Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
45
bugün 3 motor 6 kişi havanın yağmurlu olmasına rağmen yaylalara doğru gezmeye gittik..herşey süper giderken benim kaskın vizörü sürekli buğulandı...onla çok uğraştım enson açtım vizörü mecbur biraz yağmur yedik gözümüzee...:)ramzey 200 gy vardı bendede o motor da çok güzel beğendim...ama bu buğu sorununun çözümü varmı?
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
kask güzel miş motor aldınmı ne oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

burak gok
ne yaptın
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
1
Arkadaşlar Merhaba;

Yeni aldım motorumu Beykozda oturuyorum, motorum malesef uzun zaman yattığı için çalışmıyor veya ben çalıştıramıyorum ilk geldiğinde ayakla basarak bi motorcu kardeşden yardım alarak çalıştırabildik. Sürme konusundada deneyimim yok ders verebilecek Beykoz civarında oturan arkadaş varmı acaba aramızda.

Şimdiden Teşekkürler.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
22
selam arkadaşlar 2010 model asya 200 kross varmı peki varsa fiyatı hakkında bilginiz varmı? internetten asyanın sitesine girdim bu motor modelleri arasında yok ve sanırım en iyi çinli krosslardan biri tabi siz kullanan arkadaşlar daha iyi bilirsiniz.Sizce alınırmı asya yoksa başka bir marka önerirmisiniz. şimdiden bilgileriniz için teşekkürler
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
URL=http://img401.imageshack.us/i/sdc15856.jpg/]
sdc15856.jpg
[/URL]
daha bu gün çektim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 ----------

kartal
motorun markası ner
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
kanka bi gündüz gözüyle çeksen ya bitane millet görsün doğru düzgün zaten kara motor bide gece çekiyosun :mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
bugün 3 motor 6 kişi havanın yağmurlu olmasına rağmen yaylalara doğru gezmeye gittik..herşey süper giderken benim kaskın vizörü sürekli buğulandı...onla çok uğraştım enson açtım vizörü mecbur biraz yağmur yedik gözümüzee...ramzey 200 gy vardı bendede o motor da çok güzel beğendim...ama bu buğu sorununun çözümü varmı?

Sıvı sabunu gazete kagıdına sür vizörüne içten çok ince bir katman sür. Biraz beklet kurusun ve kullanıma hazır. :cat:


Arkadaşlar Merhaba;

Yeni aldım motorumu Beykozda oturuyorum, motorum malesef uzun zaman yattığı için çalışmıyor veya ben çalıştıramıyorum ilk geldiğinde ayakla basarak bi motorcu kardeşden yardım alarak çalıştırabildik. Sürme konusundada deneyimim yok ders verebilecek Beykoz civarında oturan arkadaş varmı acaba aramızda.

Şimdiden Teşekkürler.

Seve seve yardımcı olabilirim boş günlerimde. Yarın boşsan direk motorunu çalıştırmaya dahi gelebilirm beykoz civarına. :mrgreen: Sürme ve teknik konuda bildiklerimi burdan veya başka bir şekilde paylaşabilirim.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
arkadaslar sahibinden.com da efsane geri donuyor basligiyla 1-2galeri ilan vermis 2010 modellerini satiyorlar
asya bu modeli tekrarmi getiriyor? bilgisi olan varmi :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
aa benim hiç bi fikrim yok ama çok güzel olur bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:20 ----------

berk zaten bu gün bireber
motoru ördün yorumlar sendeeeeee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
valla eren motor güzel duruyo ama jantlar baya ister :D ama gayet güzel yani beğendim yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst