Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
45
eren874 abi yamaha xt 600 var benim hoşuma giden xt 125 r var bide o da iyi makina diyorlar xt 125 r benim kuzen de vardı gidilmedik yer bırakmadı burda:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:06 ----------

ama kara kız iyiydi demii 15 liraya 100 km :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:07 ----------

yeni kask aldım Venom Vizörlü Kross Kask (Füme) MTS Kross Giysi iksini aldım:) perşembe sipariş verdim cuma geldi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:18 ----------

yanlız istesek vizörü çıkarabilrimiyiz?
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
vizör iyidir yolda gözünü almmaz xt125 ybr motoru var xt600 musluktan su koyaarsın çok yakar xt125 ekonmik çok ama palı iraz kara kız uzun yolda daha az yakıyor 100kr fallaaan tercih senin ama 0motor alma bence fiyatı yarı fiyatan zor satıyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vizör iyidir yolda gözünü almmaz xt125 ybr motoru var xt600 musluktan su koyaarsın çok yakar xt125 ekonmik çok ama palı iraz kara kız uzun yolda daha az yakıyor 100kr fallaaan tercih senin ama 0motor alma bence fiyatı yarı fiyatan zor satıyorsun

XT 125 R deki motor YBR 125 motoru değil.Bu yanlış bir bilgi.
Ben XT 125 R kullanıyorum ve daha uyumlu tek bir parçasını bulamadım.Belki zincir uyar:)

XT 125 R ile YBR 125 in parçalarının birbirine uyması için parça kodlarının birebir aynı olması lazım örneğin XT 125 R ın Debriyajdaki sensör ile ön frendeki sensör aynı kodlu ama YBR deki farklı,fiziksel olarak da uyumsuz.
XT 125 R ı İtalya'da Malaguti üretiyor.İşçilik ve parça kalitesi YBR ye göre kesinlikçe çok iyi.yakıtı oldukça düşük.

Venom vizorlu kaskın vizörü çıkarılabiliyor.İyi bir seçim bende de mavisi var,Yüksek süratte çok işe yaramaz rüzgar sesi alır ama düşük süratte ve krosta iyidir.Ben gözlük kullandığım için vizorü krosta özellikte sökmüyorum.Gogle kullanmaktan çok daha sağlıklı.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
45
motoru sıfır almayı düşünmüyorum ama benim motoru sattım güya üstüne para koyacaktım ama tabii hayal oldu para bittii:D bi kredi kartına kaldım işte ondan taksitli avans çekerim sanırım başka şans kalmadı..:)
savaş abi kaskı bende beğendim ama sen onayladıktan sonra daha iyi oldu nasıl olsa sende kullanıyomuşun zaten teşekkürler. MTS Kross Giysi aldım bide onun yanında 2 parça daha geldi neresine takacamızı anlamadım ya.biri göğüste var iki vida deliği bide sırtta oralara takacaz muhtemelen de ne işe yarıyor anlamadım yazmıyorda sitede..
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
:)as 200 deli makina arkdaşlar :)http://www.sahibinden.com/modifiley...lar_as200-11WQQaXQQ23256422WQQpXQQdisplayitem
burakgok sen profösyenele kaçıyorsun sanırım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

ayberk senin makina ne

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

stereo :)resimleri isterim

benim makina ZAT 150 maxiscooter... modifiye derken,motora neler yaptın?
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
:)içi açılmadı dışı sadece :)orjineligini bozmaya gerek yok zaten 140 ibre var 140ta yapıorum 2 kişi güçlü zaten makina

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 ----------

mesela 15ytl 100 kilometre şehir içi uzun yol 30 ytl 220 kilometre 110 indiremdim hiç yakıtı ekonemik senin makina zate 600makina gibi yakar dimi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

dişliyle oynarsam 160 yaparda gerek duymadım zaten kendimi yarışta hisetmiyim diye:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Bende Regal'i satıp süpermoto düşünüyorum. Biliyorum tadını bir sene kadar Suzuki 650 DR kullandım. Şimdilik araştırıyorum, bakalım nasip ne olacak.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
benim zat 1 lt benzinle 25-28 km arası yol yapıyor.... 15 TL' ye 4lt benzin gelse,buda 100-110 km arası bişey yapar...
bizim depo 11lt'dir... ben 300 km yol yaptım,yolda kalmayım diye benzinciye girmiştim :)

sen modifiye yazınca motorda sanmıştm... sanırım sadece jantları boyamışsın. şahsi görüşüm boyanmaması yönünde,a yinede zevkler tartışılmaz tabi...

bende motoru satsam yada takasa girsem harika olacak...bekliyoruz işte. bende sahibinden.com'a ilan verdim,talep çok oldu ama fiyatlarda anlaşamadık bi türlü. ya laptop veriyorlar,yada başka bir motor...
kısmet artık...
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
ilanı yolla bi bakıyım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:12 ----------

siyah atmaca resimlervarmı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------

ayberk illlanı yolla bi bakıyım
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
makinalar çok temiz allah kazasız belasız kullanmayı nasip etisin paylaşıma tşk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst