Arkadaşlar gün içinde bujileri alacağım firmayı aradım. Kaçta kapatıyorsunuz iş çıkışı gelip bujileri alacağım dedim, 7'de kapatıyorlarmış. Tamam bekleyin geleceğim 7'den önce dedim.
Benim mesai bitimi olan 6,30'da bujileri almaya yola çıktım. 7'de ostime vardım ama bi 10-15 dakika adres arayınca dükkan kapatmış, yarına kaldı, o kadar yol teptik 10 dakika için boşa gitti
r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------
Kardeş geçmiş olsun.
ale: Şerefsiz çok şehirde.
En uygun çözüm YBR aynaları.
Bu yazdıklarını okuyunca ebayden sipariş geçtiğim şu afilli aynalardan yana korktum yahu.
Motorun üstünde bırakırsak götürürler harbiden. Hergün aynaları söküp evemi getireceğiz yahu ? :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------
Abicim sanayide bir şekilde yaptırılır bu aparat. Ama bahsettiğin gibi uğraşacak adam lazım. Benim sanayi tarafında pek tanıdığım yok. Tanıdığı olan arkadaşlar varsa faydalı olabilir.
Yalnız tahminimce o arada bir ek parça, görüntü olarak pek hoş durmayabilir.
Çıkıntılı olursa hiçbir işe yaramaz. Deneyip görmek lazım.
Benim mesai bitimi olan 6,30'da bujileri almaya yola çıktım. 7'de ostime vardım ama bi 10-15 dakika adres arayınca dükkan kapatmış, yarına kaldı, o kadar yol teptik 10 dakika için boşa gitti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------
Arkadaşlar motorun aynalarını çalmışlarr: Motoru geceleri dışarıda açıkta bi yerde (dükkan önü kepenge bağlıyorum) bırakıyorum.Şerefsiz herif gayet normal aynaları sökmüş götürmüş ya
r:
r:
r: Görünce deli oldum.İnsan 3 kuruşluk aynaya tenezzül edermi yazık ya ... Yarın bana sirkeci yolu gözüktü .Tavsiye edeceğiniz bir ayna varmı , yoksa direk ybr aynasımı takıyım ?
Kardeş geçmiş olsun.
En uygun çözüm YBR aynaları.
Bu yazdıklarını okuyunca ebayden sipariş geçtiğim şu afilli aynalardan yana korktum yahu.
Motorun üstünde bırakırsak götürürler harbiden. Hergün aynaları söküp evemi getireceğiz yahu ? :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------
Aydoğancım konu akabinde bir kaç site gezindim...bu işi yapan çok yerler var...varsa eş dost akraba...istediğimiz bir saplamayı yaptırırsak sıkıntımızı çözmüş oluruz ne dersin...
Mesele şu tarz istediğimiz şeyi yapabilecek kişiler ustalar vardır illaki...biraz eğimli olursa sorun kalmaz...ama 2 tane yapacak tabi..biri sola eğimli biri sağa eğimli aynayıda saplama üzerine taktıkmı olay tamamdır ne dersiniz...
Abicim sanayide bir şekilde yaptırılır bu aparat. Ama bahsettiğin gibi uğraşacak adam lazım. Benim sanayi tarafında pek tanıdığım yok. Tanıdığı olan arkadaşlar varsa faydalı olabilir.
Yalnız tahminimce o arada bir ek parça, görüntü olarak pek hoş durmayabilir.
Çıkıntılı olursa hiçbir işe yaramaz. Deneyip görmek lazım.