7 gün 6 gece Akdeniz Turu!

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çok uzun zamandır istediğim motorla uzun yol maceramı sonunda gerçekleştirdim. Geçtiğimiz çarşamba sabahı Ayvalık'tan BIYIKLI ile beraber yola çıkıp Alaçatı, Çeşme, Pamukkale, Salda Gölü, Antalya, Olimpos, Demre, Kaş, Kalkan, Fethiye ve Marmaris'e uğradık. Muhteşem bir hafta geçirdik. Fazla uzatmadan fotoğrafları ekleyeyim. Fotoğrafları doğrudan göremeyenler BU LİNKİ izleyerek Facebook'taki albümüme bakabilirler, albüme bakmak için facebook hesabınız olmasına gerek yok. O da olmazsa BURADAN bakılabilir. O da olmazsa boşverin, çok da önemli değil.

Yol boyunca yakınından geçip uğrayamadığımız tüm motorcu dostlarımızdan peşinen özür dileriz, her sabah 06.00-07.00 gibi yola çıkıp öğleden evvel bir sonraki hedefimize varmayı, akşam da günbatımından bir saat önce çadırları kurmuş olmayı hedeflediğimizden şehirlerin içinde fazla vaktimiz kalmadı.


p1070196.jpg

3 Temmuz 2009

Dayımla beraber EMOK için yola çıkıyoruz. Dayım pazar günü İstanbul'a dönecek, ben devam edeceğim.

p1070223d.jpg

4 Temmuz 2009

Dayım ve ben, Bilecik Enduro Motosiklet Kulübü (EMOK) festivalinde. Ertesi gün dayımla Bursa'ya gidiyoruz, o Mudanya'ya devam ediyor, bense Ayvalık'a.
p1070230.jpg

6 Temmuz 2009

Cunda Adası, Ayvalık
p1070234.jpg

5 Temmuz 2009

Cunda çarşısı
p1070240.jpg

5 Temmuz 2009

Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü, Cunda Adası

p1070252.jpg

Yoldaki virajlar için antreman yapıyorum

p1070257u.jpg

8 Temmuz 2009, sabah 06:00

Motorlar yüklendi, yola çıkmaya hazırız.

p1070263q.jpg

8 Temmuz 2009, 11:00

İlk durak Alaçatı, aşırı kıraç bir yer, hiç beğenmedik. Fazla durmadan devam ediyoruz.

p1070274.jpg


Çeşme'ye geçiyoruz, çadırlarımızı kurup ilk Türk denizcisi Çaka Bey'in anıtını ziyaret ediyoruz

p1070278e.jpg


Anıttan Çeşme manzarası

p1070282c.jpg


Çaka Bey anıtı

p1070287n.jpg


Çeşme'de Çiftlikköy civarında ilk kampımızı kuruyoruz.

p1070299.jpg


9 Temmuz

Çeşme'den sabah 07:00'de ayrılıp otobana çıkıyoruz. 120 sabit gitmek bayıyor, fotoğraf çekiyorum.

p1070308.jpg


Çeşme otobanında BIYIKLI

p1070312.jpg


p1070324c.jpg


9 Temmuz 2009

Uzun bir sürüşün ardından öğleden sonra Pamukkale'ye varıyoruz. Hava aşırı sıcak.

p1070331.jpg


p1070337j.jpg


p1070340.jpg


p1070351.jpg


p1070366u.jpg


p1070367.jpg


Salda gölü kıyısı

p1070372.jpg


Pilarda oynuyoruz

p1070378.jpg


Tehlikeyi severiz!

p1070405w.jpg


Salda Gölü

p1070431g.jpg


Serinleme

p1070433r.jpg


Zafer Gazoz içiyoruz

p1070435.jpg


p1070441.jpg


p1070442.jpg


p1070445.jpg


p1070470q.jpg


p1070482p.jpg


11 Temmuz 2009

Salda'dan çıkıp Korkuteli yoluna giriyoruz, 1560 metreye dek tırmanıyoruz. Korkuteli öncesi koyun sürüsünün içinde kalıyoruz.

p1070486o.jpg


Bu sırada lastiğimin haşat olduğunu farkediyorum. Hemen servisi arıyorum. Antalya'ya daha 75 km yolumuz var, yakınlarda lastikçi yok, ön lastiğim her an parçalanabilir. Servis "lastik basıncını 20 psi'ı düşürüp 50-60'ı geçmeden gidin" diyor, uyguluyoruz.

p1070494.jpg


Sonunda Antalya!

p1070496.jpg


p1070506l.jpg


Tubiş'e uğruyoruz

p1070508b.jpg


Önemli bir tavsiye!

p1070509.jpg


p1070514.jpg


Sonunda Olimpos!

p1070524.jpg


MT Olimpos imzamızı atıyoruz

p1070533s.jpg


p1070564.jpg


12 Temmuz

Yanan taşa gidiyoruz

p1070567.jpg


p1070569m.jpg


p1070574.jpg


p1070590.jpg


p1070591d.jpg


Yolda yöre delikanlıları bizle yarışıyor, sorumluluk sahibi bir motorcu olarak sadece fotoğraflarını çekiyorum :p

p1070605q.jpg


Noel Baba'yı ziyaret

p1070608.jpg


p1070623.jpg


p1070647.jpg


Myra Antik kenti. Gladiator havasına girmişim.

p1070660.jpg


Antik Myra kenti

p1070666.jpg


p1070672o.jpg


Demre'de kalıyoruz

p1070675.jpg


Çakma David Copperfield

p1070702.jpg


p1070713b.jpg


Gece yıldızların altında hamakta uyuyoruz. Muhteşem bir his, ama sivrisinekler delik deşik ediyor.

p1070718s.jpg


13 Temmuz 2009

Sabah 7'de yine yoldayız

p1070720f.jpg


13 temmuz

Kekova körfezi

p1070727s.jpg


p1070728.jpg


p1070740.jpg


p1070741p.jpg


p1070744.jpg


Yeni Pirelli lastiklerimin limitleri

p1070755j.jpg


p1070760.jpg


Kaş anfitiyatrosu

p1070764.jpg


p1070771t.jpg


13 Temmuz 2009

Anfitiyatroyu geziyoruz. Likyalılar tam keyif insanlarıymış, manzara süper.

p1070772.jpg


p1070779.jpg


p1070784n.jpg


Kaputaş plajı

p1070785f.jpg


p1070794e.jpg


Kalkan

p1070801r.jpg


p1070803f.jpg


Patara antik kenti

p1070810.jpg


p1070822.jpg


13 Temmuz 2009

Tekrar yola çıkıyoruz, bu kez hedef Xanthos antik kenti. MT Enduro her yerde!

p1070894.jpg


Xanthos antik kenti

p1070899.jpg


Kazılar devam ediyor

p1070923.jpg


Marmaris yolları

p1070931k.jpg


Marmaris'e gitmişken BBRR'a uğramamak olmaz!

p1070933.jpg


Marmaris sahili

p1070939a.jpg


p1070941w.jpg


14 Temmuz 2009

Aydın civarları. benzinim bitmek üzere, dehşet bir rüzgar var.

p1070943.jpg


p1070951i.jpg


p1070965.jpg


p1070970.jpg


14 Temmuz 2009

Sonunda Ayvalık! Zafer purolarımızı yakıp poz veriyoruz :) Ayvalık'tan Ayvalık'a 1.875km yol yapmışız.

p1070979.jpg


p1070980.jpg


p1070981x.jpg


15 Temmuz 2009

Dönüş yolunda yağmurdan korkuyorum ama yağmıyor.

p1070985.jpg


Sonunda ev!
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
manzara güzel , gezi güzel e daha ne olsun paylaşım için sağolun :cat: bi de cbf in lastiği nasıl o hale geldi anlamadım.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Fırat iyi ki Karadeniz yapmamışız. Araba ile katlanamadım o kadar yağmura motor ile gitsek iç organlarımıza kadar sırılsıklam olurduk =) Sen de hiç eksikliğini çekmemişsin bakıyorum =)
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
hayat sana güzel be anam ne zaman görsem geziyosun sen çalışmazmısın be :p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
olm şu motora binince şehirler arası yol yapmadan rahat etmiyomusun. ekmek almaya gitsen 100 km yol yapıp geliyosun. bizde motor aldık güya, otobüs niyetine kullanıyoruz işten eve evden işe. helal olsun nediyim, akşam akşam depresyona soktun beni gene:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Su dunyaya kutuk olarak gelmek varmis.:pr:

Biyikli sana da teessuf ediyorum.
Insanlari biyikli diye kandiriyosun.
Hani nerde biyiklar?
Ben bisey goremedim.

:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
p1070366u.jpg

p1070367.jpg

Umarım deveyi kesmediniz :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Horoz bir gün anlatırım sana bıyıklı adının hikayesini. :wiinkk:

Erhan mangala attığımız sucuklar %100 dana etidir, seni temin ederim. :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Apron da kesiliyor deve benim bildiğim :p Gezin gezin de çatlatın bizi böyle.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Horoz bir gün anlatırım sana bıyıklı adının hikayesini. :wiinkk:

Erhan mangala attığımız sucuklar %100 dana etidir, seni temin ederim. :)

Bir fotoğrafda Barış abiyi gördüm de belki dedim :p
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
O kadar yükle böyle uzun yolculuk yapmak keyif almak tabii ki çok önemli.

Paylaşım için teşekkürler.:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Gezi güzel olmuş lakin benden önce erhan davranmış, deve ve mangalı görünce aklıma kötü şeylerin gelmesi tesadüf değil demekki
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Tebrikler Cbfdaşım:p Biz imkan bulupta şehirler arası yola çıkamıyoruz sayende kendimi oralarda hissettim:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
işte motor ruhu budur,özgürlük.güzel gezi olmuş,keyif aldığınız belli,paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok güzel bir gezi olmuş, bizim de bu sene gittiğimiz bazı yerleri görünce tekrar gitmiş kadar oldum. :) Kısa zamana bol mekan:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst