Hiçbir şey bu adamın veya başka birinin showlarıyla çözülmez. Neredeyse hiçbir şey... Ben arabadayken bile tehlikede hissediyorum kendimi. O kadar aklımda olmasına rağmen bir kaç kez kuryeci eziyordum neredeyse. Çünkü trafik sistemi itiyor insanı bu duruma. Kırmızı ışıkta kalkış, yol kenarlarına 1er 2şer park eden araçlar ve sürücüleri, DOLMUŞÇU ve TAKSİCİLER, Yoldaki koca koca çukurlar, Yüksek süratte seyredilen şehir içi yollar(eskişehir yolu...) vs vs... Motosikletlerin adamdan sayıldığı, eşit haklara sahip oldukları bir trafiği ben ömrüm boyunca göremiycem. Evet ne yazık ki boşa çabalıyoruz. Kendi başımıza birşey değiştiremiyeceğimizi düşünüyorum. Biraz ilerleme kaydedebiliriz evet. Ama gözünün içine bakarak üzerine araba süren şöförleri, faili mechul motosiklet kazalarını, "ölüm bariyerleri"ni, ve hepsinden önemlisi trafiğin içine eden, taksi ve DOLMUŞÇU ları bu şekilde değiştiremiycez. Bu ülkenin hakketten herşeyi "baş aşşağı" iken motosiklet gibi "kıyının kenarında" kalmış bir sorun ile kimse uğraşmayacaktır. Zaten bir sorun olarak değil fazlalık olarak görüyorlar motosikletleri. Salaklık, çılgınlık, delilik, en iyi ihtimalle "gençlik ateşi" felan diye yorumlanıyoruz. Tek yapabileceğimiz gözümüzü dört açıp canımızı kurtarmaya çalışmaya devam etmek, başka yapabileceğimiz fazla birşey yok... İstediğiniz kadar katılın bu programlara... Hiç bir faydasını göremiycez Okanın felan. Siz "evet, ses getirdi, çok faydalıydı" diye kendinizi kadırıyorsunuz. Kimseye ses gitmiyor haberiniz olsun, anca bize yankı yapıyor. Kulağımıza hoş geliyor. O "Programa çıksaydınızda Okan kadar faydalı olsaydınız" şeklinde düşünen arkadaşlar bu yazdıklarımı iyi okusunlar. Normalde bu şekil cümleler kurmak istememem. Ama gerçekten iyi okusunlar. Millet bu showları bilinçlenmek için izlemiyor. Zaten o kapasiteye sahip az insan var. Herkesi kendiniz gibi zannetmeyin. Bizimkilerin bir kulağından girer sahaba ötekisinden çıkar..