- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #21
Naaptın sen Gökhan :cyclopsan Bugün de yamuğuna takarız bütün gün evdeyiz yine :mrgreen:
Eve geldiğimde takımlar hazır olsun.
Naaptın sen Gökhan :cyclopsan Bugün de yamuğuna takarız bütün gün evdeyiz yine :mrgreen:
Naaptın sen Gökhan :cyclopsan Bugün de yamuğuna takarız bütün gün evdeyiz yine :mrgreen:
Eve geldiğimde takımlar hazır olsun.![]()
abicim bence takımla, evle ilgisi yok. şöyle yengeyle bugün ufak bi İstanbul gezisinde, havalar ısınıncada güzel bir ege yada akdeniz gezisiyle düzelir bence plakadaki yamukluk :cherry:
bu arada ellerine sağlık. çok güzel olmuş... özellikle plakayı açıp kapatmada sinyallere yön verebilmen çok güzel :cat:
Güzel olmuş Emre Eline sağlık.:cat:Acaba Fazer'ada olurmu denesemmi ne.:silent:
hastayım bu motora ya hayrına bağışlarmısınız hehe:queen::queen:
ellerine sağlık çok güzel olmuş:cat:
harika olmuş emre abii..... benim hyoyada aynısından yapmalıyımmmmmmmm![]()
güzel olmuş gerçekten. plakalığı ne kadara aldın?
emre abi eline saglık cok guzel olmus durup durup tekrar bakıorum.bıraz once farkettım plakalık kapandıgında sınyallerde assagı bakıyo dorumudur? bide deneme fırsatı buldun mu bılmıyorum ama elle acıp kapandıgını soylemıssın.plakalık kapalıyken gıdınce ruzgar dırencınden acılma gıbı bı ıhtımali varmı?
Sinyalleri istediğim yöne çevirebiliyorum, henüz çok yüksek süratte deneme şansım olmadı ama, vidaları sıkı olunca rüzgardan açılacağını sanmıyorum. Yine de deneyince paylaşırım.