yok böyle cbf150(sahibinden 6.500tl'ye satılık)

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bakma sen CBF 150 olduguna..
Sahibi kucuk hayabusa gibi kullanıyor :bounce:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:queen: ah selçuk abi :) bi deli bi kuyuya taş atar sonra 40 akıllı çıkaramazmış ya :) bakalım daha nerelerde görücez snn motorun ilanlarını :queen::queen::rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
eleman motoru sıfırdan kendi yapmış gibi anlatmış. Honda bu kadar övünmüyordur
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
güzel olmuşta fiyatı tuzlu birde saat dikkatimi çekti yahu o kadar motor yapar bu fabrikalar 5 liralık bir saat koymaz 20 liraya mal edeceği korumalık yapmaz küçük detaylar bile yapmaz 100 lira fazlaya sat ama hoş olsun :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satmaya gönlü olmayan egeli innovasına dönmüş :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:49 ----------

güzel olmuşta fiyatı tuzlu birde saat dikkatimi çekti yahu o kadar motor yapar bu fabrikalar 5 liralık bir saat koymaz 20 liraya mal edeceği korumalık yapmaz küçük detaylar bile yapmaz 100 lira fazlaya sat ama hoş olsun :)

+1 :cat:

saat olayını bende diyecektim ,geri kalan o çinli saat hiç olmamış hocam:farao:

ama ne demeli ülkemizdeki aksesuar kıtlığı malum, yabancı ülkelerin sitelerinde ne aksesuarlar görüyorum imreniyorum. sırf motosikletler için öyle güzel saatler yapmışlarki sanki orjinali gibi :pale:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
emek sarfedilnmiş bir motor ama bu kadar acımasız bir fiyat motosiklet fiyatlarına % 30 pirim sağlayacaktır....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben mesaj attım motosiklet.netin diline düştün dedim cevap geldi satmak istemiyomus satmak isteseymiş ona göre fiyat kormuş
 
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
102
motosiklet iyi fakat bir cbf150 ye 6.500 tl verilmez zaten o motorda da 6500 tl edecek kadar ekstra yok ki
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
bu motora cbf150 gözü ile bakmak biraz hakaret olur.
selçuk bu motorla beni ziyarete geldiğinde 1 saatte ancak kamera sistemini çözebildim.
diğer detayları anlatmama zaten gerek yok. çok farklı bir alet
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Vakit ve emek harcanmış ancak ne olursa olsun....6500,-tl den söz ediyoruz :bounce: etmeeezz....
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Arkadaşlar yaptığınız yorumlara biraz dikkat eder misiniz.

Mal sahibinin malına biçtiği fiyattan bize ne?
Size uygun değilse "benim bütçeme göre biraz yüksek" dersiniz. Ama biçilen fiyata yorum yapamazsınız. Her malın bir satıcısı olduğu gibi bir alıcısı da vardır. Belki malın sahibi o fiyata satabilecek malını. Siz bu yorumlarla onun bu kazancına engel olduğunuzun farkında mısınız.

Şimdi kimse çıkıp "alacak kişinin kazık yemesini engellemiş oluruz" gibi fukara teselli bir laf etmeye kalkmasın. Alcak olan gözünü açar, iyice araştırır bunu değil başka motoru alır.

Diyeceğim o ki; satılık olan malın fiyatına yorum yapmak bizim haddimiz değildir. Herkes satacağı- alacağı malın hesabını yapabilecek düzeydedir.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:)
Anlaşılmadı galiba, motor sitemizden asubayah nickli Selçuk un motorudur, daha dün akşam beraberdik:)
Bu ilanıda aramızda espri mahiyetinde verdi arkadaşımız.
Bu kadar ciddiye almaya gerek yok:cat:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
tv bile koymuş ama köprüden kaçak geçiyor

köprüyü kaçak geçtiğimi nereden biliyorsun, plaka resimde görünmesin diye kapattım, kafanıza göre yorum yapmayın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------

satmaya gönlü olmayan egeli innovasına dönmüş :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:49 ----------



+1 :cat:

saat olayını bende diyecektim ,geri kalan o çinli saat hiç olmamış hocam:farao:

ama ne demeli ülkemizdeki aksesuar kıtlığı malum, yabancı ülkelerin sitelerinde ne aksesuarlar görüyorum imreniyorum. sırf motosikletler için öyle güzel saatler yapmışlarki sanki orjinali gibi :pale:

evet saat çok çakma durdu, şu an onun yerinde dijital km okuyucu var:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

elcik ısıtması yok olmadı şimdi :)

140 kmyi geçmeyen motorda ellerin üşümez:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------

bu motora cbf150 gözü ile bakmak biraz hakaret olur.
selçuk bu motorla beni ziyarete geldiğinde 1 saatte ancak kamera sistemini çözebildim.
diğer detayları anlatmama zaten gerek yok. çok farklı bir alet

abi bu hayabusa öncesi hazırlık:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------

Arkadaşlar yaptığınız yorumlara biraz dikkat eder misiniz.

Mal sahibinin malına biçtiği fiyattan bize ne?
Size uygun değilse "benim bütçeme göre biraz yüksek" dersiniz. Ama biçilen fiyata yorum yapamazsınız. Her malın bir satıcısı olduğu gibi bir alıcısı da vardır. Belki malın sahibi o fiyata satabilecek malını. Siz bu yorumlarla onun bu kazancına engel olduğunuzun farkında mısınız.

Şimdi kimse çıkıp "alacak kişinin kazık yemesini engellemiş oluruz" gibi fukara teselli bir laf etmeye kalkmasın. Alcak olan gözünü açar, iyice araştırır bunu değil başka motoru alır.

Diyeceğim o ki; satılık olan malın fiyatına yorum yapmak bizim haddimiz değildir. Herkes satacağı- alacağı malın hesabını yapabilecek düzeydedir.

sakin ol arkadaşım, o motorun sahibi benim:wiinkk:
maksat motoru satmak değil sahibi olduğumuz araca değer vermek, küçük büyük demeden emek harcamak ve paylaşmak:cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

:)
Anlaşılmadı galiba, motor sitemizden asubayah nickli Selçuk un motorudur, daha dün akşam beraberdik:)
Bu ilanıda aramızda espri mahiyetinde verdi arkadaşımız.
Bu kadar ciddiye almaya gerek yok:cat:

:rendeer::rendeer::rendeer:
Gökhan'ım kamera çekimleri çok güzel:cat: trafiğe kapalı alanda ilk fırsatta motoshow görüntülerini çekelim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------

bu ilanı kendim MT'ye daha önceden atıp paylaşmıştım, lütfen forumları iyi takip edin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst