- Katılım
- 6 Mar 2010
- Mesajlar
- 108
bağcılar - yeni bosna arası gidiyorum en tehlıkelı araçlar yüksek kamyonlar ve minübüsler . kamyonlar aşayı bek göremedıklerı ıcın . aralarına fazla girme . minübüsler senı görüyor çünkü gözleri fıldır fıldır müşteri arıyorlar ama bisiklettir durur gözüyle bakıp önüne cıkıyorlar birden benım tavsiyem şeridini ortala ve elın kornada olsun sureklı .