- Katılım
- 23 Mar 2010
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Motosiklet kullanmaya yeni başliyorum henüz trafiğe çıkmadım ehliyeti alıcam daha...Merak ettiğim motosikletiyle her gün işyerine gidenler var mı? Örneğin ben Avcılar'dan Merter'e gidip gelmek istiyorum her gün,bunu yapan arkadaşlar var mı ? Hatta aynı istimakete gidenler varsa birlikte gidebileceğimiz arkadaşlarla tanışmak isterim
Motosiklet kullanmaya yeni başliyorum henüz trafiğe çıkmadım ehliyeti alıcam daha...Merak ettiğim motosikletiyle her gün işyerine gidenler var mı? Örneğin ben Avcılar'dan Merter'e gidip gelmek istiyorum her gün,bunu yapan arkadaşlar var mı ? Hatta aynı istimakete gidenler varsa birlikte gidebileceğimiz arkadaşlarla tanışmak isterim