- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 45
eren874 abi yamaha xt 600 var benim hoşuma giden xt 125 r var bide o da iyi makina diyorlar xt 125 r benim kuzen de vardı gidilmedik yer bırakmadı burda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:06 ----------
ama kara kız iyiydi demii 15 liraya 100 km
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:07 ----------
yeni kask aldım Venom Vizörlü Kross Kask (Füme) MTS Kross Giysi iksini aldım
perşembe sipariş verdim cuma geldi..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------
yanlız istesek vizörü çıkarabilrimiyiz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:06 ----------
ama kara kız iyiydi demii 15 liraya 100 km
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:07 ----------
yeni kask aldım Venom Vizörlü Kross Kask (Füme) MTS Kross Giysi iksini aldım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------
yanlız istesek vizörü çıkarabilrimiyiz?
