Motosikletiyle her gün iş yerine gidenler var mı?

Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Avcılar - okmeydanı

Konunun üzerinden zaman geçmiş olsada Avcılar 'dan Okmeydanı Perpa 'ya (25 + 25 ) her gün gelip gidiyorum. Sabah 05:50 de evden çıkıyorum yollar bomboş. Akşam ise malum trafikte ufak ufak dönyorum. Yaz gelsinde trafikte etek giyen manitaların bacaklarını keselim azcık :queen: e tabi bide dekolteleri :bounce: yolmuz şenlensin :p .
Bazı arkadaşlar tecrübe nin üstüne basmış ben yazdığımda herhalde edinmişsindir. :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Vallahi ben daha 15gün tecrübemle üsküdar-levent hattında işe gittiğimi belirteyim. Tamamen kendine güvenle alakalı birşey. Ancak yanlış anlamayın, KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. Hayatımda istanbul trafiği kadar boktan bir trafik görmedim. New york trafiği diyorlar halt etmiş. levent kadar akşam saatleri pik olan bi trafik yok. Önce ara sokaklarda ve yollarda biraz tecrübe kazan.
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
120
Ben Maltepe-Bostancı Sahil arasında mekik dokuyorum :) hergün deniz havasını alıp uyanıyorum iyi geliyor :cherry:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
13
Konunun üzerinden zaman geçmiş olsada Avcılar 'dan Okmeydanı Perpa 'ya (25 + 25 ) her gün gelip gidiyorum. Sabah 05:50 de evden çıkıyorum yollar bomboş. Akşam ise malum trafikte ufak ufak dönyorum. Yaz gelsinde trafikte etek giyen manitaların bacaklarını keselim azcık :queen: e tabi bide dekolteleri :bounce: yolmuz şenlensin :p .
Bazı arkadaşlar tecrübe nin üstüne basmış ben yazdığımda herhalde edinmişsindir. :cat:

:cherry: evet yaklaşık 3 haftadır işe gidip geliyorum motosikletle ama sen baya erken çıkıyormuşsun ben sabah saat 8 den sonra çıkıyorum akşamları da 6:30 da dönüyorum :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Her Gün Ev-Okul Arası Yagmur Çamur demeden. 25 KM Yol gidiyorum. Arkadaşlarla Gezersek Daha fazla. bizde Herkes Motorcu =))
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Havalar iyiyse hergün çapa-şişli, şişli-çapa yapıyorum. 8+8 km

Kötü havalardaki otobüs işkencesini hatıladıkça daha bir hoş oluyor.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Hersabah, Gültepe - Maslak - Mecidiyeköy
Herakşam, Mecidiyeköy - Gültepe

Akşamları kolayda sabahları maslak yolu köşe kapmaca gibi, eşimi iş yerine bıraktığım için her sabah maslaka gitmek zorundayım, gidişide dönüşüde işkence gibi o maslak levent yolunun.

Bu arada motora sadece yerde kar olduğunda binmiyoruz :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Gitmeyen var mı diye sorsan daha iyi olurdu :)
Bende 2 yıldır Hergün Anadolu-Avrupa günde aşağı yukarı 100km yapıyorum 500cc scooterla
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
iki gün ataşehir-kartal,üç gün ataşehir-ümraniye(ikiside tem). Haftada ortalama 120 km yapıyorum. İlk motosikletimdi. Mağazadan çıkarken ilk kez binip kadıköyden trafiğe dalmıştım(daha öncede tecrübem yoktu),o gün hiç kasmadım ama ertesi günden beri girip çıkıyorum her yere benim ufaklıkla..
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
hergun okula gidip geliyorum gidis 25 donus 25km bunun disinda oraya buraya arkadaslara markete gezmeye falan hergun 100km yol yapiyorum bazen daha bile fazla (saka degil) hemde 50lik 2zamanli honda scooter ile:)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
314
yeni aldım motorumu :cherry: ısınma turlarını tamamlayıp hergüne gölbaşı esat arası dönücem inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst