tv bile koymuş ama köprüden kaçak geçiyor
köprüyü kaçak geçtiğimi nereden biliyorsun, plaka resimde görünmesin diye kapattım, kafanıza göre yorum yapmayın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
satmaya gönlü olmayan egeli innovasına dönmüş :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:49 ----------
+1 :cat:
saat olayını bende diyecektim ,geri kalan o çinli saat hiç olmamış hocam:farao:
ama ne demeli ülkemizdeki aksesuar kıtlığı malum, yabancı ülkelerin sitelerinde ne aksesuarlar görüyorum imreniyorum. sırf motosikletler için öyle güzel saatler yapmışlarki sanki orjinali gibi

ale:
evet saat çok çakma durdu, şu an onun yerinde dijital km okuyucu var:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
elcik ısıtması yok olmadı şimdi
140 kmyi geçmeyen motorda ellerin üşümez:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------
bu motora cbf150 gözü ile bakmak biraz hakaret olur.
selçuk bu motorla beni ziyarete geldiğinde 1 saatte ancak kamera sistemini çözebildim.
diğer detayları anlatmama zaten gerek yok. çok farklı bir alet
abi bu hayabusa öncesi hazırlık:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------
Arkadaşlar yaptığınız yorumlara biraz dikkat eder misiniz.
Mal sahibinin malına biçtiği fiyattan bize ne?
Size uygun değilse "benim bütçeme göre biraz yüksek" dersiniz. Ama biçilen fiyata yorum yapamazsınız. Her malın bir satıcısı olduğu gibi bir alıcısı da vardır. Belki malın sahibi o fiyata satabilecek malını. Siz bu yorumlarla onun bu kazancına engel olduğunuzun farkında mısınız.
Şimdi kimse çıkıp "alacak kişinin kazık yemesini engellemiş oluruz" gibi fukara teselli bir laf etmeye kalkmasın. Alcak olan gözünü açar, iyice araştırır bunu değil başka motoru alır.
Diyeceğim o ki; satılık olan malın fiyatına yorum yapmak bizim haddimiz değildir. Herkes satacağı- alacağı malın hesabını yapabilecek düzeydedir.
sakin ol arkadaşım, o motorun sahibi benim:wiinkk:
maksat motoru satmak değil sahibi olduğumuz araca değer vermek, küçük büyük demeden emek harcamak ve paylaşmak:cat::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

Anlaşılmadı galiba, motor sitemizden asubayah nickli Selçuk un motorudur, daha dün akşam beraberdik

Bu ilanıda aramızda espri mahiyetinde verdi arkadaşımız.
Bu kadar ciddiye almaya gerek yok:cat:
:rendeer::rendeer::rendeer:
Gökhan'ım kamera çekimleri çok güzel:cat: trafiğe kapalı alanda ilk fırsatta motoshow görüntülerini çekelim:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------
bu ilanı kendim MT'ye daha önceden atıp paylaşmıştım, lütfen forumları iyi takip edin:cat: