- Katılım
- 3 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,961
- Motosikleti
- Mondial Virago 50i
Tabiiki GS 1150 ile çıkmayı düşünüyorum.Hyosung bu kadar uzun soluklu bir gezide benim isteklerimi karşılayamaz sanıyorum.
Geçen yaz benim isteklerimi karşılamıştı. Bir apaçi gezisi planlıyorsan Bmw'den daha uygun diye düşünüyorum. Tabi geziye katılacak diğer motosikletlerin hacmiyle uyumluysa..
Biz Olimpos hariç hep kampinglerde kaldık. 7 günde 1.875 km, günlük ortalama 267 km yol yaptık. Salda ve Demre'de kamp için para ödemedik. Hele Salda bizim gibi 'çulsuzlar' için tam bir cennetti. Temmuz ayında Akdeniz turu malum sıcaklardan dolayı zahmetli, bu sıralar yapmak daha akla yatkın. Temmuz'da Karadeniz turu yapmalı. Duyuyor musun beni Kütükcan!?
Umarım güzel bir gezi olur, keyif alır hoş hatıralarla dönersiniz. :cat: