URL=http://img401.imageshack.us/i/sdc15856.jpg/][/URL]![]()
daha bu gün çektim
lan yakıyoooooo beaaa.....satma satmaaa daha büyüğünün gereği yok...
2010 yok sanırım benim bildiğim kadarıyla asya battı sanırım(ama tam olrak bilmiyorum)
bugün 3 motor 6 kişi havanın yağmurlu olmasına rağmen yaylalara doğru gezmeye gittik..herşey süper giderken benim kaskın vizörü sürekli buğulandı...onla çok uğraştım enson açtım vizörü mecbur biraz yağmur yedik gözümüzee...ramzey 200 gy vardı bendede o motor da çok güzel beğendim...ama bu buğu sorununun çözümü varmı?
Arkadaşlar Merhaba;
Yeni aldım motorumu Beykozda oturuyorum, motorum malesef uzun zaman yattığı için çalışmıyor veya ben çalıştıramıyorum ilk geldiğinde ayakla basarak bi motorcu kardeşden yardım alarak çalıştırabildik. Sürme konusundada deneyimim yok ders verebilecek Beykoz civarında oturan arkadaş varmı acaba aramızda.
Şimdiden Teşekkürler.
Sıvı sabunu gazete kagıdına sür vizörüne içten çok ince bir katman sür. Biraz beklet kurusun ve kullanıma hazır. :cat:
teşekkür ettimm...hava biraz yağmurlu ama gene gidiyorumm..hemen halledim kaskıda...![]()