Okan Bayülgen:'Otomobil almak salaklık'

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Okan neden otomobil almanın salaklık oldugunu açıklıyor :)
Program güzel gidiyor.Özellikle okan konuklardan çok motosikletlilerin sorunlarını anlatmaya başladı. Valla bukadarını beklemiyordum. Helal olsun:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
Okan neden otomobil almanın salaklık oldugunu açıklıyor :)
Program güzel gidiyor.Özellikle okan konuklardan çok motosikletlilerin sorunlarını anlatmaya başladı. Valla bukadarını beklemiyordum. Helal olsun:cat:
evet hocam haklısın sahsen keyıf aldım ızlemekten konu geyıge donmedı gayet ıyı gıdıyor sımdı ucandısk ın konusması var:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tekrar motosiklet konusu açılacak sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
Tekrar motosiklet konusu açılacak sanırım.
tekrar doner motorsiklet konusuna tesekkurler bılmemne yıne beklerız kapanıs konusması bırbakıma bıter sanırım bırazdan genelde bu saatlerde bıtıyor zaten ama motor konusması ıyıydı gercekten acaba MT olarak bızdemı katılsak boyle bır programa??
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
yokmu abi mt den gece disckoya çıkan gibi dövmeli sukutur kullanıcılarımız :silent:
gidelim bizde tabi :)

bu arada hayabusa sı flnda yokmuş :p
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Tamam fikir fikirdir ama niye illa ki hakaret kullanmak zorunda bu çirkin varlık ?
İzlenmez olup şovları iptal edilince araba almayı rüya ve hedef edinen, ya da dişinden tırnağından arttırıp araba almış ve gözü gibi bakan onca insana ne hakla salak diyor? yoksa yeniden gündeme çıkıp teklif almak için mi? gitsin seda sayan'a, ahu tuğba'ya filan bulaşsın! Türk Milleti ona ağır gelir altından kalkamaz !
en salak ve terbiyesiz adam sensin diyerek cevap vermek istiyorum!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
MT böyle bi programa katılsın diğer sitelerle kardeş olsun :p hakkaten adamlar iyi reklam yaptı ve motosiklet kültürü için de iyi şeyler söylendi. MT yönetiminin harekete geçmesini bekliyorum :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
bu başlıkta Okan Bayülgene giydiren arkadaşlar çıksınlar programa..

belki ozaman oturdukları yerden Okan Bayülgenin programında motorcular ve motorculuk ve hatta motosikletler için yaptığının konuştuğunun 1000 de 1 kadar katkıları olur ve bir daha konuştuklarında "bende en azından bunu yapmıştım" deme hakları olur..........
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bu başlıkta Okan Bayülgene giydiren arkadaşlar çıksınlar programa..

belki ozaman oturdukları yerden Okan Bayülgenin programında motorcular ve motorculuk ve hatta motosikletler için yaptığının konuştuğunun 1000 de 1 kadar katkıları olur ve bir daha konuştuklarında "bende en azından bunu yapmıştım" deme hakları olur..........

bende dahil genelin lafı "salaklık" ifadesineydi. sivri dil belki şovmenliğin gereği ama böyle bodoslama "salaklık" dediğin vakit giydiresimiz geliyor.

programa çıkamam şu ara; zengin, meşgul ve yakışıklı bi motorcuyum ben :p
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Programda Okan Bayülgen' in dile getirdikleri diğer konukların dile getirdiklerinden çok daha fazla fayda sağlamıştır diye düşünüyorum. Adam motor delisi ve türk chopper üyelerinin söylemesi gereken ama söylemedikleri herşeyi çok daha fazla hissederek ve savunarak dile getirdi.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
evlerinizi düşünün 70 - 80 - 100 - 130 - 150 hatta ve hatta 200m kare evler var.. tv izliyorsunuz toplamda 4 m kare yerde, uyuyorsunuz kabaca 4-6 m kare yerde, yemek yiyorsunuz 4 m kare yerde.. tuvalet, ortak yaşam, 3 kişilik çekirdek aile (ilk okul derslerinden hatırlayın) toplam ihtiyaç 40m kareyi geçmez.. 200 m karelik evleri olanlar daha çok enerji tüketiyorlar (ısı - elektirik - gaz) daha çok vergi veriyorlar, daha çok global ısınmaya katkı yapıyorlar..
bunu yanında benzin - gaz - petrol - yakıt veee malesef elektirik bile ülkemizde dışabağlımlı, bizler tüketiyoruz başka ülke vatandaşları kazanıyor.........

yerde kar olmadıkça 4 tekerlekli birşeye binmiyorum tam 4 senedir...

siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum, ben istanbulda yaşıyorum benimle birlikte kayıtlı 11-12 milyon kişi var hergün gelen geçen veya kayıtsızlarıda katınca 16 milyon olduğu tahmin ediliyor..

bir motor 1x2 metre dersen oratalama 2 m kare yer tutar. bir araba 4 x 1,5 metre dersen 6 m kare yer tutar, 3 kat eder yani 1 araba = 3 motor....... aynı işi görüyor, daha hızlı naklediyor, daha ucuza alıyorsun, yaşatması daha ucuz, daha az benzin harcıyor...
yanlış olduğum bir nokta var mı?
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Okan şahsına münhasır bir kişilik.Tek bir kelime üzerinden değilde yaptıkları üzerinden değerlendirilmeli.Şu ana kadar ülkemizde medyada motorcular için daha iyi iş yapan biri var mı? Teşekkürler televizyonun deli çocuğu. Aaa deli dedik şimdi dava açarmı ? İşte bunun gibi bir şey, bilmem anlatabbildim mi :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okan şahsına münhasır bir kişilik.Tek bir kelime üzerinden değilde yaptıkları üzerinden değerlendirilmeli.Şu ana kadar ülkemizde medyada motorcular için daha iyi iş yapan biri var mı? Teşekkürler televizyonun deli çocuğu. Aaa deli dedik şimdi dava açarmı ? İşte bunun gibi bir şey, bilmem anlatabbildim mi :)

Bunu biz böyle yorumlayabiliriz. Yani motosikletçiler. (azınlık kitle)
Otomobil kullanıcıları (çogunluk kitle) daha farklı yorumlayacaklardır.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Bunu biz böyle yorumlayabiliriz. Yani motosikletçiler. (azınlık kitle)
Otomobil kullanıcıları (çogunluk kitle) daha farklı yorumlayacaklardır.

Dün geceki programda kayıtlı motorsikletlerin otomobilden sonra ikinci olduğu söylendi ki o kayıtlısı, yani pek de azınlık durumu yok.Bir otomobil kullanıcı olarak motorsiklet ile ilgili yeterince iyileştirme yapılsaydı kanun,yol,bilinçlendirme vs ben de salak gibi otomobil kullanmak zorunda kalmazdım belki şimdiye kadar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada bilmem farkettiniz mi dün akşam laf arasında birşey daha söyledi. Önümüzdeki sene dernekler motosiklet gurupları ve o motosiketçiyi dikkate almayan motosiklet satıcılarını bir araya getirip gerekirse firmaların maddi destegi ile motosikletliler için avrupada oldugu gibi 30-40 sn'lik kısa flimler hazırlatmayı düşündügünü söyledi.Bu flimler motosikletlinin trafikte yaşadıgı sorunlar başta olmak üzere ötv ve diger sorunları konu alacagını söyledi. Umarım seneye böyle bir girişimde bulunur ve sonuç alır.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada bilmem farkettiniz mi dün akşam laf arasında birşey daha söyledi. Önümüzdeki sene dernekler motosiklet gurupları ve o motosiketçiyi dikkate almayan motosiklet satıcılarını bir araya getirip gerekirse firmaların maddi destegi ile motosikletliler için avrupada oldugu gibi 30-40 sn'lik kısa flimler hazırlatmayı düşündügünü söyledi.Bu flimler motosikletlinin trafikte yaşadıgı sorunlar başta olmak üzere ötv ve diger sorunları konu alacagını söyledi. Umarım seneye böyle bir girişimde bulunur ve sonuç alır.

Bu dün akşam ki sohbetin linki varmı?
Ben izleyemedim de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst