CBR600F Plakalık İptali ve Kuyruk Modifiyesi

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Hayırlı olsun emre abi. Gerçekten çok şık durmuş. İnsanın kendi motorunu güzelleştirmesi kadar güzel birşey yok :) :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naaptın sen Gökhan :cyclopsan Bugün de yamuğuna takarız bütün gün evdeyiz yine :mrgreen:

çaktırma.. şimdi veriyorum gazı :p

Eve geldiğimde takımlar hazır olsun.:p

abicim bence takımla, evle ilgisi yok. şöyle yengeyle bugün ufak bi İstanbul gezisinde, havalar ısınıncada güzel bir ege yada akdeniz gezisiyle düzelir bence plakadaki yamukluk :cherry:


bu arada ellerine sağlık. çok güzel olmuş... özellikle plakayı açıp kapatmada sinyallere yön verebilmen çok güzel :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok sağolun arkadaşlar:rendeer:

abicim bence takımla, evle ilgisi yok. şöyle yengeyle bugün ufak bi İstanbul gezisinde, havalar ısınıncada güzel bir ege yada akdeniz gezisiyle düzelir bence plakadaki yamukluk :cherry:

bu arada ellerine sağlık. çok güzel olmuş... özellikle plakayı açıp kapatmada sinyallere yön verebilmen çok güzel :cat:

Aynen öyle yapacağız bakalım kısmetse, biraz kilometre lazım düzelmesi için demekki. :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel olmuş Emre Eline sağlık.:cat:Acaba Fazer'ada olurmu denesemmi ne.:silent:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hastayım bu motora ya hayrına bağışlarmısınız hehe:p:queen::queen:

ellerine sağlık çok güzel olmuş:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
harika olmuş emre abii..... benim hyoyada aynısından yapmalıyımmmmmmmm :D
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
3
slm arkadaşlar ben cbr 600 rr almayı düşünüyorum yakıt tüketimi nasıl böyle motorlardan hiç kullanmadım (genelde 125lik kullanıyordum bunu) ilk defa sürecem almadan biraz yardımcı olabilirmisiniz.
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
emre abi eline saglık cok guzel olmus durup durup tekrar bakıorum.bıraz once farkettım plakalık kapandıgında sınyallerde assagı bakıyo dorumudur :)? bide deneme fırsatı buldun mu bılmıyorum ama elle acıp kapandıgını soylemıssın.plakalık kapalıyken gıdınce ruzgar dırencınden acılma gıbı bı ıhtımali varmı?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
emre abi eline saglık cok guzel olmus durup durup tekrar bakıorum.bıraz once farkettım plakalık kapandıgında sınyallerde assagı bakıyo dorumudur :)? bide deneme fırsatı buldun mu bılmıyorum ama elle acıp kapandıgını soylemıssın.plakalık kapalıyken gıdınce ruzgar dırencınden acılma gıbı bı ıhtımali varmı?

Sinyalleri istediğim yöne çevirebiliyorum, henüz çok yüksek süratte deneme şansım olmadı ama, vidaları sıkı olunca rüzgardan açılacağını sanmıyorum. Yine de deneyince paylaşırım.
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
6
bende kendi motoruma bi kuyruk altı yaptım paylaşmak isterim ama fotoğraf ekleyemedim

Sinyalleri istediğim yöne çevirebiliyorum, henüz çok yüksek süratte deneme şansım olmadı ama, vidaları sıkı olunca rüzgardan açılacağını sanmıyorum. Yine de deneyince paylaşırım.



bende kendi motoruma bi kuyruk altı yaptım paylaşmak isterim ama fotoğraf ekleyemedim bu konuda yardımcı olursanız isteyene aynı kuyruğu yapmasında yardımcı olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst