Okan Bayülgen:'Otomobil almak salaklık'

Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
3 motoru olan Okan Bayülgen "salak gibi araba almanın gereği yok" dedi

Okan Bayülgen ve eşi Şirin Ediger, Cihangir'de bir cafede 'Disco Kralı' orkestra ekibinden arkadaşlarıyla birlikte görüntüledi. Bayülgen fotoğraf çekimi için yurtdışına gideceğini açıkladı. Tatilin anlamsız olduğunu vurgulayan ünlü şovmen, her semtte evi olduğu şeklinde çıkan haberleri ise yalanladı.

Bugün gazetesinin haberine göre; Bayülgen, "Evim var ama evlerim yok" dedi. Eşiyle mekana ayrı ayrı motosikletle giden ünlü şovmen arabası olmadığını söyledi. Şovmen, "Salak gibi araba almanın gereği yok. 3 tane motosikletim var, bunların üçünü toplasak normal bir araba parası eder. Hem çevreyi daha az kirletir, benzin tüketimi de iyidir" dedi. Geçtiğimiz günler de orta parmak hare ketiyle epey konuşulan ve ayıplanan Okan Bayülgen o hareketin anlamını ise, "Boş işlerle uğraşıyorsun"

Kaynak:Mynet
 

Ekli dosyalar

  • okanbayulgenmoto640.jpg
    okanbayulgenmoto640.jpg
    10.7 KB · Görüntüleme: 7,329
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Üç tanesini toplasan normal bir araba parası eder diyen adamın motosikletlerinden biri son model HD night rod. Normal arabadan kastının ne olduğunu merak ettim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Okan'da bildiğim kadarı ile 5 e yakın motosiklet var.
Hayabusa,Vespa,V-Rod ben bu kadarını biliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha düne kadar koca cüsseli cipe biniyordu?... Rüyasında ak saçlı dedeyi mi görmüş.. :silent:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.

Jawa yazdıklarının nerdeyse tamamına katılıyorum tek katılmadıgım nokta kask konusu.Kask almamakta maddi bir bahane öne sürülemez. Kask ayrı bir aksesuar degildir motosikletin debraj teli gibi zinciri gibi bir parçadır(olmalıdır). Aslında her motosiklet satılırken fiyatına orta seviye veya alıcının istegine baglı üst düzey kaliteli bir kask fiyatı dahil edilmeli. Yani bir şekilde kasksız motosiklet satılmamalı. Nasıl araba alırken satıcı " abi kapı lazım mı" , "abi arabanın tavanınıda verelim mi", veya "abi ön arka tamponda lazım olur mu" gibi soruları bize sormuyorsa korumalar en azından bu kask konusu öyle olmalı.

Durumun olmayabilir yüksek cc yerine daha düşük cc'li bir motosiklet alırsın, durumun olmayabilir japon yerine çinli bir motosiklet alabilirsin bunların hepsi normal olaylar fakat maddi imkansızlıkları öne sürerek kask almamak oldukça saçma ve mantık dışı bir olaydır. Motosikletin parasını biriktirmek için aylarca bekleniyorsa kask parasını biriktirmek için de 1-2 gerekirse 3 ay beklenilecek ama kask alınacak. Bir ara bir istatistik yayınlamıştık ölümlü motosiklet kazalarında sürücülerin nerdeyse yarısından fazlası kask takmamasından veya kaskın çene kilidinin takılmadıgı bu nedenlede kaza anında kaskın kafasından çıkması sonucu hayatını kaybediyor.

Kısaca kim ne derse desin kasksız motosiklet kullanılmaz.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
3 x Motorsiklet = 1 x NORMAL! Araba...

Zengin olmak insana yaşadığı ülkeyi bile unutturabiliyormuş demekki...:farao: Söylediklerinin sadece "çevreyi daha az kirletiyor" kısmı doğru, geri kalanları ile alakalı yazmaya başlarsam buradan Antep'e yol olur! Şurada yapılan yorumların hepsi net doğru. Bir de böylelerini gerçek motorcu diye bağrına basıyorlarmış gibi görünmeye çalışanlar var. "Ünlü motorcu" olur yakında başımız..:p Gerçi motor aleminde de bunun gibiler çoğunlukta:pr:. Boşuna nefret etmiyormuşum ben bu adamdan...

Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.

Hocam eline sağlık, tebrik ederim güzel düşüncelerinden ötürü. Aslında her şey çok açık ve net ama para ile gelen at gözlükleri ile neredeyse kendimizi tanıyamaz hale geldik...:pr:

Sanırım ünlülerin aldığı 100 bin tl lik jiplerden bahsetti :)

Hocam seni de kınıyorum... Esefle kınıyorum hatta... O dediğin jeeeeepler 100 değil 200 bin TL civarlarında:wiinkk::cherry:. Hyundai nin bile yeni çıkardığı 160~185 gibi bişeyden başlıyordu. Q7 ler 200 den açılış yapıyor nerdeyse... Ama doğru 3 motoru toplasan 1 araba eder heralde
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam her seferınde oraya buraya satasıyo ve cok zeki oldugunu sanıyo, ozaman arabaya bındıgınde salak şimdi akıllımı oldu:wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
Okan Bayülgen benim şimdi bindiğim motorumu almak istemişti, motor bana kısmetmiş :)
geçen galeride karşılaştık, bu motoru bu renkten istiyorum dedi...... biraz daha bekliycek sanırım :)


buarada çok akıllı ve çok efendi birisi................... bağzı şovlarının içeriği gereği konuşmaları kişilere ters gelebilir, TV de görmeye alışmadığımız türden olabilir o onun iş hayatı......
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ben bir salağıııımmm...arabam varrr:queen:
birazda akıllıyımmmm motosikletlerim varrr:queen:
bazen salak bazen akıllı ne yapacağımı şaşırdım da bu kadarcık beynimle, bilmem kaçbinliralık motora binebilen ünlülerinde düştüğünde olmayan beynini korumaya çalışarak çeneyi suratı boşvermeleri...merak ediyorum o suratın asfaltla öpüşmesini. ha o ünlü ya motora bindiğinde de herkes tanıyabilmeli ki gazetecilere küfür edebilsin.ama asfaltın öpücüğü çok acı ve kıvılcımlı olur haberi yok!!!
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
bu gibi göz önünde insanlar çok kişiye örnek oluşturduklarından motorsiklet kültürünün yaygınlaşmasına ister istemez katkı sağlayabilecek kişiler... şu anki dev jeep kültürünü de bu ünlüler yaymadı mı zaten:silent:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
motorun ve motorcunun dostu olduğunu kendine has sivri ve ukala bir salaklıkla ifade etmeye çalışmış.
niyet iyi amma az ağır ol be okan usta, salaklık malaklık ayıboluyo. lisan-ı münasipte ferahlık vardır. belkide fikren hakettiğin saygıyı bu topraklarda bu dille hiçbir zaman görmedin göremeyeceksin.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Gene sivri diliyle motosiklet camiasına yarardan çok zarar getirmiş arkadaşımız. Motosikletlilere gıcık olanların sayısında biraz daha artışa neden olmuştur bu konuşmasıyla.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu Salakta motora biniyorsa ben motora binmeyi bırakıyorum hep böyleleri yüzünden adımız kirleniyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst