- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
tamam baba çok teşekkür ederim bilgilerin için sağol bugün gidip alıcam nasıl olsa kışa kadar binicem motora ama hondayı aradım ana merkezi şikayeti dile getirdim bi ihtar çeksinlerde akılları başına gelsin...
iyi yapmışsın kardeş böyle işmi olur ya ...getirttim almak zorundasın boğarım ben öle adamı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------
muratım lastiklerin eski olduğunu sanmıyorum çünkü daha önce ne türkiyede ne hondada yoktu biliyorsun 3 yıldır harıl harıl arıyoruz ama daha önce beklemişse onu bilemem ama 2009 lastiğin bi zararı olmaz hele hele dunlop ise :cat:
yok o değilde kanka dunlop gerçekten sağlam lastik, ben kullanırken benimkiler 06 çıkışlı idi baya dayandı 9000 km hiç patlamadan gitmiştim valla 0 ı bulunsa ben alacağım motora kesinlikle 1 çift alırım...yedek çünkü piyasadaki hiçbir ebat uyumlu değil bunlarda özel bi kalınlık var bu lastiklerde denge büyük makina kullanıyormuşsun gibi oluyor....önde 2,50 kullanınca ön taraf düşüyor orjinal yaklaşık 3 cm daha yüksek.
Son düzenleme: