Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla alabiliyorsanız en erken yaşta alın ama once ailenizin rızasını alın.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
ne kadar kule varsaa hepsin senin olsun dostum...:queen:

nettin makinayı aldınmı autoparktan..:phe daha muyane var...abarüüü...:cherry:




Dostum orada ne iş yaparsın avatardan kafamda bir tahmin var ama...solcırmısın...:pbende Bahriyeydim...belki sualt insanı falan olabilirsin...



Hacı aklın yolu hep bir olmuştur...ybrye kalıben torken uymuyoruz...cbr 125 genclere göre ertcısız çakma ssci genclerin hedefinden e apaçi alsak cinsel yaşamımız titreşimden bozulacak el mahkum cbfye...:p



Aydoğan bana adres lazım hacı...her türlü bilgiye 100 dalır çalışır...




vay totoş vay kaptın dimek makinayı...helal olsun...hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...O fren balatsı 4-5 lira buralarda...zincir seti ise dişlilerle vs orıngsız 30-35 lira..sürat motordan hepsini ayarlarız sana merak etme...arke fren balatsıda daha ben değiştirdim geçen 10 muydu 15 miydi neydi unuttum...50 liraya zincir setini ön balata arka balatanı vs hallederiz buralardan...sende fiyat alırsın Sürat Motordan...



Aslında iyi oluyor...biz ehliyeti aldık muayeneyi yaptırdık bazen kendimi enayi gibi hissediyorum kasksız bebeleri görünce...bırak .öte girsin ceza acımam...

kulelerımı verın uleynnnn :queen::queen: hacu halen otoparkta haftaya cıkarıcam malum mebla bıraz yuksek o yuzden 1 hafta yatmıs olacak haftaya gorucez ınsallah ak bötü kara bötü ne gıbı uyuzluklar fılan cıkıcak allahın bozkırında ankarasında tüve gıtcez bıde:)
usta ybr ye cbr ye bındım ve sahıbı oldum apaçiyide kunlanma fırsatım oldu hepsıyle olusan tecrubelerım ve km lerım sonucunda cbf 150 de karar kıldımkı bence bır bıldıgımız var :wiinkk::queen: forever _cbf_

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

Arkadaşlar bende Cbf 150 me kavuşmuş bulunmaktayım..
2007 model 14 bin küsürde kırmızı renkli mötürüm:)

Dün Bodrum Kıvrak Motora gittik tüm bakımları yapılmış bilgisayardan gösterdiler saolsun..
Ufak tefek sayılabilcek sorunlar var..

ön farda gözükmiyen ama varolan ufak bi çatlak var.Bildiğim kadarıyla 75 tl imiş..Ne zaman komple dökülürse o zaman değiştiririm:)

Servisete Ustanın dediği..Zincir ve dişliler 3 bin km sonra değişicek..
Aynı zamanda arka fren balatasıda değişicek..
Allah'a şükür şimdilik başka problemimiz yok:p
Birde herif bana kullanma klavuzu filan koltuğun altında dedi..Güvendik tamam dedik..
Didime döndüm bi açtım sadece bez var..
Honda bayiden o kitappçığı edinebilirmiyimm..
Fotolarıda yakında koyucam:)

dostum hayırlısı olsun kazasız belasız bınmen dıleklerımle :wiinkk::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------

adamlar zaten bıkmış trafikten vatandaştan bi çay ikram edip demek burunlarından getirdin çayı...:p havadan sudan bahsetsen olmamıydı lo...:p




idare et tabi...ama servise malzemeni götürürsün en azından kucağa oturmazsın...:cat: sen yinede fiyat alırsın Sürat Motordan...


sayfa 601 de...

vay vay kaynak cıkmıs ortalıga tekrardan arada cıkartalım bunu boyle etrafa yaw:p:):cat::wiinkk::cherry:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu yazıyı görünce geçnliğimi hatırladım. Üzmeyin kendinizi ya :cherry: Gençliğim dediysem de 2 sene önce :D 17 yaşında ehliyet almak güzel bir duygudur.Tavsiye ederim . :)

17 yaşında ehliyet alma konusuna bende katılıyorum:)
15 yaşında kaza yapınca banada ehliyet alana kadar motor yok dediler..
Derslere ilgisizdim..Ehliyet alıcağım zaman o trafik kitabını yutmuştum resmen..
trafik motor ilk yardım hepsi 100:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

[/COLOR]

dostum hayırlısı olsun kazasız belasız bınmen dıleklerımle :wiinkk::rendeer:

vay vay kaynak cıkmıs ortalıga tekrardan arada cıkartalım bunu boyle etrafa yaw:p:):cat::wiinkk::cherry:

Saolasın T.ederim:)

O kaynağı bende unutmam artık :mrgreen:
Not defterine kaydettim fiyatları:p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Anadoluda olsun veya olmasın "motosiklet kültürü" nün yaygınlaşması için taşradaki adamın sokağa çıkma yasağı olduğu bir günde dahi full koruma ile motora bindiği gün belli bir seviyeye geliriz. Bunun içinde kim ne derse desin insan ayrımı yapmadan denetim ve yüksek cezalar şart.

Ben katılmıyorum sıcak havalarda koruma kullanılmamasına.
Geçenlerde bi topik açıldı bilmem farkettinizmi? Gerçi bi 15 dakika durduktan sonra konu silindi. Ama ben o iç kaldırıcı resimleri gördüm. :pale:

Korumasız bir motosiklet sürücüsünün asfalt yanıklarını gösteriyordu. İnanın bir kaç gün yemek yiyemedim.

Olaya birde diğer yönden bakalım : Allah-u Teâla insanoğluna bedenini emanet olarak vermiştir ve vakti geldiği zamanda alacaktır. Biz bu bedenlerin gerçek sahipleri değiliz ki hoyratça kullanalım.

Bu durumda korumasız motosiklete binip en ufak bir şekilde vücudumuza zarar verirsek "emanete hıyanet" etmiş oluruz. Çünkü elimizden gelen tedbiri almıyoruz. Şimdi diyeceksinizki full korumayken kaza yaparsak yinemi emanete hıyanet ederiz? Hayır, o zaman durum başka, sen elinden gelen tedbiri göster sonra tevekkül et.

Bu sebeplerden yazın +30,35 derecesinde bile full koruma gezmek zorundayız. Çok terletiyor derseniz yazlık korumalar var, onlardan alınabilir. File mont vs. gibi.

10 km/h süratle bile yan yatmalarda çok ciddi yaralanmalar oluyor. Mevzu anayola çıkmayın, hız yapmayım değil yani. Benim bu konudaki görüşlerim bunlardır.:cat:

Bu 2 tekerli aletlere bineceksek bazı detayları gözardı edemeyiz :rendeer:

ismail bizim burada hiç bir akradaşım kask mont eldiven dizlik kullanmıyor ben mont ve kasksız kesinlikle binmiyorum benle geyik yapıyorlar sen tam broşurcüsün diye hani diyemiyorumda düştüğünüzde görüm ben sizi beddua eder gibi oluyor.hap birlikde bazen bi yere gidiyoruz sadece bende kıyafet oluyor sehir içinde kask takıyorum diye dalga geçiyorlar insanın siniri bozuluyor ama can banim canım kimsenin ne düşündüğü umrumda değil ayrıca tam koruma binice insanın kendine güveni bambaşka oluyor b,r kaç kere kıyafetsiz bindim insan tırsarak biniyor:pale:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
ALLAH gostermesin kaza anını tasvir etmek zor , kaza anında ne kadar kırılır dokulur bılınmez tabıkıde
illaki tedbir illaki tedbir
kasksız heleki amanın cezasından gectim , kafayı taslara nasıl vurulur; kasksız isen ögrenırsin
aldırmayın kurallara uymayanlara onlar işin gırgırında
aldırmayın sen ne iş yapıyorsun kuryemısın falan muhabbetlerıne gırenlere onlar motorsiklet kültüründen haberdar olmayanlardır
ALLAH KIMSEYI CAHIL ETMESİN , CEHALETE DÜŞÜRMESİN :cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ismail bizim burada hiç bir akradaşım kask mont eldiven dizlik kullanmıyor ben mont ve kasksız kesinlikle binmiyorum benle geyik yapıyorlar sen tam broşurcüsün diye hani diyemiyorumda düştüğünüzde görüm ben sizi beddua eder gibi oluyor.hap birlikde bazen bi yere gidiyoruz sadece bende kıyafet oluyor sehir içinde kask takıyorum diye dalga geçiyorlar insanın siniri bozuluyor ama can banim canım kimsenin ne düşündüğü umrumda değil ayrıca tam koruma binice insanın kendine güveni bambaşka oluyor b,r kaç kere kıyafetsiz bindim insan tırsarak biniyor:pale:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:

Benim bulunduğum yerdede bilinçli insanlar çok olduğu gibi koruma konusunda bilinçsizlerde aynı derecede çok..
Birde ben bu bizim burdaki polisleri anlamış değilim..

Beni 1 bilemedin 2 haftada bir polis çevirir.Durduğum yerde bile ehliyet ruhsat soruyo..
Ehliyetsiz arkadaşım var dükkanımın hemen karşısında bi keresinde muhabbet ediyoruz sen dedi kask'ı niye takıyosun ehliyetin var:mrgreen:
Tabi ben cevap verdim ehliyetim olabilir kendim için takıyorum :cherry:
Burda dedi kask takanları polis daha fazla çevirir ehliyeti yok sanar dedi:mrgreen:
Ehliyeti olan kasksız kullanabiliyomuş bi yaşıma daha girdim:)

Allahtan ki bu aralar yine sıkı çalışıyolar sevgili polislerimiz:p
Sezon açılmasına az kaldığı için bu aralar denetim sıkı..Kasklı kasksız ehliyetli ehliyetsiz herkesi dururuyolar dün baya bi motosiklet bağlanmış:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:40 ----------

değerli ustalar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sifirdan-farki-km-si-garantili-bakimli/detay

arayıp 3500 için zorlasam bu motora uygunmudur siz daha iyi bilirsiniz kask felanda veriyomuş ilanda öle diyor

Motor temiz dememe gerek yok yeniymiş zaten:p
Bence Motor sana yakınsa yüzyüze yap pazarlığını..
Ben telefonda 300 tl indirim yaptırdım:mrgreen:
Sıkı pazarlık ederim..Sende sıkı pazarlık et.Halinden yakın biraz eminimki bi güzellik yapıcaktır..
Örnek yaşınızı bilmiyorum..
Öğrenciyseniz..Harçlıklarımı biriktirdim..Bu tür:)
İşletme sahibiyseniz ki ben öyle yaptım..Sezon açılıyo efesten falan bi sürü mal çektim..Borçlar falan filan:p
Sıkışık olmasa motorun sahibinin 2 bindeki motorunu saticağini sanmam şansını dene:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
Motor temiz dememe gerek yok yeniymiş zaten:p
Bence Motor sana yakınsa yüzyüze yap pazarlığını..
Ben telefonda 300 tl indirim yaptırdım:mrgreen:
Sıkı pazarlık ederim..Sende sıkı pazarlık et.Halinden yakın biraz eminimki bi güzellik yapıcaktır..
Örnek yaşınızı bilmiyorum..
Öğrenciyseniz..Harçlıklarımı biriktirdim..Bu tür:)
İşletme sahibiyseniz ki ben öyle yaptım..Sezon açılıyo efesten falan bi sürü mal çektim..Borçlar falan filan:p
Sıkışık olmasa motorun sahibinin 2 bindeki motorunu saticağini sanmam şansını dene:wiinkk:

adamda buraya üyeymiş okuyomuş bunu ben arayınca 4000 diomuş :mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
adamda buraya üyeymiş okuyomuş bunu ben arayınca 4000 diomuş :mrgreen:

Oda mümkün tabi :mrgreen::mrgreen:
Ama şöyle bişeyde var:)
Ben önce arkadaşa arattım..
2900'den aşşa inmem dedi normal konuşmada:mrgreen:
Sonra ben bi aradim yok böyle yok şöyle yok para sağa sola gidicek nakit keş para:cherry:
Adam 3 binden 2700 e indi..Hala pazarlık peşindeyim..
Bodrum uzak masrafım olcak 2600 olsun:mrgreen:
Onada kusura bakma dedi tamam dedim anlaştık verme motoru kimseye:queen:

Sahibindende yapmışım pazarlık bak:mrgreen:

sadece cvp'ı kopyalıyım:)



anlıyorum ama motorumu her 750 km yagı degiştirdim dahası buzamana kadar 16 17 defa yagı değişip bakımını sorunsuz yaptırdım servisinde bilg kayıtlı hepsi arka lastik yeni marş dinomusu yeni kappa 35 çanta yeni 1depo benzinle 570 km yol yapıyın dahası ne diyeyim sana şimdiden hayırlı alısverişler hocam son fiyat olarak ta 2850
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
Oda mümkün tabi :mrgreen::mrgreen:
Ama şöyle bişeyde var:)
Ben önce arkadaşa arattım..
2900'den aşşa inmem dedi normal konuşmada:mrgreen:
Sonra ben bi aradim yok böyle yok şöyle yok para sağa sola gidicek nakit keş para:cherry:
Adam 3 binden 2700 e indi..Hala pazarlık peşindeyim..
Bodrum uzak masrafım olcak 2600 olsun:mrgreen:
Onada kusura bakma dedi tamam dedim anlaştık verme motoru kimseye:queen:

Sahibindende yapmışım pazarlık bak:mrgreen:

sadece cvp'ı kopyalıyım:)



anlıyorum ama motorumu her 750 km yagı degiştirdim dahası buzamana kadar 16 17 defa yagı değişip bakımını sorunsuz yaptırdım servisinde bilg kayıtlı hepsi arka lastik yeni marş dinomusu yeni kappa 35 çanta yeni 1depo benzinle 570 km yol yapıyın dahası ne diyeyim sana şimdiden hayırlı alısverişler hocam son fiyat olarak ta 2850

hocam ben çok ağız yapmam ararım anlatırım durumu kardeş vericeksen motora bakmaya gelicem yok vermem diosan kolay gelsin hayırlı satışlar :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hocam ben çok ağız yapmam ararım anlatırım durumu kardeş vericeksen motora bakmaya gelicem yok vermem diosan kolay gelsin hayırlı satışlar :)

O zaman adamın o anki haline kalmış bişey diyemem:)
Bende tam tersi bişeye kafamı taktım mı bitti ya onu yapıcam..:p
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
metehan, - bu sefer doğru yazdım, :D hiç farkında bile değilim yanlış yazdığımın.

601 ve 717 öpücük falan:D ama pek sanmıyorum aklımda kalacağını, ama hafızası iyi arkadaşlar vardır kesin sorarım kaç kere öptüydü metehan diye :D

karabükte 7 aydır bulunuyorum, daha önce istdaydım, y.lisansa başlayıp gel-git zor olunca buraya geldik. falan filan. dediğin gibi karabük insanı çançinçondan şaşmaz :D 4bini olan da koşup şahin, doğan görünümlü şahin alıyorlar :D bir asker uğurlamasında 6 ya da 8 tam hatırlamıyorum şahin yanyana otagarda dizildi, kabus gibiydi :D bizim komşularda bile şahin var:D türkiyenin şahin deposu olmuş burası.

emrah, senin gibi olmak lazımmı bilmiyorum ama ben beceremiyorum :D birşey alacağımda x lira ise x liradan alırım onu, birşey satarkende x lira dediysem x liradan satarım :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aynayı değiştirmek içindemi servise gideceksin abicim yahu ? Çevireceksin çıkacak, hiçbir zorluğu yok ki.:cherry:

Yakında benzin deposunun kapağını açamıyorum servise gidecem dersen şaşırmam :queen::queen:

Dostum aynayı alacağım yer Servisin 4 km uzağında...hem servisdeki arkadaşlara merhaba diyim dedim hem aynayı taktırayım vesileyle...Ümraniye İmam Hatipin 200 metre ilersinde AKTAŞ diye bir parçacıya gittim...

YBR aynası yk-oktu bu benim şanssızlığım tabi...Halbuki Sirkeciye uğrayıp alsaydım sorun olmayacaktı...Sirkeci ters olduğundan bu Aktaş denen yerden alıvereyim dedim...ybr aynasına 15 lira dedi bu arada Sürat Motorda 25 denmişti...:p bu velomotoda bıkepoınt birkaç ayna var ya onları denedim...bizim aynalardan bir farkı yok... varsada çok az cm farkı var değmez yani değiştirmeye...



şunları denedim...

http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=601-180&kategori=37

http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=601-133-1&kategori=37

çok az fark vardı...yani öylesine servisime uğramış oldum...sonrası Baltalimanına indim...sizler için bir kaç kare aldım Boğazdan...Polis evinde bi sütlaç yedim bu arada...:cherry:

SANY0073-1.jpg


SANY0074-1.jpg


SANY0078-1.jpg


SANY0079-1.jpg


SANY0080-1.jpg


SANY0075-1.jpg








erdi kardeşim ayna süpermiş ya ucuz bulunursa alınırı aslında...

mete abide servise gitmiş:)yaw bugun servise japonlar gelcekmiş orası kalabalıktır mete abinin aynalarına bakmazlar:)erdiyle sabah gittik servise ordan biliyorum bileydik haber veriridik...

Sanki askeriyede denetleme var he...gelecek iki kıçıkırık japon sağa sola bakacak ...Sirkeciye gitmemenin bedelini ağır ödedim haybeye dolanmış oldum...:p


Beyler ayna işi için aklıma bişey geldi...Yahu biz kütüğe neden saplama eklemiyoruz...tornacılarda bir L yaptırsak 10 mm dişli ...nasıl olur...ama estetik bişey olsun...kimim adamı var tornacı...ve seri ürteime geçebilecek...

Metehan abi Parça fiyatları çok güzelmiş ya:)
Benin eski çan çinlo kafa kafaya:mrgreen:
Dağıldığım taraflarımı toparladığımda arıcam abi..
Servisten korkar oldum ha bire geçiriyolar..Eski motordada öyle yaptıydılar:p


Bi dahaki geldiğimde seni arar rahatsız ederim emin olabilirsin..Hem benim içinde iyi olur.Yol çalışması olduğundan yolları baya bi karıştırdım:p

Yan sanayi parçalar arasında bile kazık ortamı var hacı...Bugün ybr aynasına Aktaş 15 dedi Sürat Motor 25...:p

Merhaba,

Arkadaşlar ailemle görüştüm ve sonunda motor olayında ikna oldular evet, ben bu haberi sevinçle paylaşacağımı düşünürken babamdan bir uyarı ile hevesim yarıda kaldı. Motor almama babam izin veriyor fakat para biriktirerek elimdeki imkan ile hangisini alabiliyorsam onu almamı önerdi. Krediye izin verilmiyor...

Bittim ben :pale:

Hakkınd ahayırlısı olsun...eninde sonunda bir motorun olacak emin ol...:cat: bu arada elindeki imkan ne kadar...ona göre bakalım bir cup...ayağı yerden kesilsin...

Anadoluda olsun veya olmasın "motosiklet kültürü" nün yaygınlaşması için taşradaki adamın sokağa çıkma yasağı olduğu bir günde dahi full koruma ile motora bindiği gün belli bir seviyeye geliriz. Bunun içinde kim ne derse desin insan ayrımı yapmadan denetim ve yüksek cezalar şart.

Ben katılmıyorum sıcak havalarda koruma kullanılmamasına.
Geçenlerde bi topik açıldı bilmem farkettinizmi? Gerçi bi 15 dakika durduktan sonra konu silindi. Ama ben o iç kaldırıcı resimleri gördüm. :pale:

Korumasız bir motosiklet sürücüsünün asfalt yanıklarını gösteriyordu. İnanın bir kaç gün yemek yiyemedim.

Olaya birde diğer yönden bakalım : Allah-u Teâla insanoğluna bedenini emanet olarak vermiştir ve vakti geldiği zamanda alacaktır. Biz bu bedenlerin gerçek sahipleri değiliz ki hoyratça kullanalım.

Bu durumda korumasız motosiklete binip en ufak bir şekilde vücudumuza zarar verirsek "emanete hıyanet" etmiş oluruz. Çünkü elimizden gelen tedbiri almıyoruz. Şimdi diyeceksinizki full korumayken kaza yaparsak yinemi emanete hıyanet ederiz? Hayır, o zaman durum başka, sen elinden gelen tedbiri göster sonra tevekkül et.

Bu sebeplerden yazın +30,35 derecesinde bile full koruma gezmek zorundayız. Çok terletiyor derseniz yazlık korumalar var, onlardan alınabilir. File mont vs. gibi.

10 km/h süratle bile yan yatmalarda çok ciddi yaralanmalar oluyor. Mevzu anayola çıkmayın, hız yapmayım değil yani. Benim bu konudaki görüşlerim bunlardır.:cat:

Bu 2 tekerli aletlere bineceksek bazı detayları gözardı edemeyiz :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------



@worldwideweb
Sıkma canını , her işte vardır bir hayır. Nasip meselesi bu işler. :cat:

Kanka olaya biraz daha yüzeysel bakmalısın...Bulunan ilçenin yüzölçümü ve gidiş geliş aralıklarını düşünürsek benim memleketim dahil tüm ilçelerde bu böyle...Trafik polisi inan herşeyi görseydi veya kurallar tam anlamıyla uygulansaydı bu hayat çekilmez hal alırdı...ben daha pembe bakıyorum herşeye...yazdığın şeylere katılmakla birlikte bireysel hataları yapanlar bunların bedelini her zaman öder...Motosiklet kültürü dediğimiz şey büyük şehirlerde olur eyvallah ama küçük yerde bunu aşılamak zor veya imkansızdır...

yazlık bir mekana gidince kasklı tipler sana uzaylı gibi gelecektir...ki ben Bodrum Turgutreiste kask takmazdım püfür püfür oh mis...:p


vay vay kaynak cıkmıs ortalıga tekrardan arada cıkartalım bunu boyle etrafa yaw:p:):cat::wiinkk::cherry:

Dostum ihmal etme bu bürokratik şeyleri..motorsuzluk tak etmedi mi canına...:p

[
:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:

Broşürcü mimoza...:p

ALLAH gostermesin kaza anını tasvir etmek zor , kaza anında ne kadar kırılır dokulur bılınmez tabıkıde
illaki tedbir illaki tedbir
kasksız heleki amanın cezasından gectim , kafayı taslara nasıl vurulur; kasksız isen ögrenırsin
aldırmayın kurallara uymayanlara onlar işin gırgırında
aldırmayın sen ne iş yapıyorsun kuryemısın falan muhabbetlerıne gırenlere onlar motorsiklet kültüründen haberdar olmayanlardır
ALLAH KIMSEYI CAHIL ETMESİN , CEHALETE DÜŞÜRMESİN :cat:

