Günde 75 Liraya????

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Tabiiki GS 1150 ile çıkmayı düşünüyorum.Hyosung bu kadar uzun soluklu bir gezide benim isteklerimi karşılayamaz sanıyorum.

Geçen yaz benim isteklerimi karşılamıştı. Bir apaçi gezisi planlıyorsan Bmw'den daha uygun diye düşünüyorum. Tabi geziye katılacak diğer motosikletlerin hacmiyle uyumluysa..

Biz Olimpos hariç hep kampinglerde kaldık. 7 günde 1.875 km, günlük ortalama 267 km yol yaptık. Salda ve Demre'de kamp için para ödemedik. Hele Salda bizim gibi 'çulsuzlar' için tam bir cennetti. Temmuz ayında Akdeniz turu malum sıcaklardan dolayı zahmetli, bu sıralar yapmak daha akla yatkın. Temmuz'da Karadeniz turu yapmalı. Duyuyor musun beni Kütükcan!? :)

Umarım güzel bir gezi olur, keyif alır hoş hatıralarla dönersiniz. :cat:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Herşeyden tasarruf ederek bir tatil planlamışsınız ama sigaraya tam gaz devam:). Sigarayı 1 pakete indirmeyi hiç düşünmediniz mi?

Umarım az nikotinli bol oksijenli bir gezi olur...

Sayın moderatörüm,alkolden zaten vaz geçtik(foça da akşamları rakı balık benim için değişilmez bir olgu)Tahminim bu gezidede motosiklet sürüş,çadır kur çadır sök,yiyecek kalacak yer ara gibi koşuşturmaların içinde sigara zaten bir pakede düşecek:)düşmediği taktirde zaten tatil yarım kalacak:salut:
Giderlere bakıyorum bakıyorum,sigara önemli bir miktar tutuyor.Herkeste sigaraya karşı maşallah:pBu nedenle genel istek üzere seyahatim boyunca sigarayı bir pakede düşüreceğim.:cat:İnşallah seyahat sonunda sigarayı bırakırım:p
Bu gezinin dönişünde kuruş kuruş ne harcama yaptıysam,fotoları ile önünüze dökeceğim.
İnşallah bu gezim genç arkadaşlara bir ders mahiyetinde faydalı olur.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Geçen yaz benim isteklerimi karşılamıştı. Bir apaçi gezisi planlıyorsan Bmw'den daha uygun diye düşünüyorum. Tabi geziye katılacak diğer motosikletlerin hacmiyle uyumluysa..

Biz Olimpos hariç hep kampinglerde kaldık. 7 günde 1.875 km, günlük ortalama 267 km yol yaptık. Salda ve Demre'de kamp için para ödemedik. Hele Salda bizim gibi 'çulsuzlar' için tam bir cennetti. Temmuz ayında Akdeniz turu malum sıcaklardan dolayı zahmetli, bu sıralar yapmak daha akla yatkın. Temmuz'da Karadeniz turu yapmalı. Duyuyor musun beni Kütükcan!? :)

Umarım güzel bir gezi olur, keyif alır hoş hatıralarla dönersiniz. :cat:

Uzun yolda hyosung un benim ihtiyaçlarıma cevap verebileceğini sanmıyorum.
Bu gezide motosiklet kalitesi,gücü,hızı ve konforundan taviz vermek istemiyorum.Vereceğim taviz konaklama yeme içme mevzusunda olacak.İşin açıkçası sürüş zevkinden taviz vermek istemiyorum.:bounce::bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meteciğim,benim kurtlar yaş itibariyle büyük,oturtmuyor adamı yerinde:queen:

keşke sende katılabilsen.....car car kafamızı yerdin ne güzel.....:p

haftaya salı istanbula geliyoruz.gececi olmazsan görüşelim mutlaka::cheeeeer

şu nazik popomu kaldırıp (gece) gelicem...artık kavuşucaz birbirimize aslanım...:rendeer:


artık bu yaza kendimi kovdurup bir gezi ambiansı düşünmekteyim...Müşterilerin birine bi fırça atsam patron kovacak aslında elimde ama az daha ıscaklar gelsin diyorum hacı abi...:rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Hiç alakası yok belki ama bu konuyu okuyunca 1970 yıllarda Murat 124 yeni çıkmıştı..
O zamanlar Anadol ve Murat 124 vardı...Tv tek kanaldı o da belli saatlerde yayın yapardı ve siyah beyazdı.. O zamanlar reklamlarda sık sık Murat 124 reklamında hiç unutmam günde 11 liraya deyip günlük maliyet çıkarırdı..Yani alırsanız günde 11 liraya mal olur gibisinden..Bende çok özenirdim.. Hocam günde 75 liraya projen iyişallah olur da bizde resimlerini görürüz..
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
şu nazik popomu kaldırıp (gece) gelicem...artık kavuşucaz birbirimize aslanım...:rendeer:


artık bu yaza kendimi kovdurup bir gezi ambiansı düşünmekteyim...Müşterilerin birine bi fırça atsam patron kovacak aslında elimde ama az daha ıscaklar gelsin diyorum hacı abi...:rendeer:

Hacı,önümüzdei hafta hava yağmurlu görünüyor.İstanbul a gelişimizi bir hafta erteleyebiliriz.:wiinkk:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yaz mayıs veya haziran aylarının birinde lüksten uzak bir tatil yapmak istiyorum.Motosiklet ile günde 75 liraya 10 gün boyunca Akdeniz sahillerinde bir gezi planlıyorum.Bu günlük 75 liranın ortalama 50 lirası benzin masrafı olacaktır.Yani ortalama günde 250 km.yol yapmak istiyorum.Motosikletim ortalama 250 km.de 50 lira benzin yakmakta.Kalan 25 lira ilede yemek,içmek,sigara(2 paket) ve konaklama.Konaklama derken camp çadırı şeklinde düşünüyorum.Gecelemeyi çadır ile yapacağım için tuvalet banyo gibi sorunlarım olacak elbette.
Şimdi bu konuda görüş ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.Bu geziyi daha ucuza getirebilecek önerilerinizi bekliyorum.


slm lar abi.öncelikle şunu belirtmek isterim gezi yapacaksan yani keyf yapacaksan bence maddiyatı sorun etmiyeceksin.mesela biz arkadaşlarla cross lara atlayıp mersin'e gittiğimizde ilk gün yorgunluğunu attıktan sonra ertesi gün geziye başlıoz.haa sen diyecen nerde kalıon bizim çadır takım taklavat var da öle gerekmedikçe kullanmıoruz.genellile mersin merkezi geziyoruz kendi gezimizden örnek vermek gerekirse,aradabir de olsa kendi rızkımızı çıkarıoruz nasıl mı mersin merkezde sahilde özellikle akşamları kayalıkların olmadığı biyere gidioruz motosikleti çalıştırıoruz ki akü bitmesin die rölantide çalışırken motosiklet kısa sellektörü denize doğru tutuyoruz belli bir süre sonra balıklar hopliip zıplıor deniz üstünde:queen:sonra yemleri hazırlayıp atıoruz balık işnde ben pek usta deilim ama,bilen arkadaşlar var onlar ayarlıor herbişeyi yakaladıktan sonra balıkları uygun biyerde boklu balık usulü pişirip yiyoruz.birde basit çorba tozu ayarlıordum ama eskiden yapıordum onu formülü nasıldı hatırımda deil şu an.o tozu da suyu kaynatırdık tozu da ilave edip karıştırıp içerdik.haa biz bilmiozmu her gittiğimiz yerde kebap,tantuni yemesini ama sağlıklı vede alternatif beslenme uzun yola çıkan vede küçük bütçeyle gezi yapanlar için önemli...:cat:bizim geziler biraz daha basit belki ama antalya muğla gibi yerlerde imkanlar çoktur diğer alternatifleri de araştırmak lazım tabiki..kendi gezilerimizden örnek vererek açıklama yapim dedim belki aklınızda fikir oluşturabiliriz diye...iyi eğlenceler gezi raporunu büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:38 ----------

Bu gezinin dönişünde kuruş kuruş ne harcama yaptıysam,fotoları ile önünüze dökeceğim.
İnşallah bu gezim genç arkadaşlara bir ders mahiyetinde faydalı olur.


bu gerçekten güzel olur işte.ilerde bende planlıyorum böyle bir gezi..benim güzergahım şöyle olacak ;mersin-antalya-muğla-izmir.dönüşte bunun tam tersi..ben zaten bu akdeniz bölgesi ile ilgili bütün gezi raporlarını okurum takip etmeye çalışırım.bizim için önemli geziler bunlar...saygılarr:mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
125
öncelikle seni böyle bir gezi düşündüğünden dolayı tebrik ediyorum.
yolun açık olsun her daim :)

ben üniversite öğrencisiyim. güzel ülkemde bir çok yeri yürüyerek gezdim dolaştım. çok mu paramız vardı dersen, yok :) amaç kafaya koymaktır. düşündüğün bütçeyle ii bi gezi yaabilirsin abim. 10 gün çadırda kal, yaz vakti sebze meyve çok olur. bide ucuz olur. kamp yapıcam diosun, akşamları ve sabahları kendi yemeğini kendin yap, öğlen de allah kerim. kısmetin çıkar bi yerden. sen benden daha ii bilirsin, bişeyi kafaya koyup yola çıktın mı gerisi geliyo :)
yolun açık olsun güzel abim.
(bu arada Kınık dan geçersen, Kınık'ın merkezinde küçük bi seyyar arabada kokareç satan bi dayı var. onun kokareçinden yemeden gitme derim. çok da ucuzdur :)) )
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
slm lar abi.öncelikle şunu belirtmek isterim gezi yapacaksan yani keyf yapacaksan bence maddiyatı sorun etmiyeceksin.mesela biz arkadaşlarla cross lara atlayıp mersin'e gittiğimizde ilk gün yorgunluğunu attıktan sonra ertesi gün geziye başlıoz.haa sen diyecen nerde kalıon bizim çadır takım taklavat var da öle gerekmedikçe kullanmıoruz.genellile mersin merkezi geziyoruz kendi gezimizden örnek vermek gerekirse,aradabir de olsa kendi rızkımızı çıkarıoruz nasıl mı mersin merkezde sahilde özellikle akşamları kayalıkların olmadığı biyere gidioruz motosikleti çalıştırıoruz ki akü bitmesin die rölantide çalışırken motosiklet kısa sellektörü denize doğru tutuyoruz belli bir süre sonra balıklar hopliip zıplıor deniz üstünde:queen:sonra yemleri hazırlayıp atıoruz balık işnde ben pek usta deilim ama,bilen arkadaşlar var onlar ayarlıor herbişeyi yakaladıktan sonra balıkları uygun biyerde boklu balık usulü pişirip yiyoruz.birde basit çorba tozu ayarlıordum ama eskiden yapıordum onu formülü nasıldı hatırımda deil şu an.o tozu da suyu kaynatırdık tozu da ilave edip karıştırıp içerdik.haa biz bilmiozmu her gittiğimiz yerde kebap,tantuni yemesini ama sağlıklı vede alternatif beslenme uzun yola çıkan vede küçük bütçeyle gezi yapanlar için önemli...:cat:bizim geziler biraz daha basit belki ama antalya muğla gibi yerlerde imkanlar çoktur diğer alternatifleri de araştırmak lazım tabiki..kendi gezilerimizden örnek vererek açıklama yapim dedim belki aklınızda fikir oluşturabiliriz diye...iyi eğlenceler gezi raporunu büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:38 ----------

Bu gezinin dönişünde kuruş kuruş ne harcama yaptıysam,fotoları ile önünüze dökeceğim.
İnşallah bu gezim genç arkadaşlara bir ders mahiyetinde faydalı olur.


bu gerçekten güzel olur işte.ilerde bende planlıyorum böyle bir gezi..benim güzergahım şöyle olacak ;mersin-antalya-muğla-izmir.dönüşte bunun tam tersi..ben zaten bu akdeniz bölgesi ile ilgili bütün gezi raporlarını okurum takip etmeye çalışırım.bizim için önemli geziler bunlar...saygılarr:mrgreen:

Canım kardeşim,ben zaten maddiyatı sorun etmeden her yaz birkaç tura katılıyorum.İnan o gezilerde bazen öyle sıkılıyorumki:pale:
Allaha şükür maddi durumum fena değil.Ancak biz sokak çocuğu olarak büyüdük.Aslında o günleri şimdilerde çok arıyorum.Her günümüz bir macera şeklinde geçerdi.Böyle az bütçe ile seyehate çıkmam birazda o günleri tekrar yaşamak için:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

öncelikle seni böyle bir gezi düşündüğünden dolayı tebrik ediyorum.
yolun açık olsun her daim :)

ben üniversite öğrencisiyim. güzel ülkemde bir çok yeri yürüyerek gezdim dolaştım. çok mu paramız vardı dersen, yok :) amaç kafaya koymaktır. düşündüğün bütçeyle ii bi gezi yaabilirsin abim. 10 gün çadırda kal, yaz vakti sebze meyve çok olur. bide ucuz olur. kamp yapıcam diosun, akşamları ve sabahları kendi yemeğini kendin yap, öğlen de allah kerim. kısmetin çıkar bi yerden. sen benden daha ii bilirsin, bişeyi kafaya koyup yola çıktın mı gerisi geliyo :)
yolun açık olsun güzel abim.
(bu arada Kınık dan geçersen, Kınık'ın merkezinde küçük bi seyyar arabada kokareç satan bi dayı var. onun kokareçinden yemeden gitme derim. çok da ucuzdur :)) )

Aynen seninde söylediğin gibi kendi yemeğimizi kendimiz pişireceğiz.

Bu arada Kınık rotama çok ters tarafta.

önerilerin ve temenniler için teşekkür ederim canım kardeşim.:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya bu topiği okuyunca 2008 yazı aklıma geliyor. çorumdan çıktım yola arkamda artçım motor 2001 suzuki gs500. bi depo üstü çantam var bi de artçımda sırt çantası.amaç antalyaya gidip bi yerde bi kaç gün konaklayıp dönmek hiçbi plan hazırlık yok.
çorum-ankara-konya arası yalnız geldim. bi gece dinlendim sonra artçımla beraber ver elini antalya. önce sidede durduk baktım gelmişken kemere gidelim dedim bastık kemere. kemeri çok severm bi gece kaldık pansiyonda. sonra hadi dedik bu kadar gelmişken olimposu görelim hadi olimposa. hiç bi şekilde rota planlamadan bi baktım kaştayız. çok beğendik 2 gecede orada konakladık. sonra bi fethiyeyi görelim dedik hayda ordayız. derken soluğu bodrumda aldık. bi kaç gece bodrum gecelerinde katamaran da geçirdikten sonra dönüşe geçtik aydın denizli pamukkale derken bi gecede orada. sonra afyon ankara yapıp turu bitirdik.
2 yıl geçti henüz böyle keyifli ve uzun bi rota (3500 km) yapamadım. inşallah bu sene tekrar nasip olur...
gerçi hep pansiyonda konakladık biraz da gece hayatına dalıp sağlam para harcadım ama sonuçta hiç hesapsız,plansız, rotasız amaçsız bi geziydi, böylesinin tadı bi başka oluyor gerçekten...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
ya bu topiği okuyunca 2008 yazı aklıma geliyor. çorumdan çıktım yola arkamda artçım motor 2001 suzuki gs500. bi depo üstü çantam var bi de artçımda sırt çantası.amaç antalyaya gidip bi yerde bi kaç gün konaklayıp dönmek hiçbi plan hazırlık yok.
çorum-ankara-konya arası yalnız geldim. bi gece dinlendim sonra artçımla beraber ver elini antalya. önce sidede durduk baktım gelmişken kemere gidelim dedim bastık kemere. kemeri çok severm bi gece kaldık pansiyonda. sonra hadi dedik bu kadar gelmişken olimposu görelim hadi olimposa. hiç bi şekilde rota planlamadan bi baktım kaştayız. çok beğendik 2 gecede orada konakladık. sonra bi fethiyeyi görelim dedik hayda ordayız. derken soluğu bodrumda aldık. bi kaç gece bodrum gecelerinde katamaran da geçirdikten sonra dönüşe geçtik aydın denizli pamukkale derken bi gecede orada. sonra afyon ankara yapıp turu bitirdik.
2 yıl geçti henüz böyle keyifli ve uzun bi rota (3500 km) yapamadım. inşallah bu sene tekrar nasip olur...
gerçi hep pansiyonda konakladık biraz da gece hayatına dalıp sağlam para harcadım ama sonuçta hiç hesapsız,plansız, rotasız amaçsız bi geziydi, böylesinin tadı bi başka oluyor gerçekten...

Benimde ilk başta niyetim plansız ve rotasız bir gezi yapmaktı.Yani benzin ve yol nereye götürürse oraya gidecektim.

Ama sonra ciddi ciddi hesaplar yapmaya başlayınca,böyle olamayacağını gördüm.

Seninde yazdığın gibi rotasız gidildiğinde masrafların artacağını gördüm.

Bu nedenle konaklayacağım yerleri ve aralarındaki mesafeleri hesaplar oldum.Zaten gidişin ilk beş günün rotası ve konaklama yerleri belli oldu kafamda.Şimdiye sadece geridönüşte konaklayacağım yerler kaldı.Bunuda giderken gözüme kestirdiğim yerlerde konaklayarak sağlayacağım her halde.

Dönüş için tavsiye ettiğin konaklama yerleri varsa bildirebilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem lüksten uzak olcan ümmet abi gibi scooterla çıksana yola
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Madem lüksten uzak olcan ümmet abi gibi scooterla çıksana yola

Ümmet abi başlarda sponsor desteği ile çıkıyordu.Sonradanda gidişleri malum:p
Ben kimseye rahatsızlık vermek istemem.
Ayrıca motosiklet kalitesinden ve sürüş zevkinden taviz vereceğimi söylemedimki.:silent:
Zaten en başında günde 50 TL.yi motosiklete benzin parası olarak ayıracağımı söylemiştim.:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı,önümüzdei hafta hava yağmurlu görünüyor.İstanbul a gelişimizi bir hafta erteleyebiliriz.:wiinkk:

tamam paşam ertele ama beni ara lütfen...bir kirli mendil gibi atma beni...:cherry:

Seninde yazdığın gibi rotasız gidildiğinde masrafların artacağını gördüm.

.


geçen sırf 8 lira Topcular feribot parası ödemeyim diye İzmit körfezi dolanayım dedim...15 liralık fazladan benzin yaktım...:p arada Gölcüğü merkezi falanda dolandım...:p bi cingen sen yoksun yani...bende ince hesaplar yaparım genelde...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
tamam paşam ertele ama beni ara lütfen...bir kirli mendil gibi atma beni...:cherry:
Tamam hacı gelirken yoldan bile arıyacağım:mrgreen:



geçen sırf 8 lira Topcular feribot parası ödemeyim diye İzmit körfezi dolanayım dedim...15 liralık fazladan benzin yaktım...:p arada Gölcüğü merkezi falanda dolandım...:p bi cingen sen yoksun yani...bende ince hesaplar yaparım genelde...

Gidişte ve dönüşte aydın otobanına girmeyi bile düşünmüyorum.Zira otabanda dayanamayıp gazlıyorum.Buda haliyle fazla benzin yaktırıyor.:salut:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eeee ben istanbulda tüyap fuarını bitirdim geldim siz ne ettiniz bu aralar,hal ve gidişat ne durumda?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Eeee ben istanbulda tüyap fuarını bitirdim geldim siz ne ettiniz bu aralar,hal ve gidişat ne durumda?

Bende bu hafta İstanbul yaptım.Program biraz sıkışıktı fazla kalamadım(mete_han duymasın:wiinkk:)
Haziran başında çıkacağım yolculuğa Büyük ihtimalle mayıs 31 pazartesi başlayıp 9 haziranda son konaklamayı yapıp 10 haziranda bitirmeyi planlıyorum.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Valla yapmak istediğinizi anlıyorum bu tür bi gezi benim de isteğim bir şey.tabii önce motor almak lazım :) sigara işini sarma tütün ile çözebilirsiniz, tuvalet işi çadırın benzin istasyonu yakınında bir yere koyulmasıyla çözülebilir, duş için bir şey görmüştüm kamp malzemsi satan bi sitede pilli bir alet :) hortumuyla çekilen suyu fıskiyesinden fışkırtıyo anlatması zor :) umarım gerçekleştirirsiniz saygılar
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla yapmak istediğinizi anlıyorum bu tür bi gezi benim de isteğim bir şey.tabii önce motor almak lazım :) sigara işini sarma tütün ile çözebilirsiniz, tuvalet işi çadırın benzin istasyonu yakınında bir yere koyulmasıyla çözülebilir, duş için bir şey görmüştüm kamp malzemsi satan bi sitede pilli bir alet :) hortumuyla çekilen suyu fıskiyesinden fışkırtıyo anlatması zor :) umarım gerçekleştirirsiniz saygılar

Arkadaş gitti geldi üstüne bir de kitap yayınladı gezi notlarıyla ilgili..

:mrgreen:

Şaka elbette, ama sanırım geçtiğimiz yazdan kalma bir başlık bu :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst