber yan sanayi parçalarla değişti.

İletişim:0506 205 52 75 begin_of_the_skype_highlighting**************0506 205 52 75******end_of_the_skype_highlighting

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------


+ ön-arka:cat: michelin lastikler var

erdi hakkında hayırlısı olsun dostum allah hayırlı satıslar nasıp eylesın :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------

erdi bu kararından dolayı oncelikle uzuntumu bilmeni isterim ve hakkında hayırlısı olmasını dilerim. umarım istediğin fiyata satarsın.

diğer konu smdi honda servisten geldi cpr8ea buji gelmiş takma dahil 20 tl dediler takın o zman dedim. haberin olsun:)

maşallah dostum hangı servıs bu yükseliş mi 20 liraya satıyor ngk yı :cyclopsan:silent: şaşırdım yükselişin bu fiyatına:queen:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
25
arkadaşlar sizin cbf ler de gaz kesip yeniden verdiğinizde kesiklik yapıyor mu? mesela 3. viteste 60km/h hızla giderken gazı kestiniz 2sn sonra yeniden gaz verdiniz, anında cevap veriyo mu yoksa küçük bir kesiklik yapıyor mu?
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Merhaba Herkese,

İlgilenen yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. Ama motor satılmış :( Kısmet değilmiş.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
arkadaşlar sizin cbf ler de gaz kesip yeniden verdiğinizde kesiklik yapıyor mu? mesela 3. viteste 60km/h hızla giderken gazı kestiniz 2sn sonra yeniden gaz verdiniz, anında cevap veriyo mu yoksa küçük bir kesiklik yapıyor mu?

Evet bendede yapıyor bunu .Gazı kesip tekrar verince hemen algılamıyo ve gaz kesip tekrar veriyomuş gibi yapıyo. ( yaşayanlar anlamıştır :) ) Ama bu olay normalmidir değilmidir bende merak ediyorum. Servise gittiğimde sorucam bunu :cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Dün servise gittiğimde debriyajını biraz aşağı aldırdım ama bu seferde boşluk oldu gibi yayda durup debriyaş durumunda hafif sertleşse omuyor mu bu meret.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
arkadaşlar sizin cbf ler de gaz kesip yeniden verdiğinizde kesiklik yapıyor mu? mesela 3. viteste 60km/h hızla giderken gazı kestiniz 2sn sonra yeniden gaz verdiniz, anında cevap veriyo mu yoksa küçük bir kesiklik yapıyor mu?

Bende de var 0 km den beri.Gazı birden açarsam yapıyor.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar sizin cbf ler de gaz kesip yeniden verdiğinizde kesiklik yapıyor mu? mesela 3. viteste 60km/h hızla giderken gazı kestiniz 2sn sonra yeniden gaz verdiniz, anında cevap veriyo mu yoksa küçük bir kesiklik yapıyor mu?

çok güzel bir nıktaya değindin kardeş,
aynı sorun bendede var,
ama karburatör temizletip sübap ayarı yaptıracam 30000 de bakalım ondan sanıyorum,düzelirse buraya yazarım...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
60 km de cbf imin bazı sorunları var gözlemlediğim. merak ediyorum normal midir ?
1- sabah çalıştırdığımda jıgleyi çekiyorum 5-10 dk bekliyorum jigleyi kapatıyorum ama stop ediyor.
2- birinci vitesten ikiye gçerken ya da üçten ikiye düşerken bir gacırtı sesi geliyor.
3- durduğum yerde birinci vitesten boşa almakta zorlanıyorum. hele birisi bir cevap verebilirmi bunlara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst