Okan Bayülgen:'Otomobil almak salaklık'

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.

Ağzınıza sağlık.

Bu ülkede motosiklet kullanmak ve bu ülke insanın motosikletliyi de adam yerine koyma-pardon, motosikleti ulaşım aracı olarak kabul etmesi- sanırım hiç gerçekleşmeyecek.

Trafiğimizin Hindistan'dan farkı yok.

Hindistan'dan tek farkımız yollarda 4 ayaklı ineklerin dolaşmaması!
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Ağzınıza sağlık.

Bu ülkede motosiklet kullanmak ve bu ülke insanın motosikletliyi de adam yerine koyma-pardon, motosikleti ulaşım aracı olarak kabul etmesi- sanırım hiç gerçekleşmeyecek.

Trafiğimizin Hindistan'dan farkı yok.

Hindistan'dan tek farkımız yollarda 4 ayaklı ineklerin dolaşmaması!



Öküzler dolaşırken ineklere gerek yok :pale:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ya bu kadar güzel yorum yapılan bir konu daha hatırlamıyorum:cat:. Okuduklarımın hepsi ayrı ayrı doğru.. Doğruluktan dolayı da güzel mi güzel geldi bana.. Ne kadar ZEKİ ve efendi bir adam olduğunu tekrar tekrar kanıtlamaya devam ediyor kendileri... Bize de hadi toplanıp 15380.. motor ile birlikte kendisinin "Show!"una katılmak düşer arkadaşlar.Davulla zurnayla...

Ama en çok şuna tutamadım kendimi;

Bu Salakta motora biniyorsa ben motora binmeyi bırakıyorum hep böyleleri yüzünden adımız kirleniyor:)

Ben de hiç başlamasam mı acaba...?:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.

Vazgeçelim o zaman verdigimiz mucadeleden!!!
Ugrasmayalim.
Zenginler yasasin, fakirler ölsün.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Talihsiz bir yorum olmuş.Kendisini pek sevmem zaten,gereğinden fazla açık sözlülük etmiş.Gerçi söylerken kafa iyi miydi kötü müydü bilemem...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Aslında medeni bir ülkede dediği doğru.

İstanbul'da motosiklet kullanmak bence pek akıllıca değil.Okan Bayülgün de doğuya doğru tam gaz yol alan trende arka vagona koşanlardan.Ah be Okan, geçti Bor'un pazarı, sür eşeği Niğde'ye.Bence sen Şirin'le İstanbul'u al Paris'e yerleş.Buradan sesleniyorum kendisine. :mrgreen:

Çin'li motorlar ilk geldiğinde dalga geçenlere söylerdim: "Kardeşim burası Pakistan Hindistan gibi bir ülke.Siz kendinizi Finlandiya'da zannediyor olabilirsiniz ama bu ülkenin gerçekleri başka.Sizin o bol beygirli motorlarınız, tam kuşam sürüş kurallarınız vs. burada asla yaygınlaşamaz."
Bundan sonrada yaygınlaşmayacak.Biz gariban bir ülkenin gariban vatandaşlarıyız.Sermayeyi elinde tutan zengin sınıf ile devletin olanaklarını elinde tutanlar vatandaşın iliğini kemiğini sömürüyor.Patron x5 ile dolaşacak, yatına binecek, işçisi 530 lira aylık maaş alacak.Halen bunun normal birşey olduğunu savunan ve inanan bir sürü insan var.

Hani eskiden "ahahah şuna bakın" diye eklenen Pakistan'dan Hindistan'dan motorlu fotoğraflar olurdu.Adam sanki motosikleti hobi için kullanıyormuş gibi motorla tavuk, keçi, koyun taşıyanlarla dalga geçilirdi, halen de geçiliyor.Fakat eskisi kadar sık değil.Bazı şeyler anlaşılmaya başlandı.Çünkü aynı fotoğraflar artık bizim ülkede de çekiliyor! Daha önce böyle fotoğrafların bu coğrafyada çekilemeyeşinin sebebi motosikletin ucuz ve yaygın olmayışıydı.Çinli motorların girişi ile bu safhada tamamlandı.

Bence her taraftan motosikletin fışkırdığı uzak asya ülkeleri gibi olmamıza da çok yok. Bir süre sonra "motosikletleri fark edin" gibi kampanyalar da saçma olacak çünkü her taraf motor olacak.Ayrıca motoru güvenli kullanmak kask takmak gibi konularda hem motosiklet gruplarının hem de devletin verdiği mücadele de kaybedilecek.1 lirayı hesaplamak zorunda bırakılan vatandaşa sen 30 liralık kask da taktıramazsın.Bedava verirsen olabilir.Adam o gün karnını doyurma derdinde.Ayrıca o full kuşam avrupalı motorcular gelsinlerde Antalya'nın Gaziantep'in 40 derece sıcağında güneşin altında öyle motora binsinler bakalım.Neymiş; bakkala giderken bile full kuşammış! Oldu canım, görürsem selam söylerim.Gelde full kuşam dolaş bakalım İzmir'de ne oluyor? Akşama sıcaktan fenalık geçirip hastaneye kaldırılmazsan bende hiçbirşey bilmiyorum.Adam Malezya'da, Vietnam'da, Hindistan'da o kıyafetleri parası olsa bile giyemez.Sıcaktan geberip gider.

Vazgeçelim bu mücadeleden.Bırakalım korumasız sürücülerin kafası patlasın,kolu kırılsın bilmem ne olsun.Kimin umrunda zaten? Bilinçli motosiklet sürücüleri korumanın önemi hakkında bi taraflarını yırtarken onlar bildiği yoldan devam ediyor.Olan bize oluyor tabi onların yaptığı ufacık hata yüzünden bütün motorcular bilinçlisi,bilinçsizi ön yargıya düşüyor.

Birde böyle yalnış düşünce var motosiklet almakla ne yazık ki iş bitmiyor.
Asıl iş motosiklet aldıktan sonra başlıyor. Vergisi,benzini,bakımı,yedek parçası ıvırı zıvırı derken 500 TL ye aldığın motor yeri geliyor 1,000 TL ye patlıyor.
Bu mudur ekonomi yapmak.Maddi durumun motosiklete tam binmekse(kask,mont,eldiven,ceket) uygun değilse binilmemeli.Bizim insanımız ekonomi için gider 500 TL ye ömrünü tamamlamış motor alır.Hiç bir koruma ekipmanı almaz sonra bir kaza geçirir 3 kuruş fazla vermemek için hastaneye 4-5 0 motosiklet parası verir.Bu mudur ekonomi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şuna takıldım..Bu adam SALAK kelimesini ne kadar çok kullanıyor?....
Çocukluktan kalan bir anısı, yarası falan mı var acaba?... :queen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Bence haber eksik olarak verilmiş her konuşmasından bir cümle alınmış o yüzden böle saçma bir açıklama gibi duruyor programını izlerseniz gerçekten motorcuları düşündüğünü anlarsınız. ''bence''
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
motosiklet kullanan birine asla önyargıyla bakmadım, motosikletin olduğu yere asla bir olumsuzluk koymadım, koymak istemedim ama son zamanlarda maddi gücü olanların büyük silindir hacmi olan motorsiklet kullanıcılarının kendilerini daha bi motorcu saymalarına şahit oldum o ukala tavırları, üyesi oldukları kulübe üyelik için gelir beyan edilmesini istemeleri belli bir gelirin altında olanların alınmaması şimdi 40bin tl nin üzerindeki 100 hb lik motoruyla 350 km lik yola çıkan arkadaşlarmı daha motorcu, aynı yola 125 cc lik ramzeyiyle tek başına çıkan işci mi burda kendi cesaretimi övüyo falan olmayayım ybr 125 ile 700 km giden arkadaşlar da çin malı motorlarıyla il,il dolaşan arkadaşlarda dahil. biz bilmiyomuyuz bmw 1200 gs adventure almayı okan bayülgene bişey demiyorum tok açın halinden nasılsa anlamaz!
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi bişey derdim de, neyse..
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bence okan bayülgen bu foruma üye. :) Geçenlerde bi konuşmasında ''Ben internette forum sitelerine bakıyorum 2 tane motosikleti kıyaslıyolar ve bu durum bana çok saçma geliyor.'' demişti.Bahsettiği internet sitelerinden birisininde bu forum olduğunu düşünüyorum.Okan bayülgen gerçeketen zeki biri.Ancak kendiside motosikletle arabayı kıyaslamış. :D
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
iyi de bu adam motosiklet camisını savunmuyor mu? gerek ntv'deki, gerek kanal d'deki programlarında motosiklet konusunu işlemiyor mu? yetmiyor kendi de kullanıyor, teşvik ediyor işte bu demeçleriyle. bu kızgınlık-tepki neden?.. anlamakta zorlanıyorum...
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
okan bey, benimde motosikleti almak istedi bacakları kısa gelince vazgeçti. ne olacak cüce bacak dedim güldü,,,,,
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi de bu adam motosiklet camisını savunmuyor mu? gerek ntv'deki, gerek kanal d'deki programlarında motosiklet konusunu işlemiyor mu? yetmiyor kendi de kullanıyor, teşvik ediyor işte bu demeçleriyle. bu kızgınlık-tepki neden?.. anlamakta zorlanıyorum...

En azından ''Otomobil almak salaklık'' demeseydi daha iyi olurdu bence.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Daha düne kadar koca cüsseli cipe biniyordu?... Rüyasında ak saçlı dedeyi mi görmüş.. :silent:

evet aynen..öküz gibi cip'i vardı daha önce başka otomobilleri de olmuştu.
Dedeyi görmüş bu anlaşılan...bakalım diğer ünlüler ne diyecek yorumuna heheh...
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
3 tane motosikletim var, bunların üçünü toplasak normal bir araba parası eder. hocam onda bır tane hd nıght road bır tane hayabusa ve bır kac motoru daha var normal bır araba derken?? hayabusa zaten araba parası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------

Bence okan bayülgen bu foruma üye. :) Geçenlerde bi konuşmasında ''Ben internette forum sitelerine bakıyorum 2 tane motosikleti kıyaslıyolar ve bu durum bana çok saçma geliyor.'' demişti.Bahsettiği internet sitelerinden birisininde bu forum olduğunu düşünüyorum.Okan bayülgen gerçeketen zeki biri.Ancak kendiside motosikletle arabayı kıyaslamış. :D

hahaha son ıkı cumlen noktayı koymus fakat okanın harcıycak adam gıbı parası var alır ıkı motoruda kıyaslamayı kendı yapar.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bence okan bayülgen bu foruma üye. :) Geçenlerde bi konuşmasında ''Ben internette forum sitelerine bakıyorum 2 tane motosikleti kıyaslıyolar ve bu durum bana çok saçma geliyor.'' demişti.Bahsettiği internet sitelerinden birisininde bu forum olduğunu düşünüyorum.Okan bayülgen gerçeketen zeki biri.Ancak kendiside motosikletle arabayı kıyaslamış. :D

Okan abiiiiii Hayabusa ile bi tur atabilir miyim. :p
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Disko kralında şu an motordelisi ve türk chopper sitelerinden iki konuk var. Bakalım izliyoruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst