Okan Bayülgen:'Otomobil almak salaklık'

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
geçenlerdede mehmet binli konuktu. adamın hakkını yedik yau, salaklık demeseydi iyiydi :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hiçbir şey bu adamın veya başka birinin showlarıyla çözülmez. Neredeyse hiçbir şey... Ben arabadayken bile tehlikede hissediyorum kendimi. O kadar aklımda olmasına rağmen bir kaç kez kuryeci eziyordum neredeyse. Çünkü trafik sistemi itiyor insanı bu duruma. Kırmızı ışıkta kalkış, yol kenarlarına 1er 2şer park eden araçlar ve sürücüleri, DOLMUŞÇU ve TAKSİCİLER, Yoldaki koca koca çukurlar, Yüksek süratte seyredilen şehir içi yollar(eskişehir yolu...) vs vs... Motosikletlerin adamdan sayıldığı, eşit haklara sahip oldukları bir trafiği ben ömrüm boyunca göremiycem. Evet ne yazık ki boşa çabalıyoruz. Kendi başımıza birşey değiştiremiyeceğimizi düşünüyorum. Biraz ilerleme kaydedebiliriz evet. Ama gözünün içine bakarak üzerine araba süren şöförleri, faili mechul motosiklet kazalarını, "ölüm bariyerleri"ni, ve hepsinden önemlisi trafiğin içine eden, taksi ve DOLMUŞÇU ları bu şekilde değiştiremiycez. Bu ülkenin hakketten herşeyi "baş aşşağı" iken motosiklet gibi "kıyının kenarında" kalmış bir sorun ile kimse uğraşmayacaktır. Zaten bir sorun olarak değil fazlalık olarak görüyorlar motosikletleri. Salaklık, çılgınlık, delilik, en iyi ihtimalle "gençlik ateşi" felan diye yorumlanıyoruz. Tek yapabileceğimiz gözümüzü dört açıp canımızı kurtarmaya çalışmaya devam etmek, başka yapabileceğimiz fazla birşey yok... İstediğiniz kadar katılın bu programlara... Hiç bir faydasını göremiycez Okanın felan. Siz "evet, ses getirdi, çok faydalıydı" diye kendinizi kadırıyorsunuz. Kimseye ses gitmiyor haberiniz olsun, anca bize yankı yapıyor. Kulağımıza hoş geliyor. O "Programa çıksaydınızda Okan kadar faydalı olsaydınız" şeklinde düşünen arkadaşlar bu yazdıklarımı iyi okusunlar. Normalde bu şekil cümleler kurmak istememem. Ama gerçekten iyi okusunlar. Millet bu showları bilinçlenmek için izlemiyor. Zaten o kapasiteye sahip az insan var. Herkesi kendiniz gibi zannetmeyin. Bizimkilerin bir kulağından girer sahaba ötekisinden çıkar..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
nasılsa işe yaramıyor diye birşey yapmadan durmak mı sence doğru olan?
yoksa yavaş veya az etkisi olmasına bakmadan çalışmak mı?

bir örnekle soralım soruyo zihinlerimizde bir imaj oluşsun :
hiçbir işte çalışmamak mı yoksa azda olsa kazancı var hemde kendimi geliştiririm diyip bir işe yarayıp üstüne üç beş kuruş para kazanmak mı?

burası karanlık ama ben şimdi bir mum yaksam zaten tüm oda aydınlanmaz bile ozaman boşver diyip karanlıkta oturmayımı seçiyorsun?
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
nasılsa işe yaramıyor diye birşey yapmadan durmak mı sence doğru olan?
yoksa yavaş veya az etkisi olmasına bakmadan çalışmak mı?

bir örnekle soralım soruyo zihinlerimizde bir imaj oluşsun :
hiçbir işte çalışmamak mı yoksa azda olsa kazancı var hemde kendimi geliştiririm diyip bir işe yarayıp üstüne üç beş kuruş para kazanmak mı?

burası karanlık ama ben şimdi bir mum yaksam zaten tüm oda aydınlanmaz bile ozaman boşver diyip karanlıkta oturmayımı seçiyorsun?


:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
nasılsa işe yaramıyor diye birşey yapmadan durmak mı sence doğru olan?
yoksa yavaş veya az etkisi olmasına bakmadan çalışmak mı?

bir örnekle soralım soruyo zihinlerimizde bir imaj oluşsun :
hiçbir işte çalışmamak mı yoksa azda olsa kazancı var hemde kendimi geliştiririm diyip bir işe yarayıp üstüne üç beş kuruş para kazanmak mı?

burası karanlık ama ben şimdi bir mum yaksam zaten tüm oda aydınlanmaz bile ozaman boşver diyip karanlıkta oturmayımı seçiyorsun?

Yazdıklarımı okumana sevindim çünkü çoğu sana idi. Belki yazı tarzımdan belki senin bakış açından bir şekilde çarpıtılmış düşüncelerim. Ben "DOĞRU OLAN BUDUR" demedim. Bu şekilde bir şeyleri, en azından istediğimiz şeyleri, değiştiremeyeceğimizi söyledim. Bu benim görebildiğim şey. Seninki farklı olacaktır elbet. Ama "hiçbir şey yapmayalım..." sonucunu çıkartamayız buradan. Zaten verdiğin örnekler de benim anlatmak istediğim şeyler ile alakalı değil...İsteyen istediği şekilde katkı sağlamaya çalışır. Ki aslında önce yazmadığım için hoş karşılanmadı belki, sesimizi duyurmaya çalışan, çabalayan, çeşitli yollar deneyen arkadaşlara saygılar... Gerçekten...

Ama ne kadar özveri ile çalışsalar da çok çok az ilerleme kaydedebiliyoruz. Fakat buradaki bazı yazılar beni şaşırttı. "Okan kadar faydalı olmak" üzerine olan düşünceler...Üstüne bir de hemen "motorcu", "bizden", "MD yada MT" gibi yakıştırmalar..Bunlara zaten hiç değinmiyorum bile.

Ne yazdığımı bir daha okusan belki de genel bir olumsuzluk düşüncesinin yanında seçtiğim kelimeleri de farkedebilirsin. Evet biz "sesimizi duyurmaya çalışıyoruz"... Çok özverili bir durum. Ama ancak duyurduğumuzla kalırız diyorum, kimseye tınmaz bu ses... Programlara katılmak yapılması gerekenlerin yanında devede kulak kalır. Ama o yapılması gereken şeylererin çoğunluğu ne yazık ki bizim insiyatifimizde dönmüyor işte. O yüzden kendi kendimiz kandırıp "çok faydalı oldu canım", "çok iyiydi..." diye kendi tarafımızdan yorumlar yapmayalım. O yüzden bize anca "canımız kurtarmak düşer" diyorum...(bu hiç bişey yapmadan oturalım demek değil..)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Hiç birşey dünden bu güne olmuyor malesef ve kendi kendine de olmuyor.Emek ve zaman harcanması gerekiyor.Gelişmiş ülkelerde birisi öldüğü zaman " boşuna ölmedi onun ölmesi diğerlerinin ölmememesi için bir sebep olacak" gibi bir mantık sözkonusu.Bizde en basitinden tuzlada işçiler ,madende işçiler üstüste ölürken kimsede tık yok.Bence yollara çıkılmalı gerekirse işten izin alınmalı eller taşın altına konulmalıdır.Binlerce motor ile gövde gösterisi yapılmalı Biraz sol ağırlıklı oldu galiba :) İmza kamyansı gibi bir şey olabilir.Motorcuların ve ailelerinin sayısı ortaya çıkınca inanıyorum ki siyasetçiler oy uğruna bir şeyler yapacaklardır.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Yazdıklarımı okumana sevindim çünkü çoğu sana idi. Belki yazı tarzımdan belki senin bakış açından bir şekilde çarpıtılmış düşüncelerim. Ben "DOĞRU OLAN BUDUR" demedim. Bu şekilde bir şeyleri, en azından istediğimiz şeyleri, değiştiremeyeceğimizi söyledim. Bu benim görebildiğim şey. Seninki farklı olacaktır elbet. Ama "hiçbir şey yapmayalım..." sonucunu çıkartamayız buradan. Zaten verdiğin örnekler de benim anlatmak istediğim şeyler ile alakalı değil...İsteyen istediği şekilde katkı sağlamaya çalışır. Ki aslında önce yazmadığım için hoş karşılanmadı belki, sesimizi duyurmaya çalışan, çabalayan, çeşitli yollar deneyen arkadaşlara saygılar... Gerçekten...

Ama ne kadar özveri ile çalışsalar da çok çok az ilerleme kaydedebiliyoruz. Fakat buradaki bazı yazılar beni şaşırttı. "Okan kadar faydalı olmak" üzerine olan düşünceler...Üstüne bir de hemen "motorcu", "bizden", "MD yada MT" gibi yakıştırmalar..Bunlara zaten hiç değinmiyorum bile.
Ne yazdığımı bir daha okusan belki de genel bir olumsuzluk düşüncesinin yanında seçtiğim kelimeleri de farkedebilirsin. Evet biz "sesimizi duyurmaya çalışıyoruz"... Çok özverili bir durum. Ama ancak duyurduğumuzla kalırız diyorum, kimseye tınmaz bu ses... Programlara katılmak yapılması gerekenlerin yanında devede kulak kalır. Ama o yapılması gereken şeylererin çoğunluğu ne yazık ki bizim insiyatifimizde dönmüyor işte. O yüzden kendi kendimiz kandırıp "çok faydalı oldu canım", "çok iyiydi..." diye kendi tarafımızdan yorumlar yapmayalım. O yüzden bize anca "canımız kurtarmak düşer" diyorum...(bu hiç bişey yapmadan oturalım demek değil..)

Benim yazımdaki "Okan kadar faydalı olmak" tanımlaması, aslında Diğer sitelerin temsilcilerinin "faydalı" olabilmek için geldiği ama "hiçbir faydalarının olmadığı" onun yerine "bu görevi de Okan' ın üstlendiği" anlamını taşıyordu.

Yoksa zaten kendileri de söylediler, gecenin o saatinde onları kimsenin dinlemediğini ve söyleyeceklerinin hiçbir yere ulaşmayacağını bildiklerini.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
okan bayülgen dıyorkiiiiiii cok nazıksınız be kardeşim cok saygılısınız bırakın bunları kocaman adamlarsınız kolunuzda vucudunuzda dövmelerınız var ve ben saygılıyım naziğim dıyeceksınız kıbar olacaksınız bırakın bunları kardeşim bırazcık serseri olmak lazım


bence haklı tarafı var fakat ben onu becerebılırmıyım bılmıyorum
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Jawa yazdıklarının nerdeyse tamamına katılıyorum tek katılmadıgım nokta kask konusu.Kask almamakta maddi bir bahane öne sürülemez. Kask ayrı bir aksesuar degildir motosikletin debraj teli gibi zinciri gibi bir parçadır(olmalıdır). Aslında her motosiklet satılırken fiyatına orta seviye veya alıcının istegine baglı üst düzey kaliteli bir kask fiyatı dahil edilmeli. Yani bir şekilde kasksız motosiklet satılmamalı. Nasıl araba alırken satıcı " abi kapı lazım mı" , "abi arabanın tavanınıda verelim mi", veya "abi ön arka tamponda lazım olur mu" gibi soruları bize sormuyorsa korumalar en azından bu kask konusu öyle olmalı.

Durumun olmayabilir yüksek cc yerine daha düşük cc'li bir motosiklet alırsın, durumun olmayabilir japon yerine çinli bir motosiklet alabilirsin bunların hepsi normal olaylar fakat maddi imkansızlıkları öne sürerek kask almamak oldukça saçma ve mantık dışı bir olaydır. Motosikletin parasını biriktirmek için aylarca bekleniyorsa kask parasını biriktirmek için de 1-2 gerekirse 3 ay beklenilecek ama kask alınacak. Bir ara bir istatistik yayınlamıştık ölümlü motosiklet kazalarında sürücülerin nerdeyse yarısından fazlası kask takmamasından veya kaskın çene kilidinin takılmadıgı bu nedenlede kaza anında kaskın kafasından çıkması sonucu hayatını kaybediyor.

Kısaca kim ne derse desin kasksız motosiklet kullanılmaz.



Çok doğru Elint.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Şimdi klasik bi kelime kullanıcam 'EĞitim'.. Sadece bi kaç km tecrübesi olan bana A2 ehliyeti veren pek saygıdeğer devletimizin sorumsuzluğunun bizi bu tartışmaya süreklediğini düşünüyorum.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
tatlıses fm de gece program yapan bir tanıdığım vardı şu sıralar görüşemiyoruz artık hala program yapıyormu ondanda haberim yok doğrusu karaağaçlı show diye hatırlıyorum belki yanılıyorumdur programın isminden emin değilim doğrusu neyse arkadaşımızın adı rıza karaağaçlı 2 motosikleti vardı bunlardan bir tanesi suzuki V-Strom DL650 diğeri chopper markasını hatırlamıyorum birde ford fiesta marka arabası vardı hergün radyoya motosikletiyle gelirdi bir muhabbetimizde arabayı nerdeyse sadece kışın kullandığını sölemişti oda kar yağdığı zamanlarda geri kalan ayların hepsinde motosiklet kullandığından bahsetmişti ilginç bir sözünü hatırlıyorum arabayı kapalı tabuta motosikleti ise nefes almaya benzetmişti belki okan bayülgendede aynı duygular yeşermiştir:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aga olmadıki, bu servet düşmanlığına girdi şimdi.
belli sen toplamışın eyvallah da, olmaz öyle kriter!
zaten mevzuda motosikleti nasıl ve ne kadar sevdiği değil. o bizi aşar!

Yahu ben her konuda seninle aynı fikirde olmak zorundamıyım!
Yeter fatih abi..
Birgünde benim anlayışıma ters bi laf et..
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
Gidip de aldığı motorların hepsi süs motorları.Bir tane MZ toplasın sonra gelsin.

benim çok sevdiğim bir abim 1951 doğumlu ve 1956 model bir motora biniyor, şimdi en çok o mu motorcu olucak?
veya bir başka arkadaşım 35 yaşlarında 12-13 yaşından beri motora biniyor belki 20inci motoru şu andaki -- hatta 1 tane CBR 1000, 1 tane honda scooter , 1 tanede Duke var, kaldıki motor ve araba tamirhanesi var babadan gelen mesleği....... şimdi en motorcu o mu peki??

bırakalım bu işleri...
yerimizde oturup uzaktan laf etmek çok kolay, 1 - 100 - 1000 - 10000000000000 kişiyi etkilemek motor konusunda bence aynı hepsi bir adımdır.. Okan Bayülgenin şov sırasındaki üslübu ters veya sert olabilir beğenebilirsiniz beğenmezsiniz (devlet büyükleri yapıyor aynısını gidip oy veriyor bu millet - biri değil hepsi yapıyor) ........ adam o şov sırasında birinin beyninde bi kıvılcım çaktırsa iyimi kötümü siz bunu söyleyin........ cevap muhtemelen "biz öylemi dedik kardeşim tabiki iii" olucak mertçe ozaman bende size daha önce dediğim şeyleri bi kere daha soru olarak sorucam "siz ne yaptınız? siz kimi bilinçlendirdiniz bu konuda? sizi kimler dinledi - dinliyor????"

insanları paralarına servetlerine ne kazandıkllarına veya nasıl harcadıklarına göre kapitalist değerlerle yargılayıp sınıflandırmak yerine bizlere ne kattıklarına göre sınıflandırsak daha uygun olur bence..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O orta parmağını ona sokmak lazım.ahlaksız insana bile benzemeyen.Utanmaz bi adam...Arabası olanlara..ben dahil salak diyen adamda öküzün,,hatta eşşeğin tekidir,,Şerefli,haysiyetli,,adam olsun adamın asabını bozmasın,,ağzımı bozmayım..kendini beğenmiş züppe. O hakaret edince ses yok,,bizde hakaret edebilmeliyiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst