Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
tamam baba çok teşekkür ederim bilgilerin için sağol bugün gidip alıcam nasıl olsa kışa kadar binicem motora ama hondayı aradım ana merkezi şikayeti dile getirdim bi ihtar çeksinlerde akılları başına gelsin...

iyi yapmışsın kardeş böyle işmi olur ya ...getirttim almak zorundasın boğarım ben öle adamı:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------

muratım lastiklerin eski olduğunu sanmıyorum çünkü daha önce ne türkiyede ne hondada yoktu biliyorsun 3 yıldır harıl harıl arıyoruz ama daha önce beklemişse onu bilemem ama 2009 lastiğin bi zararı olmaz hele hele dunlop ise :cat:

yok o değilde kanka dunlop gerçekten sağlam lastik, ben kullanırken benimkiler 06 çıkışlı idi baya dayandı 9000 km hiç patlamadan gitmiştim valla 0 ı bulunsa ben alacağım motora kesinlikle 1 çift alırım...yedek çünkü piyasadaki hiçbir ebat uyumlu değil bunlarda özel bi kalınlık var bu lastiklerde denge büyük makina kullanıyormuşsun gibi oluyor....önde 2,50 kullanınca ön taraf düşüyor orjinal yaklaşık 3 cm daha yüksek.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Yaa Allah beni seviyor....:)

Arkadaşlar bugün lastiğimi almaya gittim
şikayet ettiğimi anlattım biraz geri yaptı tabi bi ton izahlar bilmem neler
işte biz önce firmaya yazı yazıyoruz red gelirse siz görüşüyorsunuz falan
he he diyom içimden sen konuş nese lastiği almaya gittim çok garip k.kartından çekmeye çıktık neden öyle oldu bilmiyorum red cevabı verdi :farao:
anlamadım neden nese nakit verdim ya açallımmı merak ettim dedi tamam dedim aç ozaman...

2007 nin 27 haftası :queen:
Renkten renge girdi parayı geri verdi ben dedi bunu honda ana bayine bildircem falan tmm dedim nese paramı kurtardım ya ona bakarım ben
eğer yarın olmazsa bu iş yine dunlopların ince yanak modelini getircek bi motorcu yurt dışından ondan alıcam arkadaşlar ama lütfen tarihleri kontrol edelim anlamayan biri olsa yutacak lastiği sonra bismillah derken kaza...
burdan bi arkadaşımız demişti 5 sene ömrü diye 3 seneymiş bilginize.


çok garip eve dönerken 95 lira lık bi ödeme yapmam gerekti kredi kartımı verdim dedim çekmicek nasıl olsa aa çatır çatır çekti walla k.d.v. de benim oldu tabi ::pr:

neyse yarın haber vereceğim bu iş olursa hepinize burdan telini veririm sipariş verirsiniz lastiklerimize kavuşuruz cümleten iyi forumlar teşekkürler herkese...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yok o değilde kanka dunlop gerçekten sağlam lastik, ben kullanırken benimkiler 06 çıkışlı idi baya dayandı 9000 km hiç patlamadan gitmiştim valla 0 ı bulunsa ben alacağım motora kesinlikle 1 çift alırım...yedek çünkü piyasadaki hiçbir ebat uyumlu değil bunlarda özel bi kalınlık var bu lastiklerde denge büyük makina kullanıyormuşsun gibi oluyor....önde 2,50 kullanınca ön taraf düşüyor orjinal yaklaşık 3 cm daha yüksek.

evet bende hep bunu anlatıyorum herkese :cat:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Arkadaşar bugün honda ana bayi beni aradı.

öyle şey olmaz cayma hakkına tabikide sahipsiniz dedi mecburiyet yoktur.
Anllatım şikayeti uyarı çekeceklerini söylediler.

bu arada bayiyi aradım bayide şikayeti aldığını belirtti biraz daha yumuşak davrandı tabi.

ona gelen mail i okudu lastiğin yeni tarihlisi ellerinde yokmuş şu an gümrükte olduğunu söyledi yaklaşık 1,5 Haftaya geleceğini söylediler.

Hadi bakalım orj. dunlop yeni tarihli lastik almak isteyenler pamuk eller cebe:bounce:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşar bugün honda ana bayi beni aradı.

öyle şey olmaz cayma hakkına tabikide sahipsiniz dedi mecburiyet yoktur.
Anllatım şikayeti uyarı çekeceklerini söylediler.

bu arada bayiyi aradım bayide şikayeti aldığını belirtti biraz daha yumuşak davrandı tabi.

ona gelen mail i okudu lastiğin yeni tarihlisi ellerinde yokmuş şu an gümrükte olduğunu söyledi yaklaşık 1,5 Haftaya geleceğini söylediler.

Hadi bakalım orj. dunlop yeni tarihli lastik almak isteyenler pamuk eller cebe:bounce:

bak bu hem iyi hem kötü haber işte :):farao:
yeni gelen latikler aynı model olduğu için aynı fiyata satarlar fakat ellerindeki eski tarihli lastikleride bilinçsiz kullanıcılara satıcaklar malesef! 3 yıldır yana yana innova lastiği arıyoruz yok yok! bu 2007 lastikler ozaman neredeymiş gerçekten akıl sır ermiyor:pr:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
bak bu hem iyi hem kötü haber işte :):farao:
yeni gelen latikler aynı model olduğu için aynı fiyata satarlar fakat ellerindeki eski tarihli lastikleride bilinçsiz kullanıcılara satıcaklar malesef! 3 yıldır yana yana innova lastiği arıyoruz yok yok! bu 2007 lastikler ozaman neredeymiş gerçekten akıl sır ermiyor:pr:

kanka m.ali birandla uğur dündara vermek lazım bunları :queen:

kesinlikle haklısın demekki bizim gibi insanlar aradı fırça kaydı madem bu motoru yapıon lastiğini neden vermiyon piyasaya gibisinden onlarda bayilere yazı geçmiş innova lastikleri sadece bizde var gibisinden hadi bu biyanada..


ben eski lastikleri alsaydım lastiğin zaten alışma süresi var yola, hadi onu biliyorum tarihe bakmasaydım da kaza sebebim bu olsaydı (öyle ya lastik motorun en önemli parçası değilmi?) çok merak ediyorum ne olacaktı?

bilmiyorum biraz abartmışta olabilirim sonuçta bencillik altta kalanın canı çıksın zihniyetiyle giden insanlardan olmaktansa şu kabuğumuzu bir kırsak daha neler olacakta işte...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şu ince yanaklı dunlopları çok merak ediyorum ama istanbul çukurları beni düşündürüyor bu lastikler ayrıca performans için
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
Banada metzeler getirme sözü verdiler ama hondanın orijinal ölçülerinde olur mu olmaz mı bilmiyorum.:silent:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
dün akşamdan beri motorun gösterge panelindeki ışıklar gidip geliyo motor el marşı basmıyo sorun aküde midir??? yoksa başka bi sorunumu var galiba akü
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dün akşamdan beri motorun gösterge panelindeki ışıklar gidip geliyo motor el marşı basmıyo sorun aküde midir??? yoksa başka bi sorunumu var galiba akü

sorun büyük ihtimalle bir ara şarj ettir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

bak bu hem iyi hem kötü haber işte :):farao:
yeni gelen latikler aynı model olduğu için aynı fiyata satarlar fakat ellerindeki eski tarihli lastikleride bilinçsiz kullanıcılara satıcaklar malesef! 3 yıldır yana yana innova lastiği arıyoruz yok yok! bu 2007 lastikler ozaman neredeymiş gerçekten akıl sır ermiyor:pr:

tamam dış lastik ittire kaktıra buluncak demekki kanka bi şekilde, anlaşıldı ama ya iç lastik? bunu düşündünüzmü içlerde orjinal dunlop haberiniz olsun dış lastiklerde yoksa gene irc yemi talim 2,75 2,50:pr:
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
75
bu kontağı çevirdiğimizde ki ibrenin gidip gelmesini beklemelimiyiz turunau tamamlamadan çalıştırmanın bi zararı varmıdır?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Banada metzeler getirme sözü verdiler ama hondanın orijinal ölçülerinde olur mu olmaz mı bilmiyorum.:silent:
büyük ihtimal size ön:2:50 arka2.75 getirirler hiç tavsiye etmiyorum :farao: takıp pişman olmayın motorun dengesi mengesi kalmıyor
dün akşamdan beri motorun gösterge panelindeki ışıklar gidip geliyo motor el marşı basmıyo sorun aküde midir??? yoksa başka bi sorunumu var galiba akü
büyük ihtimal akün zayıflamış, göstergedeki ışıklar led olduğundan onu yapabilir.
tamam dış lastik ittire kaktıra buluncak demekki kanka bi şekilde, anlaşıldı ama ya iç lastik? bunu düşündünüzmü içlerde orjinal dunlop haberiniz olsun dış lastiklerde yoksa gene irc yemi talim 2,75 2,50:pr:
yok kanka artık yemezler 5 yıllıkta olsa takarım ben o dunlopları benim ön lastik 5 yaşında 16000km de ama maşallahı var:cat:
bu kontağı çevirdiğimizde ki ibrenin gidip gelmesini beklemelimiyiz turunau tamamlamadan çalıştırmanın bi zararı varmıdır?
onun bir ehemmiyeti yok ama içinin rahat etmesini isriyorsan beklesende olur:cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
Herkese merhaba arkadaşlar.Ben yeni üyeyim.Bende innova hastası biriyim.Dün 0 km. innova aldım.Ruhsat plaka işleri pazartesi bitecek işallah.Bu motorla ilgili yorumlarınıza katılmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

İnnovadan önce omi marka 110 cc cup motorm vardı.innovaya ilk bindiğimde çok tuhaf geldi.frenleri çok sert.özellikle arka fren.innova i kullanan arkadaşlarıma sorum frenlerin sert olması normalmi.Sizlerinki nasıl.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

Bu arada motorun gidişi mükemmel.
Plaka çıktıktan sonra freni servisine gösterecem.

(eski motorumun arka freni disk frendi.çok yumuşaktı.kampana frene alışkın olmadığım içinmi sert geldi acaba)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 ----------

bu motorda en cok olmasını istediğim şey arka freninin disk fren olması.İnnova i nin arkada disk fren olan modelide var ama türkiyede yok.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Herkese merhaba arkadaşlar.Ben yeni üyeyim.Bende innova hastası biriyim.Dün 0 km. innova aldım.Ruhsat plaka işleri pazartesi bitecek işallah.Bu motorla ilgili yorumlarınıza katılmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

İnnovadan önce omi marka 110 cc cup motorm vardı.innovaya ilk bindiğimde çok tuhaf geldi.frenleri çok sert.özellikle arka fren.innova i kullanan arkadaşlarıma sorum frenlerin sert olması normalmi.Sizlerinki nasıl.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

Bu arada motorun gidişi mükemmel.
Plaka çıktıktan sonra freni servisine gösterecem.

(eski motorumun arka freni disk frendi.çok yumuşaktı.kampana frene alışkın olmadığım içinmi sert geldi acaba)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:32 ----------

bu motorda en cok olmasını istediğim şey arka freninin disk fren olması.İnnova i nin arkada disk fren olan modelide var ama türkiyede yok.

Motorun hayırlı olsun arkadaşım Fren meselesine fazla takılma, sistem daha yeni balata bittikce aşşağı iner pedal sonra ayarlarsın honda disk fren koymadıysa mutlaka bir bildiği var, bence cup türü motorlarda disk fren sadece görsel bi show gerekliliği yok innovanın bu halde duruş mesafesi yeterince iyi zaten eğer istersen yurt dışında orjinal disk sisteme çevrilebiliyor ancak bu parçalar bizim ülkemizde mevcut değil...bu arada motorun ne renk nereden ve nekadara aldın?

2dl8xvp.jpg
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
mavi.Bursada Duran kardeşler honda bayisinden aldım.4250 lira.(3000 lira peşin verdim 1250 lira kredi kartına vade farksız 5 taksit)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------

ruhsat plaka vs. masrafları bana ait.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst