Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun tekerin düz bassın.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mavi.Bursada Duran kardeşler honda bayisinden aldım.4250 lira.(3000 lira peşin verdim 1250 lira kredi kartına vade farksız 5 taksit)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------

ruhsat plaka vs. masrafları bana ait.

hayırlı olsun:cat:

sanırım geçen gün msn de yazıştığımız arkadaşsın :)

allah kaza bela vermesin

fren konusunda yazılacakları @aykan yazmış :cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
satoyama hocam.Sizden kimseyle yazışmadım.
Biraz damdan düşer gibi girdim aranıza:)
Bu arada kendimi tanıtayım. Adım ismail 27 yaşındayım. Bursalıyım.Makine tekeriyim.Özel bir şirkette makine operatörüyüm.Açık havada motorla gezmeyi çok severim. Sizlerle bu forumda tanışmak, bilgilerimizi paylaşmak çok güzel imkan.Birbirimize çok faydalı olacağımızı düşünüyorum.
e-mail adresim:[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama hocam.Sizden kimseyle yazışmadım.
Biraz damdan düşer gibi girdim aranıza:)
Bu arada kendimi tanıtayım. Adım ismail 27 yaşındayım. Bursalıyım.Makine tekeriyim.Özel bir şirkette makine operatörüyüm.Açık havada motorla gezmeyi çok severim. Sizlerle bu forumda tanışmak, bilgilerimizi paylaşmak çok güzel imkan.Birbirimize çok faydalı olacağımızı düşünüyorum.
e-mail adresim:[email protected]

ismail tekrar hayırlı olsun:cat:

büyük tesadüftür 3 gün önce bursadan bir arkadaş beni msn ekledi ve yeni innova alacağını söyledi biraz muhabbet ettik :) sadece o 17 yaşındaydı, şimdi anlaşıldı :cat:


hatırlatma: profilimize şehir, motosiklet,kan grubu gibi bilgileri yazarsak daha hatırda kalıcı oluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
İsmail16 Yeni motosikletin hayırlı uğurlu olsun.Bende bugün yağını değiştirdim.Kafamda sorular var.Buji ile çengelin arası kaç santim olmalıdır.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
Cevran07 hocam. Bilmiyorum sorunun cevabını.Motorlar hakkında fazla teknik bilgim yok:pale:
Bu arada resimlerini çekip en kısa zamanda atacam.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

Bu motora mavi renkli çelik jant ve arkaya sepet takacam.Siz asıl o zaman göreceksiniz mavinin asaletini.Hoca01 arkadaşın motorunun mavisini canlandırın gözünüzde şimdilik.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

motoru alırken renk konusunda bende çok kararsızdım.Beyaz çok hoşuma gitti alacaktım. bayi beyaz renk ana depoda yok şu an dedi.ne zaman geleceğide mechulmuş.İllaki beyaz istersen muhtemelen 2 ay sonra alırsın dedi.2 tane daha innova siparişi aldık ikisede beyaz dedi. herkez beyaz istiyor.Diğer renklerden istersen 8-10 gün sonra gelir dedi.Beyazdan vazgeçtim.beyazdan geçince mavi ile siyah arasında kaldım.Mavi aldım.Beyaz renkte sıkıntı var.Ya adamın dediği gibi çok talep var motor yetmiyor. yada az üretiliyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------

innovacı hocam.Fotoları açamıyorum.ya linkte yada benim bilgisayarda sorun var.başka bir faormatta atabilirmisin. ör:jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu innovanın 3 ncü vites 120 gördüğü doğrumu youtubede videolar var şaşırdım

eski innovamla halıcı oğlu rampasından aşağı saldım dedim bakalım 3. vitesde kaç görecek, 117km/h civarı 4. vitese attım düzde 100-105km/h gördüm kimse inanmadı video çektim onuda yanlışlıkla sildim :queen:

bugün temde 3. vitesde 100 gördüm aslında bukadar zorlamanın manası yok tabi:cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
acil yardım diyorum motor hiç bişey yokken gaz yememeye ve gitmemeye başladı acaba bujidemi sorun var yoksa karbüratörde pislikmi vardır hiç gitmiyo motor:S
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acil yardım diyorum motor hiç bişey yokken gaz yememeye ve gitmemeye başladı acaba bujidemi sorun var yoksa karbüratörde pislikmi vardır hiç gitmiyo motor:S

Hemen benzini kontrol et bulanıksa benzini hemen boşalt. Pis benzin yüzünden motorun krankı ve pistonu rahmetlik oldu.
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
herkeze merhabalar

arkadaslar aranızda yenıyım uye olmustum fakat kullanmadım nasıp buguneymıs sizlere bırsey danısmak ıstıyorum arkadaslar bende bı ınnova almaya karar verdım 2.el, sızce nasıl motor yakıt tuketımı dayanınıklıgı nasıl ben daha once cgl 125 ve cbr 125 de kullandım honda olarak bu 2 motordanda gayet memnundum acaba bu ınnovadanda boyle memnun kalabılırmıyım bu benım 6. motorum olacak inşallah ve az yakan benı yolda bırakmıyacak gerektıgındede 200 km gıbı yolu sıkıntısız gıdebılecegım bı motor bakıyorum... ınnovanın az yaktıgını duydum ama nekadar az ?? kullanıcılar bılgılendırırse sevınırım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst