Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bir ihale açsak 10'u yine tamamlaya bilirmiyiz. istanbuldanda alabiliriz sadece ist olanlarlada yapabiliriz.

Arkadaşlar forumu sıkı takip edemedim bende buji almak istiyorum.Ne yapmalıyım? :) Fiyatı uygun olursa ben 2 tane alabilirim.

Arkadaşlar, ben de hergün düzenli olarak bakamıyorum. Buji işini sonlandırmışsınız. 2. parti yaparsanız bana +2. (Hani çok almak isteyen çıkarsa:pr:)



Yoğun talep üzerine ikinci parti 10'lu buji listesi :) :cherry:

NGK CPR9EA-9 Buji isteyenler Listesi
(Uzun yol veya yüksek sıcaklıklarda, yaz aylarında kitapçığın tavsiye ettiği ama hiçbiryerde bulamadığımız bujilerden)

En az 10'lu paket satın alabiliyoruz.
Firmadan gelen fiyata göre 10lu kutuyu 118 liraya alacağım.
Bir adetinin fiyatı 10 TL + KDV yani 11,8 TL.

Sayıyı 10'a tamamlayınca ben ürünleri buradaki toptancı firmadan alıp sizlere kargolayacağım arkadaşlar. Varmı başka almak isteyen ?

1- htokac -- 1 Adet
2- -ibrahim------ 2 Adet
3- mmucit ---- 2 Adet
--------Toplam : 5 Adet
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
bende iridyum var gerek yok heralde :p

aydoğan senin zincir bayağı hızlıymış. ben edirneye gitmeden o gelmiş bile:)

ama hava sakat otobüse talim galiba :pr:
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
arkadaşlar motor icin en iyi yag 15 /50 veya 10/ 40 bundan şaşmayın 20 50 tek silindir makinalara kalın gelir.benim tercigim 15/ 50 dir .herkese selam.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bende iridyum var gerek yok heralde :p

aydoğan senin zincir bayağı hızlıymış. ben edirneye gitmeden o gelmiş bile:)

ama hava sakat otobüse talim galiba :pr:

Barış kardeşim, eğer cidden iridyum buji takmışsan bizim motor için sakat bir durum var. Çünkü bizim motora uyan iridyum yada platin buji yokmuş.
Sen daha iyi bilirsin fakat dişleri uyuyor diye taktığımız bujiler motorun çalışma ısısına vs. gibi etkenlere uyum sağlayamayacağı için zarar verebilir.

NGK firmasına "bizim motorlara uygun iridyum buji varmı?" diye mail atmıştım, NGK'dan gelen yanıtı tekrar paylaşayım.

SAYIN AYDOGANX,

ÖNCELİKLE NGK MARKAMIZA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİ VE DUYDUĞUNUZ GÜVEN İÇİN SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİZ.

MOTORUNUZ İÇİN KULLANMANIZ GEREKEN BUJİ CPR8EA-9 VEYA CPR9EA-9 DUR. BU BUJİLER YAPI OLARAK ÖZEL BUJİDİR. STANDART BUJİLERDEN DAHA FARKLI ÇALIŞMA ÖZELLİĞİ VARDIR. BU BUJİLERİN DAHA ÜSTÜN TEKNOLOJİSİ YOK. CPR8EA-9 KODLU BUJİYİ SOĞUK VEYA SERİN AYLARDA KULLANMANIZI, CPR9EA-9 KODLU BUJİYİ DE YAZIN SICAK HAVALARDA KULLANMANIZI TAVSİYE EDİYORUZ.

MOTORUNUZLA GÜVENLİ VE SAĞLIKLI SÜRÜŞLER DİLİYORUZ.

SAYGILARIMLA
SERDAR ÇAKIR
FCS DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
NGK TÜRKİYE GENEL DİSTRİBÜTÖRÜ

Oring zincirinde hayırlı olsun. Montajı yaptıktan sonra görüşlerini paylaşırsan sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
aslında ben servis ne takarsa gücenirim...ama performansa olmasada çalışmadaki verime etkisi olacağına inanıyorum...

130 riskinide sizlerle paylaşmak için almıştım...:cat:



Demek Japon mühendisleri bu işleri bilmiyormuş...bence arkadaki nesneyi hisseden bir donanımla doğuyor o bölgenin çocukları o zaman...:phavası suyundan olsa gerek...:p



ok biraderim...:cat:

aynen oyle egenın havasından suyundan oyle oluyo galıbam:):) ne gerek varkı takın aynayı malıyetı yukseltıyon sok takma buraya geldıgınde zaten kunlanılmıyor demı ama yada en azından bızım buralara aynasız motor ıhrac etseler barı salaklar :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

aynalar resmen iğrenç. ne zamandır değiştiricem hep unutuyorum. nikelajı pek sevmem.

aynen +1 nedır yanı bu cruıser mıdır yoksa chopper mı yanıde nıkelajlı ayna yapıon be honda :cyclopsan
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yuh arkadaş sizin çeneniz amma düşükmüş :D oku oku bitmedi kaç saattir :D

öncelikle cpr6ea kodlu buji olayına değineyim, istanbula gittiğimde servis ile bu konuyu görüştüm cprxea da x'in artması ile ısınma süresinin de artması anlamına geliyor ve de doğal olarak ne kadar yüksek ile uzun süre kullanım ve sıcak havada artı oluyor. aynı şey tam tersinde de geçerli. cpr8ea kodlu bujide bile marş basmıyor şikayeti çok alınca buji cpr6ea takmaya başlamış ve bu şikayetler azalmış. ve tabi 6ea 13 lira 8ea 20 lira sercis fiyatı. taktıranlar bundan dolayıda 6ea yı tercih ediyorlarmış genellikle. yani ortada kasıtlı birşey yok, tek sorun tarafıma cpr6ea takıldığında bilgi verilmemesiydi benim bunu sonradan öğrenmemdi.

cpr9ea için ise, aydoğanın da belirttiği gibi performans artışı beklemeyin. ama benim yakıtı düşürdü. uzun yol gezilerimde 4 litreye yakın yakardım, 9ea yı taktıktan sonra ist izmir karabük yaptım yaklaşık 2600 km, ortalama 3,5 litre yaktı. hatta istanbulda kullandığım depo da 3 litre yaktı. - istanbulda iken ki değerlerime baktığımda eskilere 2.8 ile 3,5 arasında, karabüğe geldikten sonraki değerlerim 3,5 ile 4,2 arasında. bu işi de çözemedim :D istanbulun havası bile bir başka arkadaş-. ama tabi bu yakıtta düşmeyi jr yaşarmı bilmiyorum :D daha ne kadar düşsün yakıt, el insaf. marş sorunu yaşarmıyım diye sormayın ben hiçbir zaman yaşamadım o sorunu, en soğuk havada dahi.

cbf şişme yaparmı diye sormuştu bir arkadaş, yazın ortasında öğlen istdan çıkarak konya ereğliye artçı ile devamlı dipgaz şeklinde 800 km gittik birşey olmadı. ve bu motorla kontak kapatmadan 1200 km civarı yapan birini tanıyorum -mutluhan servisten- yağı kontrol altında olduğu sürece sıkıntı çıkarmayacak bir motor.

jr, ybr aynaları taktırdım bende 1 ay önce 5-6 cm çıkıntı yapıyor ve bu artık arkayı görmeyi sağlıyor :D kolu çekme eğilme büülme derdi yok. ayrıca cihan yakıt konusunda ekoldü, onunla yarışma :D yedek dahil 530 km gitmişti yanlış hatırlamıyorsam. nerdeyse benim iki katım yol gidiyordu bi depoyla :D

aydoğan ebaydanmı aldın aynaları? şekilli aynalarmış.

atakf1, hala facebook'u olmayanlar var merak etme, 70 yaşındakilerin bile var demişsin ama hala o pazarın parçası olmak istemeyenler var ;)

metahan, şimdi bulamayacağım için geri sayfalarda sorayım dedim, bizim motorun ön cam kaç kuruştu o yan sanayicide?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yuh arkadaş sizin çeneniz amma düşükmüş :D oku oku bitmedi kaç saattir :D
:mrgreen::mrgreen: Hakkaten yahu, üzerinde konuşulacak bir konuda kaptırınca sayfalar ard arda atlıyor :)


aydoğan ebaydanmı aldın aynaları? şekilli aynalarmış.
Evet ebayden aldım. Çekik gözlü kardeşler sağolsunlar. Aynalar HongKong'dan geliyor ama biliyorsun benim için hepsi Çin malı :cherry:

metahan, şimdi bulamayacağım için geri sayfalarda sorayım dedim, bizim motorun ön cam kaç kuruştu o yan sanayicide?

Yanlış hatırlamıyorsam 50 liraydı. Anesmotorda olması lazım.
Yan sanayicide uzun cam varmıydı hatırlayamadım ben ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:04 ----------

Yazmayı unutmuşum. Buji hakkındaki detayları paylaştığın için teşekkürler Ekmel :rendeer:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ekmel, cihanın küçük arka dişliyle yaptığı değerdir o :) benimse orijinal dişliyle 2 kişilik değerim 414 yedek. yakıt demeyin bana aldırmayın 9 luk bujiyi :mrgreen:

ybr aynasının yeni modeli mi senin taktığın ekmel?

kaç paraya nereden alırız?

diş tutmama derdi var mı?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
elvis sağolasın aynı yerden tutunca aradaki uzunluk farkı çok güzel belli olmuş zahmet oldu. sadece aralardan geçmek zorlaşır.

ben de istiyorum bu aynalardan nereden kaça alırım? diş sorunu var mı?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
İsmail abi ben bir tane buji istiyorum. Ama bir gün gerçek bi endurocu olduğumda F 650me alacam çift bujileri twin spark...:cherry:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
elvis sağolasın aynı yerden tutunca aradaki uzunluk farkı çok güzel belli olmuş zahmet oldu. sadece aralardan geçmek zorlaşır.

ben de istiyorum bu aynalardan nereden kaça alırım? diş sorunu var mı?

herhangı bır dıs sorunu yok sıp diye uydu . yan sanayı satan alanya sanayıden çiftinı 17,5 lıraya aldım
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
NGK CPR9EA-9 Buji isteyenler Listesi
(Uzun yol veya yüksek sıcaklıklarda, yaz aylarında kitapçığın tavsiye ettiği ama hiçbiryerde bulamadığımız bujilerden)

En az 10'lu paket satın alabiliyoruz.
Firmadan gelen fiyata göre 10lu kutuyu 118 liraya alacağım.
Bir adetinin fiyatı 10 TL + KDV yani 11,8 TL.

Sayıyı 10'a tamamlayınca ben ürünleri buradaki toptancı firmadan alıp sizlere kargolayacağım arkadaşlar. Varmı başka almak isteyen ?

1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- Muratcan7 --- 2 Adet
5- zeki cbf------ 1 Adet
6- Mete_han-----2 Adet
--------Toplam : 10 Adet

İsmail abi ben bir tane buji istiyorum. Ama bir gün gerçek bi endurocu olduğumda F 650me alacam çift bujileri twin spark...:cherry:

Arkadaşlar, ilk 10'lu listeden "muratcan7" bana mesaj atmış, bujilerini almaktan vazgeçmiş. Diğer arkadaşlardan isteyenleri ilk 10'lu ürün listesine dahil ediyorum.

Listenin son hali
1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- Muratcan7 --- 2 Adet "İPTAL"
5- zeki cbf------ 1 Adet
6- Mete_han-----2 Adet
7- mmucit-------2 Adet
8--ibrahim-------1 Adet (13 adet buji alabilirsem göndereceğim)
9- htokac--------1 Adet (13 adet buji alabilirsem göndereceğim)

--------Toplam : 13 Adet

Yarın bujileri almaya firmaya gittiğimde eğer 13-14 gibi adetlerde alabilirsem, listenin sonundaki arkadaşlarada gönderirim.
Sadece 10'lu kutudan başka satışları yoksa (ki bana mailde ve telefonda söylenilen bu yönde), ilk 10 adet bujiyi gönderirim, listenin sonundakiler başka bahara kalır :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

elvis sağolasın aynı yerden tutunca aradaki uzunluk farkı çok güzel belli olmuş zahmet oldu. sadece aralardan geçmek zorlaşır.

ben de istiyorum bu aynalardan nereden kaça alırım? diş sorunu var mı?

Nereden alacağının adresi belli Evren. :) Ankara'da yıbadan başka bu aynaları bulmak zor. Yıbadaki dükkanları dolaşıp en ucuzunu bulmak lazım.
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail son 2 seferdir gördüğüm muameleden sonra yiba benim için bitmiştir. 2 katına alırım, internetten alırım. senin aynalar hele bir gelsin de ona göre hareket edelim.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
ismail son 2 seferdir gördüğüm muameleden sonra yiba benim için bitmiştir. 2 katına alırım, internetten alırım. senin aynalar hele bir gelsin de ona göre hareket edelim.

üstad hayırdır noldu ya nıcın oyle soyledınkı nabmıs yıbadakı vıcdansızlar:bounce:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
2. liste iptal gözüküyor şimdilik.
Talep olurda eğer ikinci 10'lu tamamlanırsa 2. sıradaki yerini koruyorsun :)

hmm pardon bu yazdığını ben 2. liste sanmıştım,demek 1. parti daha bitmedi.Yaw bunu yazarken kurtlar vadisini izliorm ya illegal bişey yazıyo gibi hissetim kendimi:cherry: saygılar
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst