- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
onca vaktim ostimde geçiyor hiç denk gelmiyorsun, hayır bi motosikletli bile görmüyorum etrafta.
çay içmeye bile çağırdığın yok![]()
Anca sallıyor işte..... Macundan olsa gerek.... :queen::queen: