Motosikletiyle her gün iş yerine gidenler var mı?

Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar,
Motosiklet kullanmaya yeni başliyorum henüz trafiğe çıkmadım ehliyeti alıcam daha...Merak ettiğim motosikletiyle her gün işyerine gidenler var mı? Örneğin ben Avcılar'dan Merter'e gidip gelmek istiyorum her gün,bunu yapan arkadaşlar var mı ? Hatta aynı istimakete gidenler varsa birlikte gidebileceğimiz arkadaşlarla tanışmak isterim ;)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ben her sabah balgat-ostim, her akşam ostim-balgat yapıyorum.
istikametler başka başka olsada gönlümüze dar gelir 4 teker-kaporta :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çoğunlukla gidiyorum..
Özellikle yazın sıcağında efil efil oluyür motosikletle işe gidip gelmek :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şişli-etiler / etiler-şişli arası hergün gidip geliyorum :)
mesafe çok kısa ama onu uzatmak bizlerin elinde ;)
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
731
Dalacan metrobüs yoluna 5 dk da evdesin. Şaka şaka.
Kullanmak istediğin güzargah çok yoğun ve tehlikeli. Tecrüben az. en az 2-3 ay o istikameti iş giriş çıkış saatlerinde kullanmamanı tavsiye ederim.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafiğe birden çıkmak intahar olur. İşe gidiş - geliş saatleri trafiğin en tehlikeli olduğu saatler...::yanliss:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
13
yok tatil günleri gitmiyorum...:mrgreen:

:) o kadar da dikkat ettik anlatım bozukluğu olmasın diye ;)

ben her sabah balgat-ostim, her akşam ostim-balgat yapıyorum.
istikametler başka başka olsada gönlümüze dar gelir 4 teker-kaporta :)

hoca sen istanbul da olsaydın çıkarırdık en baba kilometreleri kuvvetmira motor harp okulundan ;)

Dalacan metrobüs yoluna 5 dk da evdesin. Şaka şaka.
Kullanmak istediğin güzargah çok yoğun ve tehlikeli. Tecrüben az. en az 2-3 ay o istikameti iş giriş çıkış saatlerinde kullanmamanı tavsiye ederim.

işe gidiş gelişlerde hep aklıma geliyor zaten açsalar diyorum şu metrobüs yolunu motosikletlere ne güzel olur ;) ben 2-3 hafta içinde gidip gelmeye başlarım diyordum bu uyarı iyi oldu demek ki fazla gaza getiriyor beni benim arkadaşlar :cat:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
17
Ben bir bayan olarak güzel havalarda işe motorla gidip geldim. Şimdi emekliyim. Benim tek tavsiyem şeridinden gitmen. Trafik yavaş diye kesinlikle arabaların arasından gitme.
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
13
Trafiğe birden çıkmak intahar olur. İşe gidiş - geliş saatleri trafiğin en tehlikeli olduğu saatler...::yanliss:

iyi oldu bu uyarılar hocam sağol ama gönül de istiyor işte bir an önce :salut:

y.bosna - halkalı :)
€nergy;2003531' Alıntı:
şişli-etiler / etiler-şişli arası hergün gidip geliyorum :)
mesafe çok kısa ama onu uzatmak bizlerin elinde ;)

böyle kısa daha az tehlikeli mesafeler olsaydı belki daha yakın zamanda işe gidip gelmeye başlayabilirdim sanırım,gerçi yenibosna - halkalı az da değil ama şişli-etiler arası en azından benim düşündüğüm güzergah kadar kötü de değil hani :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Dalacan metrobüs yoluna 5 dk da evdesin. Şaka şaka.
Kullanmak istediğin güzargah çok yoğun ve tehlikeli. Tecrüben az. en az 2-3 ay o istikameti iş giriş çıkış saatlerinde kullanmamanı tavsiye ederim.

tek kelımeyle katılıyorum ve arkadaşım sende bu arkadaşımızın dediğine kulak ver :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bayrampaşa fatih arası hergün vatan caddesinin trafiğinde pratik yapmak çok eğlenceli oluyor stresimi atıyorum:)birgun video kaydı yapıcam ama 18+ olcak:queen:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
her gün gaziosmanpaşa -- maslak gidiyorum 14+14 28 km yol tem den 10 dk sürüyor otobüsle gitsem 3 vesait yapıcam buda 1:30 2 saat yapıyo motor hem hesaplı hem zamandan tasarruf bakımlarını çok iyi yapman lazım hiç aksatma sakınnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst