Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
tamam kanka çok şık duruyor...kullanışlıdır inşallah...fiyatıda uygundur inşallah...


fiyatlar az uçuk kanka...:p Marka KOSO...


http://www.sahibinden.com/koso_marka_unuversal_ayna-88WQQaXQQ23266901WQQpXQQdisplayitem


http://www.sahibinden.com/mavi_camli_spor_ayna-00WQQaXQQ23820999WQQpXQQdisplayitem

O yazanlardan biraz daha uygun fiyata aldım.
Ama ybr aynasına göre pahalı orası kesin.

Bakalım aynalar gelince detaylıca ele alırız bu konuyu tekrar.

İyi geceler herkese...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ben de bu aynalardan muzdariptim ama artık alıştım, kolumu görmezsem rahat edemiyorum:mrgreen:

Ama bizim orjinal aynaların kör noktası çok, bu nedenle küçük çukur(yoksa tümsek miydi :silent:) ayna da taktım. Dikkat edersem, kör noktaları da gösteriyor ama gündüz vakti çokda dikkatimi çekemiyor çünki çok ufak gösteriyor. Bununla beraber farları yanan araçları görmede sıkıntı yok. Demekki gündüzleyin uzun far açık olmalı.
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
ooo velomoto ...güzel siteymiş...:) sağol...valla estetikden yana sıkıntım yok...tek isteğim arkayı göreyim...buji işini çözdük aynayıda çözdük...ne kaldı geriye beyler...:p

güvenilir ve ilgili firma sağolsunlar cbf imin sticker ve sinyal lerini alırken bayağı yardımcı oldular
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
mete-han ustam orjinal aynalar duruyor yarın aynaları yan yana koyar fotosunu gonderirim nasip olursa
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete-han ustam orjinal aynalar duruyor yarın aynaları yan yana koyar fotosunu gonderirim nasip olursa

canım kardeşim birde ölç biç senden ricam...ilanlarda eski ve yeni tip ybr aynası diyor...sendeki eskimi yeni tip mi ybr aynası acaba birde bu soruya cevap yazarsan sevinirim...arada bariz fark diyorsan böyle uğraşmayız...ybr eski tip kısa gibi..yeni tip az uzun gibi...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
ulan Barış makinana yapmadığın görsellik aksesuar modifiye kalmadı...bir aynaya el atmadın ya şaşıyorum sana...uzun yola çıkan sensin ayna en çok sana lazım...bi yol göstermedin bize...:pr:


usta kosoları araştırdım. çakmaları çok var piyasada. orjinali aleminyumdan ve yurtdısında 50 dolar civarına satılıyor. çakmaları ise 10 euro.

niye burdaki çakmasına 75 tl vereyimki. gerekirse getirtme olayına bakarız. aydoğan eline bi alsın görelim de .
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
teşekkür ederim
Ne demek:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:50 ----------

Arkadaşlar, ben de hergün düzenli olarak bakamıyorum. Buji işini sonlandırmışsınız. 2. parti yaparsanız bana +2. (Hani çok almak isteyen çıkarsa:pr:)

Kargo konusunda ise ptt en ucuzu herhalde. 1 kiloya kadar 3 tl ve merak etmeyin, sıkıntısız. Adamların adres bulamama gibi dertleri yok :) (Bir iki defa başıma geldide, bizim sokak ismi 123 sok. olmuş. Kargonun haberi yok. Sonrası Murat gitsin alsın koca paketi.)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
2wm18ue.jpg


Agalar dün Anes motora gittim yağ mevzusunu konuştum.Koydukları yağın resmini cektim ellerinde shell den aldıkları yazıda varmış mail atacaklar bana attıklarında paylaşırım ve orda motorunu ordan almış 24.000 km olan bir kullanıcı ile de konuştum abartı egzos takrıyordu CBF150 si vardı. Ben bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar dedi.

Orda teknik ekipten Hakan Bey vardı onunla konuştuk Honda'dan da Shellden de onay aldık biz bunu kullanırken dediler. Shellin bu yağı bilinmiyor 20w-50 araba yağıda var bunun gibi motor yağıda var bilmedikleri için böyle demişlerdir dediler.

Bilginize :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:24 ----------

Anesten Gelen Bilgiler:

2mfhj4p.jpg


95rcqx.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bu yağ mineral yağ içerisnde katkılar varmış..Ayrıca sadece API-SG düzeyinde Standartlar ve spesifikasyonlar açısından cbf 'e uygun mudur..? Bence mineral bazlı yağlar içersinde katkıda var dense motorda yağ eksilmesi yapabilirler.. En azından yarı sentetik yağ özellikle yaz aylarında da tam sentetik kullanmakta yarar vardır.. Burda yine ticari kaygı var bu yağ 10 TL altındadır..Servis koyar..

..Yeni ürün galiba hiçbir yerde görmedim..
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu yağ mineral yağ içerisnde katkılar varmış..Ayrıca sadece API-SG düzeyinde Standartlar ve spesifikasyonlar açısından cbf 'e uygun mudur..? Bence mineral bazlı yağlar içersinde katkıda var dense motorda yağ eksilmesi yapabilirler.. En azından yarı sentetik yağ özellikle yaz aylarında da tam sentetik kullanmakta yarar vardır.. Burda yine ticari kaygı var bu yağ 10 TL altındadır..Servis koyar..

..Yeni ürün galiba hiçbir yerde görmedim..

Bu gune kadar kurye motorlarından bir sürü motosikletin motoru yenilendi garanti kapsamında hic birinde de yağdan kaynaklıdır garanti dışıdır gibi ibare gelmedi sonucta biz onayı Honda Türkiyeden alıyoruz. 10 tl için müşterilerimiz mağdur etmek isteyiz dediler ha bu yağı koyup 10w40 koyduk deseniz anlarım ama biz herseyi şeffaf yapıyoruz. Kullandığımız yağlar burada faturadada belirtiriz kullanıcı ila ben 10w40 yada 15w50 isterim dersede hayır demeyiz dediler. Bu yağın onayını hem Shell den hemde Honda da onayını aldıktan sonra kullanıyoruz kendi kafamıza ucuz olsun diye sectiğimiz bir yağ değil dediler.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar, ben de hergün düzenli olarak bakamıyorum. Buji işini sonlandırmışsınız. 2. parti yaparsanız bana +2. (Hani çok almak isteyen çıkarsa:pr:)

Kargo konusunda ise ptt en ucuzu herhalde. 1 kiloya kadar 3 tl ve merak etmeyin, sıkıntısız. Adamların adres bulamama gibi dertleri yok :) (Bir iki defa başıma geldide, bizim sokak ismi 123 sok. olmuş. Kargonun haberi yok. Sonrası Murat gitsin alsın koca paketi.)

İkinci parti bujiler için senin +2 ile birlikte toplam 4 oldunuz. 10'a tamamlanırsa duruma bakarız.

2wm18ue.jpg


Agalar dün Anes motora gittim yağ mevzusunu konuştum.Koydukları yağın resmini cektim ellerinde shell den aldıkları yazıda varmış mail atacaklar bana attıklarında paylaşırım ve orda motorunu ordan almış 24.000 km olan bir kullanıcı ile de konuştum abartı egzos takrıyordu CBF150 si vardı. Ben bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar dedi.

Orda teknik ekipten Hakan Bey vardı onunla konuştuk Honda'dan da Shellden de onay aldık biz bunu kullanırken dediler. Shellin bu yağı bilinmiyor 20w-50 araba yağıda var bunun gibi motor yağıda var bilmedikleri için böyle demişlerdir dediler.

Bilginize :)

@zenon
İyi olmuş sorduğun, sağolasın, bizde bilgilenmiş olduk. Kullandıkları yağ muhtemelen yeni üretim. Ben şahsen Shellin Türkiye madeni yağ distibitörünün websitesinde (http://www.omf.com.tr/1/urun_gruplari/Otomotiv_Urunleri.html) bu ürünü göremedim. Bu yüzden araba yağı olma ihtimali var demiştim.
Ama kutudan görünen motosiklet yağı.

Yalnız yinede şu durum dikkat çekici, bu yağ mineral yağ yani yarı sentetik yada tam sentetik yağ değil.

Gerçi kullanma kılavuzundaki standartları karşılıyor fakat yinede ben olsam "motor ömrü için" en azından yarı sentetik yağlardan tercih ederim.

Aşağıdaki bağlantıda bu konu hakkında güzel bilgiler var:

Yağlar Normal-Yarı sentetik ve Tam sentetik yağlar üzere 3e ayrılmaktalar.

Normal yağlar petrol ayrışımı sonucu ortaya çıkan yağdır.

Yarı sentetik yağlar laboratuvar ortamında oynamış eklemeler çıkartmalar yapılmış yağlardır normal yağlara göre tercih edilmesi iyidir.

Sentetik yağlar
ise tümüyle laboratuvar şartlarında oluşturulmuş üretilmiş yağlardır.En kaliteli yağ sınıfı denilebilir ve tabi fiyatıda (=.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...yag-kalite-standartlari-servis-siniflari.html
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Rodajı bu yağ ile yaptım zararı varsa zaten allahına kadar işlemiştir motora ve ben motoru cok uzun sureli ve yüksek devirli kullanmıyorum uzun yolda dedğini düşüne bilirim ama ben tatmin oldum şimdilik kullanmaya devam edicem.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
usta kosoları araştırdım. çakmaları çok var piyasada. orjinali aleminyumdan ve yurtdısında 50 dolar civarına satılıyor. çakmaları ise 10 euro.

niye burdaki çakmasına 75 tl vereyimki. gerekirse getirtme olayına bakarız. aydoğan eline bi alsın görelim de .

alsın o zaman bizde görelim...ama bişey diyim bunları makinaya takarsanız yürütebilirler..sakat bi yere koyduğunuz an güm...ırgız çok...en azından dikkat çekmesek...


Sürat Moto Coşkun Abiyi aradım...(0212 522 96 78)Yeni tip ybr aynalarının gayet güzel olduğunu ve sıklıkla kullanıldığını yazdı cbf 150 lerde...25 lira dedi ...eski takım değil...yeni takım ybrler bu iş için uygunmuş...uygun bir zaman gideyim...sizinde aklınızda olsun...:cat:

Ne demek:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:50 ----------

Arkadaşlar, ben de hergün düzenli olarak bakamıyorum. Buji işini sonlandırmışsınız. 2. parti yaparsanız bana +2. (Hani çok almak isteyen çıkarsa:pr:)

Kargo konusunda ise ptt en ucuzu herhalde. 1 kiloya kadar 3 tl ve merak etmeyin, sıkıntısız. Adamların adres bulamama gibi dertleri yok :) (Bir iki defa başıma geldide, bizim sokak ismi 123 sok. olmuş. Kargonun haberi yok. Sonrası Murat gitsin alsın koca paketi.)

ptt kargo evet...Aydoğan bunuda bi düşün hacı...valla 2-2.5 liraya bile getirir ptt kargo ...ha ne zaman gelir ayrı mevzu...:p yavaş yavaş trenle tın tınmı getirirler artık bilinmez...ptt ile para yollamada ucuz...ben severim peteteyi...

2.partiyi açsana Aydoğan...isim sıralaması falan...

Aydoğan bi 2.parti yapar artık...

2wm18ue.jpg


Agalar dün Anes motora gittim yağ mevzusunu konuştum.Koydukları yağın resmini cektim ellerinde shell den aldıkları yazıda varmış mail atacaklar bana attıklarında paylaşırım ve orda motorunu ordan almış 24.000 km olan bir kullanıcı ile de konuştum abartı egzos takrıyordu CBF150 si vardı. Ben bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar dedi.

Orda teknik ekipten Hakan Bey vardı onunla konuştuk Honda'dan da Shellden de onay aldık biz bunu kullanırken dediler. Shellin bu yağı bilinmiyor 20w-50 araba yağıda var bunun gibi motor yağıda var bilmedikleri için böyle demişlerdir dediler.

]


Kanka iyi hoşda Shelin 20/50 motosiklet yağı olduğunu bilmiyorduk işin aslı...ben yinede mantıklı bulmadım bu yağı koymalarını...var koyduk...yahu tüm servisler 10/40 15/50 koyarken siz neden 20/50 koymaktasınız...Hacı benc ekuryeleri oraya çekmek adına bunu yapıyorlar...sne bilin yinede...

mesele sıkıntı yaşamamakta değil mesele daha uzun ömürlü motor ömründe hacı...o da yağ bu da yağ mantığında mevzu...

bana bir süre müsade beyler...akşam görüşelim...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi,ptt kargo güzel de uzun sürede ve sıkıntılı sürecte geliyor hiç tasvip etmem...en iyisi yurtiçi zaten kargoyu 3 e bölerik sorun olmaz kapiş:wiinkk:

aydoğanx kardeş bank asya hesabına 25 tl eft yaptım mete abi ile benim ücreti en yakın zamanda bekliyoruz çil çil bıjileri:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst