Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar gün içinde bujileri alacağım firmayı aradım. Kaçta kapatıyorsunuz iş çıkışı gelip bujileri alacağım dedim, 7'de kapatıyorlarmış. Tamam bekleyin geleceğim 7'den önce dedim.
Benim mesai bitimi olan 6,30'da bujileri almaya yola çıktım. 7'de ostime vardım ama bi 10-15 dakika adres arayınca dükkan kapatmış, yarına kaldı, o kadar yol teptik 10 dakika için boşa gitti :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

Arkadaşlar motorun aynalarını çalmışlar :pr: Motoru geceleri dışarıda açıkta bi yerde (dükkan önü kepenge bağlıyorum) bırakıyorum.Şerefsiz herif gayet normal aynaları sökmüş götürmüş ya :pr: :pr: :pr: Görünce deli oldum.İnsan 3 kuruşluk aynaya tenezzül edermi yazık ya ... Yarın bana sirkeci yolu gözüktü .Tavsiye edeceğiniz bir ayna varmı , yoksa direk ybr aynasımı takıyım ?

Kardeş geçmiş olsun. :pale: Şerefsiz çok şehirde.
En uygun çözüm YBR aynaları.

Bu yazdıklarını okuyunca ebayden sipariş geçtiğim şu afilli aynalardan yana korktum yahu.
Motorun üstünde bırakırsak götürürler harbiden. Hergün aynaları söküp evemi getireceğiz yahu ? :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

Aydoğancım konu akabinde bir kaç site gezindim...bu işi yapan çok yerler var...varsa eş dost akraba...istediğimiz bir saplamayı yaptırırsak sıkıntımızı çözmüş oluruz ne dersin...

Mesele şu tarz istediğimiz şeyi yapabilecek kişiler ustalar vardır illaki...biraz eğimli olursa sorun kalmaz...ama 2 tane yapacak tabi..biri sola eğimli biri sağa eğimli aynayıda saplama üzerine taktıkmı olay tamamdır ne dersiniz...

Abicim sanayide bir şekilde yaptırılır bu aparat. Ama bahsettiğin gibi uğraşacak adam lazım. Benim sanayi tarafında pek tanıdığım yok. Tanıdığı olan arkadaşlar varsa faydalı olabilir.

Yalnız tahminimce o arada bir ek parça, görüntü olarak pek hoş durmayabilir.
Çıkıntılı olursa hiçbir işe yaramaz. Deneyip görmek lazım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abicim sanayide bir şekilde yaptırılır bu aparat. Ama bahsettiğin gibi uğraşacak adam lazım. Benim sanayi tarafında pek tanıdığım yok. Tanıdığı olan arkadaşlar varsa faydalı olabilir.

Yalnız tahminimce o arada bir ek parça, görüntü olarak pek hoş durmayabilir.
Çıkıntılı olursa hiçbir işe yaramaz. Deneyip görmek lazım.

Valla kanka benim aklıma yattı gibi...:) bir deneyim o zaman bakalım uzaylı gibimi duracak meret...Topkapı tarafında bu prof tornacılara bi rica edelim artık...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eve 3500 teklif edebilirsin...2009 un hangi ayında trafiğe çkma acaba...sırf Kappa çantanın ederi Sirkecide 175 gayme bugün sordum...bunlarada dikkat et tabi...eskiden olsa hayır derdim ama alım satım bedeli 35 lira olunca kesinlikle dene...

Novalcin biraderim bak fikirlerimi buraya yazdım...özelede yazdım...:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Valla kanka benim aklıma yattı gibi...:) bir deneyim o zaman bakalım uzaylı gibimi duracak meret...Topkapı tarafında bu prof tornacılara bi rica edelim artık...

Abi bu aynalardan alıp veremediğiniz ne ben onu anlıyamadım..Ben yeniyim ondan mı acaba ki:silent:

Daha önceki motorlarımın aynası rüzgarda yön değiştirdiğinden ben cbf'in orjinal aynaları sevdim..

Birinde hafif göçüklük var dış tarafında ama...

Eğer kötüyse bende değiştiriyim :silent:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
İsmail abi son gönderdiğim msjı aldın mı? Msj gönderioyrum ama kayıt etmiyo gönderdiğimi emin değilim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Abi bu aynalardan alıp veremediğiniz ne ben onu anlıyamadım..Ben yeniyim ondan mı acaba ki:silent:

Daha önceki motorlarımın aynası rüzgarda yön değiştirdiğinden ben cbf'in orjinal aynaları sevdim..

Birinde hafif göçüklük var dış tarafında ama...

Eğer kötüyse bende değiştiriyim :silent:

Emrah;
Aslında biraz kalıp meselesi Metehan ve benim ebatlarımdaki arkadaşlarda bu problem biraz daha can sıkıcı olabiliyor.
Çünkü arkaya bakınca aynanın %50-60'ında omzunu yada kolunu görüyorsun. Durum bundan ibaret.

Öncelikle bielirli bir süre kullan, orijinal aynaları sorunsuz kullanan arkadaşlarda var.
Eğer ilerde yetersiz geliyor arkayı göremiyorum dersen değiştirirsin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

İsmail abi son gönderdiğim msjı aldın mı? Msj gönderioyrum ama kayıt etmiyo gönderdiğimi emin değilim

Aldım, cevapta yazdım :)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Emrah;
Aslında biraz kalıp meselesi Metehan ve benim ebatlarımdaki arkadaşlarda bu problem biraz daha can sıkıcı olabiliyor.
Çünkü arkaya bakınca aynanın %50-60'ında omzunu yada kolunu görüyorsun. Durum bundan ibaret.

Öncelikle bielirli bir süre kullan, orijinal aynaları sorunsuz kullanan arkadaşlarda var.
Eğer ilerde yetersiz geliyor arkayı göremiyorum dersen değiştirirsin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------



Aldım, cevapta yazdım :)

Çok teşekkür ederim abicim :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi bu aynalardan alıp veremediğiniz ne ben onu anlıyamadım..Ben yeniyim ondan mı acaba ki:silent:

Daha önceki motorlarımın aynası rüzgarda yön değiştirdiğinden ben cbf'in orjinal aynaları sevdim..

Birinde hafif göçüklük var dış tarafında ama...

Eğer kötüyse bende değiştiriyim :silent:

Aydoğanın dediği gibi geniş sürücüler için sorun oluyor arka görüş mesafesi...ben arkamı aynaın %30 uyla görüyorum...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Aydoğanın dediği gibi geniş sürücüler için sorun oluyor arka görüş mesafesi...ben arkamı aynaın %30 uyla görüyorum...

Abi ben pek geniş değilim :cherry: ama bende ayarıyla oynamaktan laşk edicem. Koskoca araba nasl kör noktaya giriyo arkamda anlam veremiyorum. :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi ben pek geniş değilim :cherry: ama bende ayarıyla oynamaktan laşk edicem. Koskoca araba nasl kör noktaya giriyo arkamda anlam veremiyorum. :cherry:

Bacanak sslında var ya kahrolası kütük biraz daha uc kısımlarda olsa (aynaın olduğu yer kütük deniyor galiba) sorun kalmayacak....

ya da bir saniye bakın aklıma ne geldi...Aydoğan...aynayı demir kısmında ikiye kestirip 4-5 cm lik ekleme yapıp tekrar kaynatsak nasıl olur...:) ahanda bu da fikir...sonrada boyarım...:cherry:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Bacanak sslında var ya kahrolası kütük biraz daha uc kısımlarda olsa (aynaın olduğu yer kütük deniyor galiba) sorun kalmayacak....

ya da bir saniye bakın aklıma ne geldi...Aydoğan...aynayı demir kısmında ikiye kestirip 4-5 cm lik ekleme yapıp tekrar kaynatsak nasıl olur...:) ahanda bu da fikir...sonrada boyarım...:cherry:

Bazı arkadaşlar gidondan söküp o grenajın yanına bağlıyorlar. onlar sağlıklı olmamış mı ?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Bu yazıyı görünce geçnliğimi hatırladım. Üzmeyin kendinizi ya :cherry: Gençliğim dediysem de 2 sene önce :D 17 yaşında ehliyet almak güzel bir duygudur.Tavsiye ederim . :)
ehliyetimi alalı neredeyse 8 ay olacak:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

inşallah başarılı bir şekilde takdirini alırsın ve motoruna kavuşursun. Bu olmasa bile baban sana yinede motoru alacaktır, azmini göstermen yeterlidir.[QUOTE/]

valla yolun sonunda takdir görünmüyor ama güzel bi teşekkür var gibi işin kötüsü babamda tutturdu takdir diye galiba motor almamak için yapıyo bunu:)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaşlar bende Cbf 150 me kavuşmuş bulunmaktayım..
2007 model 14 bin küsürde kırmızı renkli mötürüm:)

Dün Bodrum Kıvrak Motora gittik tüm bakımları yapılmış bilgisayardan gösterdiler saolsun..
Ufak tefek sayılabilcek sorunlar var..

ön farda gözükmiyen ama varolan ufak bi çatlak var.Bildiğim kadarıyla 75 tl imiş..Ne zaman komple dökülürse o zaman değiştiririm:)

Servisete Ustanın dediği..Zincir ve dişliler 3 bin km sonra değişicek..
Aynı zamanda arka fren balatasıda değişicek..
Allah'a şükür şimdilik başka problemimiz yok:p
Birde herif bana kullanma klavuzu filan koltuğun altında dedi..Güvendik tamam dedik..
Didime döndüm bi açtım sadece bez var..
Honda bayiden o kitappçığı edinebilirmiyimm..
Fotolarıda yakında koyucam:)

Hayırlı uğurlu olsun motorun,kazasız belasız sürüşler dileğiyle...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

Aynayı değiştirmek içindemi servise gideceksin abicim yahu ? Çevireceksin çıkacak, hiçbir zorluğu yok ki.:cherry:

Yakında benzin deposunun kapağını açamıyorum servise gidecem dersen şaşırmam :queen::queen:

Hay allah iyiliğinizi versin emi çok güldüm yaw...:queen:
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
eve 3500 teklif edebilirsin...2009 un hangi ayında trafiğe çkma acaba...sırf Kappa çantanın ederi Sirkecide 175 gayme bugün sordum...bunlarada dikkat et tabi...eskiden olsa hayır derdim ama alım satım bedeli 35 lira olunca kesinlikle dene...

nasıl ya alım satım ücreti ben sadece 35 liramı ödüyecem :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hay allah iyiliğinizi versin emi çok güldüm yaw...:queen:

Dayı gülüyon emme servisle parçayı aladığım yer arası 4 km...napim yani parçacı daha uzakta...dönüş yolunda yol üstümde hem bi muhabbet yapar hem arada beleşe makinamın sağını solunu yağlatırım...

nasıl ya alım satım ücreti ben sadece 35 liramı ödüyecem :mrgreen:

evet Noterde ücret sabit 35 gayme...rahat ol...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Anadoluda olsun veya olmasın "motosiklet kültürü" nün yaygınlaşması için taşradaki adamın sokağa çıkma yasağı olduğu bir günde dahi full koruma ile motora bindiği gün belli bir seviyeye geliriz. Bunun içinde kim ne derse desin insan ayrımı yapmadan denetim ve yüksek cezalar şart.

Aynen katılıyorum,kural konmuşsa uyulmalıdır,takip edilmeyecek kural konmamalıdır çünkü bu otoriteyi zedeler...
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
sigortası felandı gene 150 lirayı buluyo abi ben şu adamı musait zamanda rahatsız ediyim ya ben bunu alıp çalışmak istiyorum kuryecilik felan ama ehliyetim yok diye almıyolar işe ehliyette agıstosta çıkmış oluyo o zamana kadar gezerim ufak ufak
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Dayı gülüyon emme servisle parçayı aladığım yer arası 4 km...napim yani parçacı daha uzakta...dönüş yolunda yol üstümde hem bi muhabbet yapar hem arada beleşe makinamın sağını solunu yağlatırım...

senin derdini biliyorum asıl işin muhabbet,bi çay birkaç makara tukara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst