- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun tekerin düz bassın.
mavi.Bursada Duran kardeşler honda bayisinden aldım.4250 lira.(3000 lira peşin verdim 1250 lira kredi kartına vade farksız 5 taksit)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------
ruhsat plaka vs. masrafları bana ait.
satoyama hocam.Sizden kimseyle yazışmadım.
Biraz damdan düşer gibi girdim aranıza
Bu arada kendimi tanıtayım. Adım ismail 27 yaşındayım. Bursalıyım.Makine tekeriyim.Özel bir şirkette makine operatörüyüm.Açık havada motorla gezmeyi çok severim. Sizlerle bu forumda tanışmak, bilgilerimizi paylaşmak çok güzel imkan.Birbirimize çok faydalı olacağımızı düşünüyorum.
e-mail adresim:[email protected]
sağolun.Allah herkese nasip etsin.
Kovdular bizi bacadan geri geldim...Nerden çıktın len sen![]()
Bu innovanın 3 ncü vites 120 gördüğü doğrumu youtubede videolar var şaşırdım
Bu innovanın 3 ncü vites 120 gördüğü doğrumu youtubede videolar var şaşırdım
acil yardım diyorum motor hiç bişey yokken gaz yememeye ve gitmemeye başladı acaba bujidemi sorun var yoksa karbüratörde pislikmi vardır hiç gitmiyo motor:S
Hemen benzini kontrol et bulanıksa benzini hemen boşalt. Pis benzin yüzünden motorun krankı ve pistonu rahmetlik oldu.