ne kadar kule varsaa hepsin senin olsun dostum...:queen:
nettin makinayı aldınmı autoparktan..he daha muyane var...abarüüü...:cherry:
Dostum orada ne iş yaparsın avatardan kafamda bir tahmin var ama...solcırmısın...bende Bahriyeydim...belki sualt insanı falan olabilirsin...
Hacı aklın yolu hep bir olmuştur...ybrye kalıben torken uymuyoruz...cbr 125 genclere göre ertcısız çakma ssci genclerin hedefinden e apaçi alsak cinsel yaşamımız titreşimden bozulacak el mahkum cbfye...
Aydoğan bana adres lazım hacı...her türlü bilgiye 100 dalır çalışır...
vay totoş vay kaptın dimek makinayı...helal olsun...hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...O fren balatsı 4-5 lira buralarda...zincir seti ise dişlilerle vs orıngsız 30-35 lira..sürat motordan hepsini ayarlarız sana merak etme...arke fren balatsıda daha ben değiştirdim geçen 10 muydu 15 miydi neydi unuttum...50 liraya zincir setini ön balata arka balatanı vs hallederiz buralardan...sende fiyat alırsın Sürat Motordan...
Aslında iyi oluyor...biz ehliyeti aldık muayeneyi yaptırdık bazen kendimi enayi gibi hissediyorum kasksız bebeleri görünce...bırak .öte girsin ceza acımam...
Arkadaşlar bende Cbf 150 me kavuşmuş bulunmaktayım..
2007 model 14 bin küsürde kırmızı renkli mötürüm
Dün Bodrum Kıvrak Motora gittik tüm bakımları yapılmış bilgisayardan gösterdiler saolsun..
Ufak tefek sayılabilcek sorunlar var..
ön farda gözükmiyen ama varolan ufak bi çatlak var.Bildiğim kadarıyla 75 tl imiş..Ne zaman komple dökülürse o zaman değiştiririm
Servisete Ustanın dediği..Zincir ve dişliler 3 bin km sonra değişicek..
Aynı zamanda arka fren balatasıda değişicek..
Allah'a şükür şimdilik başka problemimiz yok
Birde herif bana kullanma klavuzu filan koltuğun altında dedi..Güvendik tamam dedik..
Didime döndüm bi açtım sadece bez var..
Honda bayiden o kitappçığı edinebilirmiyimm..
Fotolarıda yakında koyucam![]()
adamlar zaten bıkmış trafikten vatandaştan bi çay ikram edip demek burunlarından getirdin çayı...havadan sudan bahsetsen olmamıydı lo...
idare et tabi...ama servise malzemeni götürürsün en azından kucağa oturmazsın...:cat: sen yinede fiyat alırsın Sürat Motordan...
sayfa 601 de...
Bu yazıyı görünce geçnliğimi hatırladım. Üzmeyin kendinizi ya :cherry: Gençliğim dediysem de 2 sene önce17 yaşında ehliyet almak güzel bir duygudur.Tavsiye ederim .
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------
[/COLOR]
dostum hayırlısı olsun kazasız belasız bınmen dıleklerımle :wiinkk::rendeer:
vay vay kaynak cıkmıs ortalıga tekrardan arada cıkartalım bunu boyle etrafa yaw:cat::wiinkk::cherry:
Anadoluda olsun veya olmasın "motosiklet kültürü" nün yaygınlaşması için taşradaki adamın sokağa çıkma yasağı olduğu bir günde dahi full koruma ile motora bindiği gün belli bir seviyeye geliriz. Bunun içinde kim ne derse desin insan ayrımı yapmadan denetim ve yüksek cezalar şart.
Ben katılmıyorum sıcak havalarda koruma kullanılmamasına.
Geçenlerde bi topik açıldı bilmem farkettinizmi? Gerçi bi 15 dakika durduktan sonra konu silindi. Ama ben o iç kaldırıcı resimleri gördüm.ale:
Korumasız bir motosiklet sürücüsünün asfalt yanıklarını gösteriyordu. İnanın bir kaç gün yemek yiyemedim.
Olaya birde diğer yönden bakalım : Allah-u Teâla insanoğluna bedenini emanet olarak vermiştir ve vakti geldiği zamanda alacaktır. Biz bu bedenlerin gerçek sahipleri değiliz ki hoyratça kullanalım.
Bu durumda korumasız motosiklete binip en ufak bir şekilde vücudumuza zarar verirsek "emanete hıyanet" etmiş oluruz. Çünkü elimizden gelen tedbiri almıyoruz. Şimdi diyeceksinizki full korumayken kaza yaparsak yinemi emanete hıyanet ederiz? Hayır, o zaman durum başka, sen elinden gelen tedbiri göster sonra tevekkül et.
Bu sebeplerden yazın +30,35 derecesinde bile full koruma gezmek zorundayız. Çok terletiyor derseniz yazlık korumalar var, onlardan alınabilir. File mont vs. gibi.
10 km/h süratle bile yan yatmalarda çok ciddi yaralanmalar oluyor. Mevzu anayola çıkmayın, hız yapmayım değil yani. Benim bu konudaki görüşlerim bunlardır.:cat:
Bu 2 tekerli aletlere bineceksek bazı detayları gözardı edemeyiz :rendeer:
ismail bizim burada hiç bir akradaşım kask mont eldiven dizlik kullanmıyor ben mont ve kasksız kesinlikle binmiyorum benle geyik yapıyorlar sen tam broşurcüsün diye hani diyemiyorumda düştüğünüzde görüm ben sizi beddua eder gibi oluyor.hap birlikde bazen bi yere gidiyoruz sadece bende kıyafet oluyor sehir içinde kask takıyorum diye dalga geçiyorlar insanın siniri bozuluyor ama can banim canım kimsenin ne düşündüğü umrumda değil ayrıca tam koruma binice insanın kendine güveni bambaşka oluyor b,r kaç kere kıyafetsiz bindim insan tırsarak biniyorale:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:
ismail bizim burada hiç bir akradaşım kask mont eldiven dizlik kullanmıyor ben mont ve kasksız kesinlikle binmiyorum benle geyik yapıyorlar sen tam broşurcüsün diye hani diyemiyorumda düştüğünüzde görüm ben sizi beddua eder gibi oluyor.hap birlikde bazen bi yere gidiyoruz sadece bende kıyafet oluyor sehir içinde kask takıyorum diye dalga geçiyorlar insanın siniri bozuluyor ama can banim canım kimsenin ne düşündüğü umrumda değil ayrıca tam koruma binice insanın kendine güveni bambaşka oluyor b,r kaç kere kıyafetsiz bindim insan tırsarak biniyorale:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:
değerli ustalar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sifirdan-farki-km-si-garantili-bakimli/detay
arayıp 3500 için zorlasam bu motora uygunmudur siz daha iyi bilirsiniz kask felanda veriyomuş ilanda öle diyor
Motor temiz dememe gerek yok yeniymiş zaten
Bence Motor sana yakınsa yüzyüze yap pazarlığını..
Ben telefonda 300 tl indirim yaptırdım:mrgreen:
Sıkı pazarlık ederim..Sende sıkı pazarlık et.Halinden yakın biraz eminimki bi güzellik yapıcaktır..
Örnek yaşınızı bilmiyorum..
Öğrenciyseniz..Harçlıklarımı biriktirdim..Bu tür
İşletme sahibiyseniz ki ben öyle yaptım..Sezon açılıyo efesten falan bi sürü mal çektim..Borçlar falan filan
Sıkışık olmasa motorun sahibinin 2 bindeki motorunu saticağini sanmam şansını dene:wiinkk:
adamda buraya üyeymiş okuyomuş bunu ben arayınca 4000 diomuş :mrgreen:
Oda mümkün tabi :mrgreen::mrgreen:
Ama şöyle bişeyde var
Ben önce arkadaşa arattım..
2900'den aşşa inmem dedi normal konuşmada:mrgreen:
Sonra ben bi aradim yok böyle yok şöyle yok para sağa sola gidicek nakit keş para:cherry:
Adam 3 binden 2700 e indi..Hala pazarlık peşindeyim..
Bodrum uzak masrafım olcak 2600 olsun:mrgreen:
Onada kusura bakma dedi tamam dedim anlaştık verme motoru kimseye:queen:
Sahibindende yapmışım pazarlık bak:mrgreen:
sadece cvp'ı kopyalıyım
anlıyorum ama motorumu her 750 km yagı degiştirdim dahası buzamana kadar 16 17 defa yagı değişip bakımını sorunsuz yaptırdım servisinde bilg kayıtlı hepsi arka lastik yeni marş dinomusu yeni kappa 35 çanta yeni 1depo benzinle 570 km yol yapıyın dahası ne diyeyim sana şimdiden hayırlı alısverişler hocam son fiyat olarak ta 2850
hocam ben çok ağız yapmam ararım anlatırım durumu kardeş vericeksen motora bakmaya gelicem yok vermem diosan kolay gelsin hayırlı satışlar![]()
O zaman adamın o anki haline kalmış bişey diyemem
Bende tam tersi bişeye kafamı taktım mı bitti ya onu yapıcam..![]()
Aynayı değiştirmek içindemi servise gideceksin abicim yahu ? Çevireceksin çıkacak, hiçbir zorluğu yok ki.:cherry:
Yakında benzin deposunun kapağını açamıyorum servise gidecem dersen şaşırmam :queen::queen:
erdi kardeşim ayna süpermiş ya ucuz bulunursa alınırı aslında...
mete abide servise gitmişyaw bugun servise japonlar gelcekmiş orası kalabalıktır mete abinin aynalarına bakmazlar
erdiyle sabah gittik servise ordan biliyorum bileydik haber veriridik...
Metehan abi Parça fiyatları çok güzelmiş ya
Benin eski çan çinlo kafa kafaya:mrgreen:
Dağıldığım taraflarımı toparladığımda arıcam abi..
Servisten korkar oldum ha bire geçiriyolar..Eski motordada öyle yaptıydılar
Bi dahaki geldiğimde seni arar rahatsız ederim emin olabilirsin..Hem benim içinde iyi olur.Yol çalışması olduğundan yolları baya bi karıştırdım![]()
Merhaba,
Arkadaşlar ailemle görüştüm ve sonunda motor olayında ikna oldular evet, ben bu haberi sevinçle paylaşacağımı düşünürken babamdan bir uyarı ile hevesim yarıda kaldı. Motor almama babam izin veriyor fakat para biriktirerek elimdeki imkan ile hangisini alabiliyorsam onu almamı önerdi. Krediye izin verilmiyor...
Bittim benale:
Anadoluda olsun veya olmasın "motosiklet kültürü" nün yaygınlaşması için taşradaki adamın sokağa çıkma yasağı olduğu bir günde dahi full koruma ile motora bindiği gün belli bir seviyeye geliriz. Bunun içinde kim ne derse desin insan ayrımı yapmadan denetim ve yüksek cezalar şart.
Ben katılmıyorum sıcak havalarda koruma kullanılmamasına.
Geçenlerde bi topik açıldı bilmem farkettinizmi? Gerçi bi 15 dakika durduktan sonra konu silindi. Ama ben o iç kaldırıcı resimleri gördüm.ale:
Korumasız bir motosiklet sürücüsünün asfalt yanıklarını gösteriyordu. İnanın bir kaç gün yemek yiyemedim.
Olaya birde diğer yönden bakalım : Allah-u Teâla insanoğluna bedenini emanet olarak vermiştir ve vakti geldiği zamanda alacaktır. Biz bu bedenlerin gerçek sahipleri değiliz ki hoyratça kullanalım.
Bu durumda korumasız motosiklete binip en ufak bir şekilde vücudumuza zarar verirsek "emanete hıyanet" etmiş oluruz. Çünkü elimizden gelen tedbiri almıyoruz. Şimdi diyeceksinizki full korumayken kaza yaparsak yinemi emanete hıyanet ederiz? Hayır, o zaman durum başka, sen elinden gelen tedbiri göster sonra tevekkül et.
Bu sebeplerden yazın +30,35 derecesinde bile full koruma gezmek zorundayız. Çok terletiyor derseniz yazlık korumalar var, onlardan alınabilir. File mont vs. gibi.
10 km/h süratle bile yan yatmalarda çok ciddi yaralanmalar oluyor. Mevzu anayola çıkmayın, hız yapmayım değil yani. Benim bu konudaki görüşlerim bunlardır.:cat:
Bu 2 tekerli aletlere bineceksek bazı detayları gözardı edemeyiz :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------
@worldwideweb
Sıkma canını , her işte vardır bir hayır. Nasip meselesi bu işler. :cat:
vay vay kaynak cıkmıs ortalıga tekrardan arada cıkartalım bunu boyle etrafa yaw:cat::wiinkk::cherry:
[
:..adımı broşurcüye çıkardılar:queen:
ALLAH gostermesin kaza anını tasvir etmek zor , kaza anında ne kadar kırılır dokulur bılınmez tabıkıde
illaki tedbir illaki tedbir
kasksız heleki amanın cezasından gectim , kafayı taslara nasıl vurulur; kasksız isen ögrenırsin
aldırmayın kurallara uymayanlara onlar işin gırgırında
aldırmayın sen ne iş yapıyorsun kuryemısın falan muhabbetlerıne gırenlere onlar motorsiklet kültüründen haberdar olmayanlardır
ALLAH KIMSEYI CAHIL ETMESİN , CEHALETE DÜŞÜRMESİN :cat:
değerli ustalar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sifirdan-farki-km-si-garantili-bakimli/detay
arayıp 3500 için zorlasam bu motora uygunmudur siz daha iyi bilirsiniz kask felanda veriyomuş ilanda öle diyor
sende adamın canını alcan vermiyosa çıldırtmaya gerek yok :queen:
emrah, senin gibi olmak lazımmı bilmiyorum ama ben beceremiyorumbirşey alacağımda x lira ise x liradan alırım onu, birşey satarkende x lira dediysem x liradan satarım
![]()
metehan, - bu sefer doğru yazdım,hiç farkında bile değilim yanlış yazdığımın.
601 ve 717 öpücük falanama pek sanmıyorum aklımda kalacağını, ama hafızası iyi arkadaşlar vardır kesin sorarım kaç kere öptüydü metehan diye
karabükte 7 aydır bulunuyorum, daha önce istdaydım, y.lisansa başlayıp gel-git zor olunca buraya geldik. falan filan. dediğin gibi karabük insanı çançinçondan şaşmaz4bini olan da koşup şahin, doğan görünümlü şahin alıyorlar
bir asker uğurlamasında 6 ya da 8 tam hatırlamıyorum şahin yanyana otagarda dizildi, kabus gibiydi
bizim komşularda bile şahin var
türkiyenin şahin deposu olmuş burası.
emrah, senin gibi olmak lazımmı bilmiyorum ama ben beceremiyorumbirşey alacağımda x lira ise x liradan alırım onu, birşey satarkende x lira dediysem x liradan satarım
![]()
Yan sanayi parçalar arasında bile kazık ortamı var hacı...Bugün ybr aynasına Aktaş 15 dedi Sürat Motor 25...![]()
Abi devir Rekabet aynı zamanda kazığa oturma devri :mrgreen:
Eminimki İst'daki Honda bile bizim burdaki Honda'dan daha insaflıdır :queen:
Bizim arkadaş artık alıştı..Motorun garantisi bittiğinden beri servisin kucağından kalkamadım diyo:mrgreen:
Arkadaşlar motorun aynalarını çalmışlarr: Motoru geceleri dışarıda açıkta bi yerde (dükkan önü kepenge bağlıyorum) bırakıyorum.Şerefsiz herif gayet normal aynaları sökmüş götürmüş ya
r:
r:
r: Görünce deli oldum.İnsan 3 kuruşluk aynaya tenezzül edermi yazık ya ... Yarın bana sirkeci yolu gözüktü .Tavsiye edeceğiniz bir ayna varmı , yoksa direk ybr aynasımı takıyım ?