Herkesin canı kıymetli dostum ama dediğim gibi küçük yerlerde sanki bunlara pek önem verilmiyor gibi...Bende memleketime motorla gittiğimde Uşak...Salihli ve köyümde ...kaskı evde bırakıyorum nedense...

değerli ustalar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sifirdan-farki-km-si-garantili-bakimli/detay

arayıp 3500 için zorlasam bu motora uygunmudur siz daha iyi bilirsiniz kask felanda veriyomuş ilanda öle diyor


eve 3500 teklif edebilirsin...2009 un hangi ayında trafiğe çkma acaba...sırf Kappa çantanın ederi Sirkecide 175 gayme bugün sordum...bunlarada dikkat et tabi...eskiden olsa hayır derdim ama alım satım bedeli 35 lira olunca kesinlikle dene...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
sende adamın canını alcan vermiyosa çıldırtmaya gerek yok :queen:

Beni yanlış anladın:p
Aslında doğru ama yanlış şöyle;

Şimdi telefonda konuşuyosun..
Konuşma tarzı çok önemli karşındaki en ufak ayrıntıyı dahi kaçırmıyorsa böyle alıcaksa alsın almıyosa almasın dercesine farkettiriyo kendini..

Fiyat düşürmicek adam kendini belli eder..Örnek ben çin mali scooter sattiim.
Çok temizdi fakat servis bile 1300-1400'e zor satarsın derken ben 1750'ye sattım 1.700'e dahi vermiyodum.Ama artık sıkıldığımı farkettim çançindan..
Meta abi başta bu topiktekiler saolsun cbf'i ballandıra ballandıra anlatınca 1700'e verdim motoru:mrgreen:

Yani anlıyıcağın karşı taraf hissettiriyo ister istemez pazarlık olurmu olmaz mı:)

emrah, senin gibi olmak lazımmı bilmiyorum ama ben beceremiyorum :D birşey alacağımda x lira ise x liradan alırım onu, birşey satarkende x lira dediysem x liradan satarım :D

Ben alırken araştırırım..Karşı taraf'ın huyuna suyuna bakarım..İkna olabilcek gibiyse Bas gaza Emrah bas gaza:mrgreen:

Satarken ben bilerek 1700'lük motora 1800 fiyat çekerim..O daha söylemeden son 1750 der..Pazarlık yaparsa 1700e iner veririm:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan, - bu sefer doğru yazdım, :D hiç farkında bile değilim yanlış yazdığımın.

601 ve 717 öpücük falan:D ama pek sanmıyorum aklımda kalacağını, ama hafızası iyi arkadaşlar vardır kesin sorarım kaç kere öptüydü metehan diye :D

karabükte 7 aydır bulunuyorum, daha önce istdaydım, y.lisansa başlayıp gel-git zor olunca buraya geldik. falan filan. dediğin gibi karabük insanı çançinçondan şaşmaz :D 4bini olan da koşup şahin, doğan görünümlü şahin alıyorlar :D bir asker uğurlamasında 6 ya da 8 tam hatırlamıyorum şahin yanyana otagarda dizildi, kabus gibiydi :D bizim komşularda bile şahin var:D türkiyenin şahin deposu olmuş burası.

emrah, senin gibi olmak lazımmı bilmiyorum ama ben beceremiyorum :D birşey alacağımda x lira ise x liradan alırım onu, birşey satarkende x lira dediysem x liradan satarım :D


Türkiyenin şahin deposu mu...:queen:

İstanbul Karabük Arası Mesafe 396 KM dir...diyor oralar nası memleket hacı...güzel yerler mi...bi sahili bi çarşısı olan küçük bir yerdir Allah bilir...

Hayatında kaç kez 601 kere öpüldün hacı emin ol unutmazsın...orada yurt ortamındamısın...nasıl ortamın anlatsana biraz...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Yan sanayi parçalar arasında bile kazık ortamı var hacı...Bugün ybr aynasına Aktaş 15 dedi Sürat Motor 25...:p

Abi devir Rekabet aynı zamanda kazığa oturma devri :mrgreen:

Eminimki İst'daki Honda bile bizim burdaki Honda'dan daha insaflıdır :queen:

Bizim arkadaş artık alıştı..Motorun garantisi bittiğinden beri servisin kucağından kalkamadım diyo :p:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi devir Rekabet aynı zamanda kazığa oturma devri :mrgreen:

Eminimki İst'daki Honda bile bizim burdaki Honda'dan daha insaflıdır :queen:

Bizim arkadaş artık alıştı..Motorun garantisi bittiğinden beri servisin kucağından kalkamadım diyo :p:mrgreen:


Aslında servis kucağına oturmayı uzun zaman tavsiye ettim ama en son zamlardan sonra birde cbf gaynağına ulaşınca beyhude çabalar olduğunu anladım...
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Arkadaşlar motorun aynalarını çalmışlar :pr: Motoru geceleri dışarıda açıkta bi yerde (dükkan önü kepenge bağlıyorum) bırakıyorum.Şerefsiz herif gayet normal aynaları sökmüş götürmüş ya :pr: :pr: :pr: Görünce deli oldum.İnsan 3 kuruşluk aynaya tenezzül edermi yazık ya ... Yarın bana sirkeci yolu gözüktü .Tavsiye edeceğiniz bir ayna varmı , yoksa direk ybr aynasımı takıyım ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar motorun aynalarını çalmışlar :pr: Motoru geceleri dışarıda açıkta bi yerde (dükkan önü kepenge bağlıyorum) bırakıyorum.Şerefsiz herif gayet normal aynaları sökmüş götürmüş ya :pr: :pr: :pr: Görünce deli oldum.İnsan 3 kuruşluk aynaya tenezzül edermi yazık ya ... Yarın bana sirkeci yolu gözüktü .Tavsiye edeceğiniz bir ayna varmı , yoksa direk ybr aynasımı takıyım ?

Geçmiş olsun...3 kuruşluk dediğin ayna 45 liradan 90 lira serviste...ki harbiden işçiliği dandik...

Sürat motorda galiba 2 tanesi 50 lira...Aktaşda sorum iki honda aynasına 45 dedi...Aktaş Dudulluda uzakta...Sürat motoru arayıp soruver...ya da ybr aynası tak 20-25 lira fiyat çeker...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:13 ----------

Aydoğancım konu akabinde bir kaç site gezindim...bu işi yapan çok yerler var...varsa eş dost akraba...istediğimiz bir saplamayı yaptırırsak sıkıntımızı çözmüş oluruz ne dersin...

Mesele şu tarz istediğimiz şeyi yapabilecek kişiler ustalar vardır illaki...biraz eğimli olursa sorun kalmaz...ama 2 tane yapacak tabi..biri sola eğimli biri sağa eğimli aynayıda saplama üzerine taktıkmı olay tamamdır ne dersiniz...


örneğe bakınız...

http://www.surteknik.com.tr/www/tasarim22/urunler.asp


ve enteresandır Aktaşda beklerken depoda ürün bakılırken yanıma bir loknatcı servisi cbfci arkadaş geldi...ybr aynası takmış ama kafa zamanla oynamaya başlıyor demez mi verdi bana ayarı...yani zırt pırt elle düzeltir aşağı indirmek zorunda kalırsın dedi...ve orjinal ybr üzerinden ayna sökmüş arkadaş...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------

şu saplama nasıl 10 mm lik...buan benzer bi çalışma yapacak eş dost akrabası olan varmı...


http://www.uyarsanayi.com/TekstilMakine.html

http://www.uyarsanayi.com/urun/tekstil/SAPLAMA_7_D3-400-063.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst